SKODA Octavia 1.8 TSI Edition DSG Kombi III I 180KM

SKODA Octavia 1.8 TSI Edition DSG Kombi III I 180KM (benzyna) (2015)

SKODA Octavia 1.8 TSI Edition DSG Kombi III I 180KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2015 roku. SKODA Octavia 1.8 TSI Edition DSG Kombi III I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 132 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia 1.8 TSI Edition DSG Kombi III I wynosi 180 KM. Silnik SKODA Octavia 1.8 TSI Edition DSG Kombi III I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1798 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia 1.8 TSI Edition DSG Kombi III I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Octavia 1.8 TSI Edition DSG Kombi III I osiąga moment obrotowy 250 Nm. SKODA Octavia 1.8 TSI Edition DSG Kombi III I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia 1.8 TSI Edition DSG Kombi III I to benzyna.

Warto nadmienić, że SKODA Octavia 1.8 TSI Edition DSG Kombi III I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1740 litrów. Wymiary samochodu: 4659 mm długości, 1814 mm szerokości, 1465 mm wysokości.

Opinie o SKODA Octavia 1.8 TSI Edition DSG Kombi III I 180KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Octavia 1.8 TSI Edition DSG Kombi III I 180KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 180 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1798 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Octavia 1.8 TSI Edition DSG Kombi III I 180KM (benzyna)

Długość 4659 mm
Szerokość 1814 mm
Rozstaw osi 2686 mm
Wysokość 1465 mm
Masa własna 1352 kg
Masa całkowita 1862 kg

Wyposażenie SKODA Octavia 1.8 TSI Edition DSG Kombi III I 180KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ACS - system pokolizyjny 2015 Standard (indywidualny)
Zawieszenie sportowe 2015 Standard
HBA - hydrauliczny system wspomagania nagłego hamowania 2015 Standard (indywidualny)
DSR - system podpowiedzi ruchu kierownicą 2015 Standard (indywidualny)
TPM - system kontroli ciśnienia w ogumieniu 2015 Standard (indywidualny)
ABS - system zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania 2015 Standard (indywidualny)
ASR - system optymalizacji przyczepności podczas przyspieszania 2015 Standard (indywidualny)
Immobilizer 2015 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2015 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2015 Standard (indywidualny)

Cena SKODA Octavia 1.8 TSI Edition DSG Kombi III I 180KM (benzyna)

marzec 2015 - maj 2015 100 050 PLN

Zdjęcia SKODA Octavia 1.8 TSI Edition DSG Kombi III I 180KM (benzyna)

Inne wersje iii--generacja-i

SKODA Octavia - Wiadomości

TOP5 wyprzedaży Skody - znaleźliśmy najtańsze modele
Nowy rok to doskonała okazja na zakup nowego auta. Wiele marek w tym czasie wyprzedaje swoje modele w atrakcyjnych cenach. nie inaczej sprawa wygląda ze Skodą. Sprawdzamy 5 najciekawszych modeli z wyprzedaży czeskiej marki.

Octavia wciąż w formie. Przyglądamy się nowemu cennikowi bestsellera Skody
Trzecia generacja Octavii to jeden z najbardziej wszechstronnych kompaktów na rynku. Występuje w wielu wersjach, a obecnie jest najbardziej przecenioną Skodą. To przekłada się na atrakcyjne warunki zakupu każdej odmiany. Prześwietlamy ofertę

Nowa Skoda Octavia RS będzie hybrydą. Na szczęście nie tylko - mają być trzy silniki
Skoda nie rezygnuje ze sportowego wcielenia swojego bestsellerowego modelu. Octavia RS już niedługo zadebiutuje na targach w Genewie, ale marka już teraz uchyla rąbka tajemnicy.

Nowa Skoda Octavia wyceniona. Będzie kosztować 82 200 zł, ale póki co to prawie 95 tys. zł
Niedawno zadebiutowało nowe, czwarte już wcielenie bestsellerowej Skody Octavii. Znamy cennik modelu, który od lat podbija polskie ulice. Kompaktowa Skoda jest jednym z największych przedstawicieli swojego segmentu, a cennik otwiera kwota 82 200 zł.

Ulubione auto Polaków w 2019 r. Octavia i Corolla walczyły do samego końca, ale nie było niespodzianki
Wiele wskazywało na to, że polski rynek może zakończyć rok 2019 z nowym numerem 1. W ostatnich miesiącach wyniki nowej Corolli imponowały. Jednak Octavia i tak utrzymała pozycję lidera.