SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 Edition DSG Kombi III I 184KM

SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 Edition DSG Kombi III I 184KM (diesel) (2015)

SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 Edition DSG Kombi III I 184KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2015 roku. SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 Edition DSG Kombi III I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 135 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 Edition DSG Kombi III I wynosi 184 KM. Silnik SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 Edition DSG Kombi III I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 Edition DSG Kombi III I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 Edition DSG Kombi III I osiąga moment obrotowy 380 Nm. SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 Edition DSG Kombi III I posiada stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 Edition DSG Kombi III I to diesel.

Warto nadmienić, że SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 Edition DSG Kombi III I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1740 litrów. Wymiary samochodu: 4659 mm długości, 1814 mm szerokości, 1465 mm wysokości.

Opinie o SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 Edition DSG Kombi III I 184KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 Edition DSG Kombi III I 184KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 184 KM
Momen obrotowy 380 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd Stały napęd na 4 koła

Wymiary SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 Edition DSG Kombi III I 184KM (diesel)

Długość 4659 mm
Szerokość 1814 mm
Rozstaw osi 2686 mm
Wysokość 1465 mm
Masa własna 1485 kg
Masa całkowita 2048 kg

Wyposażenie SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 Edition DSG Kombi III I 184KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ACS - system pokolizyjny 2015 Standard (indywidualny)
Zawieszenie sportowe 2015 Standard
HBA - hydrauliczny system wspomagania nagłego hamowania 2015 Standard (indywidualny)
DSR - system podpowiedzi ruchu kierownicą 2015 Standard (indywidualny)
TPM - system kontroli ciśnienia w ogumieniu 2015 Standard (indywidualny)
ABS - system zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania 2015 Standard (indywidualny)
ASR - system optymalizacji przyczepności podczas przyspieszania 2015 Standard (indywidualny)
Immobilizer 2015 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2015 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2015 Standard (indywidualny)

Cena SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 Edition DSG Kombi III I 184KM (diesel)

marzec 2015 - grudzień 2015 116 300 PLN

Zdjęcia SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 Edition DSG Kombi III I 184KM (diesel)

Inne wersje iii--generacja-i

SKODA Octavia - Wiadomości


Najbardziej zaawansowana technologicznie premiera roku SKODY. Nowa OCTAVIA właśnie wjeżdża do salonów
Gdy pojawiła się ponad dwie dekady w polskich salonach, błyskawicznie wspięła się na wyżyny rankingu sprzedaży. OCTAVIA zapisała się na kartach historii jako samochód praktyczny, pojemny, pewny na drodze i z dopracowanymi jednostkami napędowymi. Diesle 1.9 TDI potrafiły bez większego trudu pokonać 500 tysięcy kilometrów. Teraz SKODA znów rozdaje karty czwartą generacją. W czym jest lepsza od poprzedników?

Nowa Skoda Octavia RS. GTI dla tradycjonalistów
Cztery miesiące temu zadebiutowała Octavia RS iV - po raz pierwszy sportowy model tej marki zyskał hybrydowy napęd. Fani byli zaskoczeni. Teraz mogą się zdziwić ponownie, bo ofertę rozszerza druga odmiana RS.

Nowoczesna i atrakcyjna jak nigdy dotąd. Sprawdzamy co oferuje nowa SKODA OCTAVIA
To prawdziwa rewolucja. Nowa SKODA OCTAVIA kusi atrakcyjną i elegancką linią oraz skrywa pod nadwoziem szereg nowoczesnych technologii. Sprawdzamy co oferuje ten model.

Debiutuje Skoda Octavia Scout - bestseller pojedzie w teren. Ale nie każda wersja dojedzie
Nowa Skoda Octavia jest na rynku od niedawna, ale właśnie debiutuje jej nowa odmiana. Mowa o znanym w marce Skoda wcieleniu Scout, czyli uterenowionych wersjach w pełni drogowych samochodów. Scout nie oznacza, że Octavia stała się SUV-em. Raczej praktyczną alternatywą.