SKODA Octavia 1.4 TSI Edition Kombi III I 150KM (benzyna) (2015)

SKODA Octavia 1.4 TSI Edition Kombi III I 150KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2015 roku. SKODA Octavia 1.4 TSI Edition Kombi III I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia 1.4 TSI Edition Kombi III I wynosi 150 KM. Silnik SKODA Octavia 1.4 TSI Edition Kombi III I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1395 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia 1.4 TSI Edition Kombi III I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Octavia 1.4 TSI Edition Kombi III I osiąga moment obrotowy 250 Nm. SKODA Octavia 1.4 TSI Edition Kombi III I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia 1.4 TSI Edition Kombi III I to benzyna.

Warto nadmienić, że SKODA Octavia 1.4 TSI Edition Kombi III I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1740 litrów. Wymiary samochodu: 4659 mm długości, 1814 mm szerokości, 1465 mm wysokości.

Opinie o SKODA Octavia 1.4 TSI Edition Kombi III I 150KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Octavia 1.4 TSI Edition Kombi III I 150KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1395 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Octavia 1.4 TSI Edition Kombi III I 150KM (benzyna)

Długość 4659 mm
Szerokość 1814 mm
Rozstaw osi 2686 mm
Wysokość 1465 mm
Masa własna 1277 kg
Masa całkowita 1847 kg

Wyposażenie SKODA Octavia 1.4 TSI Edition Kombi III I 150KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ACS - system pokolizyjny 2015 Standard (indywidualny)
Zawieszenie sportowe 2015 Standard (w pakiecie) 600 PLN
HBA - hydrauliczny system wspomagania nagłego hamowania 2015 Standard (indywidualny)
DSR - system podpowiedzi ruchu kierownicą 2015 Standard (indywidualny)
TPM - system kontroli ciśnienia w ogumieniu 2015 Standard (indywidualny)
ABS - system zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania 2015 Standard (indywidualny)
ASR - system optymalizacji przyczepności podczas przyspieszania 2015 Standard (indywidualny)
Immobilizer 2015 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2015 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2015 Standard (indywidualny)

Cena SKODA Octavia 1.4 TSI Edition Kombi III I 150KM (benzyna)

czerwiec 2015 - grudzień 2015 86 100 PLN

Zdjęcia SKODA Octavia 1.4 TSI Edition Kombi III I 150KM (benzyna)

Inne wersje iii--generacja-i

SKODA Octavia - Wiadomości

Octavia wciąż w formie. Przyglądamy się nowemu cennikowi bestsellera Skody
Trzecia generacja Octavii to jeden z najbardziej wszechstronnych kompaktów na rynku. Występuje w wielu wersjach, a obecnie jest najbardziej przecenioną Skodą. To przekłada się na atrakcyjne warunki zakupu każdej odmiany. Prześwietlamy ofertę

Skoda Octavia to największy kompakt na rynku. Teraz jest tańsza o 10 tysięcy złotych
Skoda Octavia od wielu lat jest królem kompaktów na polskim rynku. Po jedenastu miesiącach 2019 zajmuje pierwsze miejsce w rankingu sprzedaży z wynikiem przekraczającym 18,5 tys. egzemplarzy. A teraz jest dostępna z ogromnym rabatem.

TOP30 samochodów osobowych w listopadzie. Toyota Corolla depcze po piętach Skodzie Octavii
Skoda Octavia to jeden z najpopularniejszych samochodów na rynku. Czeski kompakt czuje jednak na plecach oddech japońskiej konkurencji - Corolli brakuje niecałego tysiąca rejestracji, by zdobyć podium rankingu.

TOP5 wyprzedaży Skody - znaleźliśmy najtańsze modele
Skoda nie zwalnia tempa w wakacje. Mimo, że po pierwszym półroczu jest niekwestionowanym liderem w Polsce, właśnie rozpoczęła wyprzedaż rocznika 2019. Sprawdzamy 5 najciekawszych modeli z wyprzedaży.

Opinie Moto.pl: Nowa Skoda Octavia - ratuje honor klasycznych samochodów
Przeciwnicy crossoverów mogą spać spokojnie, bo auta o tradycyjnej sylwetce mają się dobrze. Nowa Octavia jest na to najlepszym dowodem. Nie powinno się oceniać samochodu przed jazdą, ale kompaktowa Skoda robi bardzo dobre pierwsze wrażenie. Pod względem stylizacji rozkłada konkurencję na łopatki, a kto wie, może nawet sięga do idei słynnej szkoły wzornictwa - Bauhausu.