SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 Elegance DSG Kombi III I 184KM

SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 Elegance DSG Kombi III I 184KM (diesel) (2014 - 2015)

SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 Elegance DSG Kombi III I 184KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2014 do 2015 roku. SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 Elegance DSG Kombi III I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 135 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 Elegance DSG Kombi III I wynosi 184 KM. Silnik SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 Elegance DSG Kombi III I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 Elegance DSG Kombi III I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 Elegance DSG Kombi III I osiąga moment obrotowy 380 Nm. SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 Elegance DSG Kombi III I posiada stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 Elegance DSG Kombi III I to diesel.

Warto nadmienić, że SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 Elegance DSG Kombi III I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1740 litrów. Wymiary samochodu: 4659 mm długości, 1814 mm szerokości, 1465 mm wysokości.

Opinie o SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 Elegance DSG Kombi III I 184KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 Elegance DSG Kombi III I 184KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 184 KM
Momen obrotowy 380 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd Stały napęd na 4 koła

Wymiary SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 Elegance DSG Kombi III I 184KM (diesel)

Długość 4659 mm
Szerokość 1814 mm
Rozstaw osi 2686 mm
Wysokość 1465 mm
Masa własna 1485 kg
Masa całkowita 2048 kg

Wyposażenie SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 Elegance DSG Kombi III I 184KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2015 Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Lakier uni 2015 Standard (indywidualny)
Light Assistant (Coming Home, Leaving Home, Tunnel Light) 2015 Standard (w pakiecie) 700 PLN
Crew Protect Assistant - aktywna funkcja ochrony kierowcy i pasażera z przodu 2015 Standard (w pakiecie) 600 PLN
Światła przeciwmgielne Black z funkcją doświetlania zakrętów 2015 Standard (w pakiecie) 550 PLN
Intelligent Light System - system automatycznego włączania i zmiany świateł 2015 Standard (w pakiecie) 750 PLN
Tylna część foteli przednich obita skórą ekologiczną 2015 Standard (w pakiecie) 100 PLN
Lakier uni specjalny 2015 Standard (w pakiecie) 1 350 PLN
Fotel pasażera ze składanym oparciem 2015 Standard (w pakiecie) 350 PLN
Pakiet Dynamic 2015 Standard (w pakiecie) 1 050 PLN

Ceny SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 Elegance DSG Kombi III I 184KM (diesel)

styczeń 2015 - maj 2015 116 350 PLN
lipiec 2014 - grudzień 2014 115 500 PLN

Zdjęcia SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 Elegance DSG Kombi III I 184KM (diesel)

Inne wersje iii--generacja-i

SKODA Octavia - Wiadomości

TOP5 wyprzedaży Skody - znaleźliśmy najtańsze modele
Skoda nie zwalnia tempa w wakacje. Mimo, że po pierwszym półroczu jest niekwestionowanym liderem w Polsce, właśnie rozpoczęła wyprzedaż rocznika 2019. Sprawdzamy 5 najciekawszych modeli z wyprzedaży.

Octavia wciąż w formie. Przyglądamy się nowemu cennikowi bestsellera Skody
Trzecia generacja Octavii to jeden z najbardziej wszechstronnych kompaktów na rynku. Występuje w wielu wersjach, a obecnie jest najbardziej przecenioną Skodą. To przekłada się na atrakcyjne warunki zakupu każdej odmiany. Prześwietlamy ofertę

Skoda Octavia to największy kompakt na rynku. Teraz jest tańsza o 10 tysięcy złotych
Skoda Octavia od wielu lat jest królem kompaktów na polskim rynku. Po jedenastu miesiącach 2019 zajmuje pierwsze miejsce w rankingu sprzedaży z wynikiem przekraczającym 18,5 tys. egzemplarzy. A teraz jest dostępna z ogromnym rabatem.

TOP30 samochodów osobowych w listopadzie. Toyota Corolla depcze po piętach Skodzie Octavii
Skoda Octavia to jeden z najpopularniejszych samochodów na rynku. Czeski kompakt czuje jednak na plecach oddech japońskiej konkurencji - Corolli brakuje niecałego tysiąca rejestracji, by zdobyć podium rankingu.

Opinie Moto.pl: Nowa Skoda Octavia - ratuje honor klasycznych samochodów
Przeciwnicy crossoverów mogą spać spokojnie, bo auta o tradycyjnej sylwetce mają się dobrze. Nowa Octavia jest na to najlepszym dowodem. Nie powinno się oceniać samochodu przed jazdą, ale kompaktowa Skoda robi bardzo dobre pierwsze wrażenie. Pod względem stylizacji rozkłada konkurencję na łopatki, a kto wie, może nawet sięga do idei słynnej szkoły wzornictwa - Bauhausu.