SKODA Octavia 1.6 TDI Edition EU6 Kombi III I 90KM (diesel) (2015)

SKODA Octavia 1.6 TDI Edition EU6 Kombi III I 90KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2015 roku. SKODA Octavia 1.6 TDI Edition EU6 Kombi III I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia 1.6 TDI Edition EU6 Kombi III I wynosi 90 KM. Silnik SKODA Octavia 1.6 TDI Edition EU6 Kombi III I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia 1.6 TDI Edition EU6 Kombi III I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Octavia 1.6 TDI Edition EU6 Kombi III I osiąga moment obrotowy 230 Nm. SKODA Octavia 1.6 TDI Edition EU6 Kombi III I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia 1.6 TDI Edition EU6 Kombi III I to diesel.

Warto nadmienić, że SKODA Octavia 1.6 TDI Edition EU6 Kombi III I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1740 litrów. Wymiary samochodu: 4659 mm długości, 1814 mm szerokości, 1465 mm wysokości.

Opinie o SKODA Octavia 1.6 TDI Edition EU6 Kombi III I 90KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Octavia 1.6 TDI Edition EU6 Kombi III I 90KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 90 KM
Momen obrotowy 230 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Octavia 1.6 TDI Edition EU6 Kombi III I 90KM (diesel)

Długość 4659 mm
Szerokość 1814 mm
Rozstaw osi 2686 mm
Wysokość 1465 mm
Masa własna 1327 kg
Masa całkowita 1892 kg

Wyposażenie SKODA Octavia 1.6 TDI Edition EU6 Kombi III I 90KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ACS - system pokolizyjny 2015 Standard (indywidualny)
Zawieszenie sportowe 2015 Standard (w pakiecie) 600 PLN
HBA - hydrauliczny system wspomagania nagłego hamowania 2015 Standard (indywidualny)
DSR - system podpowiedzi ruchu kierownicą 2015 Standard (indywidualny)
TPM - system kontroli ciśnienia w ogumieniu 2015 Standard (indywidualny)
ABS - system zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania 2015 Standard (indywidualny)
ASR - system optymalizacji przyczepności podczas przyspieszania 2015 Standard (indywidualny)
Immobilizer 2015 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2015 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2015 Standard (indywidualny)

Cena SKODA Octavia 1.6 TDI Edition EU6 Kombi III I 90KM (diesel)

czerwiec 2015 - grudzień 2015 87 850 PLN

Zdjęcia SKODA Octavia 1.6 TDI Edition EU6 Kombi III I 90KM (diesel)

Inne wersje iii--generacja-i

SKODA Octavia - Wiadomości

Nowa Skoda Octavia 1.5 TSI w Studiu Biznes. Jak zmienił się bestseller?
W każdym odcinku Studia Biznes znajdziecie motoryzacyjną część, w której Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, testuje gorącą rynkową premierę. Tym razem mamy prawdziwą gwiazdę - nową Skodę Octavię. To model, który od lat króluje w statystykach sprzedaży w Polsce. Czy nowa generacja podtrzyma ten trend? Sprawdźmy.

Dwa oblicza hybrydy, czyli emocje z wtyczką
Przy hybrydach typu plug-in skupiamy się przede wszystkim na zasięgu, bezemisyjnej jeździe oraz średnim zużyciu paliwa. Zapominamy jednak, że mają też drugie oblicze. Duża moc i współpracujące ze sobą silniki potrafią być też zaskakująco szybkie.

Złoty środek w nowych czasach. Hybrydy typu plug-in podbijają rynek
Na rynku mamy kilka rodzajów hybryd, ale to właśnie odmiany typu plug-in są najbardziej przyszłościowe. Dzięki możliwości doładowania z gniazdka, taki samochód może nam służyć jak elektryczny, ale jednocześnie wcale nas nie ogranicza.

Nowa Skoda Octavia e-TEC. Znamy polską cenę miękkiej hybrydy z silnikiem 1.0 TSI
Nowa Skoda Octavia dostępna jest z bardzo szeroką ofertą napędów. Również tych zelektryfikowanych. Jednak dotąd hybrydy były dostępne tylko z silnikiem 1.4 TSI jako pluginy (ładowane z gniazdka). Teraz pokazano miękką hybrydę e-Tec.