SKODA Octavia 2.0 TDI Edition DSG EU6 Kombi III I 150KM

SKODA Octavia 2.0 TDI Edition DSG EU6 Kombi III I 150KM (diesel) (2015)

SKODA Octavia 2.0 TDI Edition DSG EU6 Kombi III I 150KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2015 roku. SKODA Octavia 2.0 TDI Edition DSG EU6 Kombi III I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia 2.0 TDI Edition DSG EU6 Kombi III I wynosi 150 KM. Silnik SKODA Octavia 2.0 TDI Edition DSG EU6 Kombi III I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia 2.0 TDI Edition DSG EU6 Kombi III I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Octavia 2.0 TDI Edition DSG EU6 Kombi III I osiąga moment obrotowy 340 Nm. SKODA Octavia 2.0 TDI Edition DSG EU6 Kombi III I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia 2.0 TDI Edition DSG EU6 Kombi III I to diesel.

Warto nadmienić, że SKODA Octavia 2.0 TDI Edition DSG EU6 Kombi III I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1740 litrów. Wymiary samochodu: 4659 mm długości, 1814 mm szerokości, 1465 mm wysokości.

Opinie o SKODA Octavia 2.0 TDI Edition DSG EU6 Kombi III I 150KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Octavia 2.0 TDI Edition DSG EU6 Kombi III I 150KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 340 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Octavia 2.0 TDI Edition DSG EU6 Kombi III I 150KM (diesel)

Długość 4659 mm
Szerokość 1814 mm
Rozstaw osi 2686 mm
Wysokość 1465 mm
Masa własna 1374 kg
Masa całkowita 1942 kg

Wyposażenie SKODA Octavia 2.0 TDI Edition DSG EU6 Kombi III I 150KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ACS - system pokolizyjny 2015 Standard (indywidualny)
Zawieszenie sportowe 2015 Standard (w pakiecie) 600 PLN
HBA - hydrauliczny system wspomagania nagłego hamowania 2015 Standard (indywidualny)
DSR - system podpowiedzi ruchu kierownicą 2015 Standard (indywidualny)
TPM - system kontroli ciśnienia w ogumieniu 2015 Standard (indywidualny)
ABS - system zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania 2015 Standard (indywidualny)
ASR - system optymalizacji przyczepności podczas przyspieszania 2015 Standard (indywidualny)
Immobilizer 2015 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2015 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2015 Standard (indywidualny)

Cena SKODA Octavia 2.0 TDI Edition DSG EU6 Kombi III I 150KM (diesel)

czerwiec 2015 - grudzień 2015 106 500 PLN

Zdjęcia SKODA Octavia 2.0 TDI Edition DSG EU6 Kombi III I 150KM (diesel)

Inne wersje iii--generacja-i

SKODA Octavia - Wiadomości

Skoda uruchamia internetowy salon - można kupić samochód nie wychodząc z domu. Zobacz najlepsze oferty
Skoda jest nie tylko liderem polskiego rynku motoryzacyjnego, ale wdraża innowacyjne formy zakupu. Dzięki temu nie trzeba wychodzić z domu, by skonfigurować wymarzony egzemplarz i po kilku dniach odebrać kluczyki.

TOP5 wyprzedaży Skody - znaleźliśmy najtańsze modele
Skoda nie zwalnia tempa w wakacje. Mimo, że po pierwszym półroczu jest niekwestionowanym liderem w Polsce, właśnie rozpoczyna kolejną kampanię. Sprawdzamy 5 najciekawszych modeli z letniej wyprzedaży.

Skoda Octavia to największy kompakt na rynku. Teraz jest tańsza o 11 tysięcy złotych
Skoda Octavia od wielu lat jest królem kompaktów na polskim rynku. Po pierwszym półroczu 2019 zajmuje pierwsze miejsce w rankingu sprzedaży z wynikiem przekraczającym 10 tysięcy egzemplarzy. A teraz dostępna z ogromnym rabatem.

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.

Polski rynek bez większych zmian, ale dwa modele notują imponujące wzrosty. W przypadku Corolli to aż 90 proc.
Na pierwszy rzut oka na polskim rynku nowych samochodów w 2019 r. niewiele się zmieniło. To jednak pozory, bo dwa modele notują tak duże wzrosty sprzedaży, że niedługo mogą przeskoczyć liderów.