SKODA Octavia Scout 2.0 TDI DPF Kombi II 140KM (diesel) (2009 - 2010)

SKODA Octavia Scout 2.0 TDI DPF Kombi II 140KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2009 do 2010 roku. SKODA Octavia Scout 2.0 TDI DPF Kombi II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 103 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia Scout 2.0 TDI DPF Kombi II wynosi 140 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 208 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 9,6 s. Silnik SKODA Octavia Scout 2.0 TDI DPF Kombi II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia Scout 2.0 TDI DPF Kombi II przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Octavia Scout 2.0 TDI DPF Kombi II osiąga moment obrotowy 320 Nm. SKODA Octavia Scout 2.0 TDI DPF Kombi II posiada dołączany napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia Scout 2.0 TDI DPF Kombi II to diesel.

Średnie spalanie SKODA Octavia Scout 2.0 TDI DPF Kombi II wynosi około 5,7 l na 100km. Warto nadmienić, że SKODA Octavia Scout 2.0 TDI DPF Kombi II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1620 litrów. Wymiary samochodu: 4584 mm długości, 1784 mm szerokości, 1533 mm wysokości.

Opinie o SKODA Octavia Scout 2.0 TDI DPF Kombi II 140KM (diesel)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania SKODA Octavia Scout 2.0 TDI DPF Kombi II 140KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,7 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,2 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,8 l/100km

Dane techniczne SKODA Octavia Scout 2.0 TDI DPF Kombi II 140KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 9,6 s
Prędkość maksymalna 208 km/h
Moc 140 KM
Momen obrotowy 320 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Rozmiar opony 195/65 R15
Rozmiar felgi 6JX15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd Dołączany napęd na 4 koła

Wymiary SKODA Octavia Scout 2.0 TDI DPF Kombi II 140KM (diesel)

Długość 4584 mm
Szerokość 1784 mm
Rozstaw osi 2577 mm
Wysokość 1533 mm
Masa własna 1570 kg
Masa całkowita 2170 kg

Wyposażenie SKODA Octavia Scout 2.0 TDI DPF Kombi II 140KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Tapicerka materiałowa Scout 2010 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2010 Standard (w pakiecie) 1 850 PLN
Popielniczka z przodu 2010 Standard
Popielniczka z tyłu 2010 Standard
Zapalniczka 2010 Standard
Przygotowanie do montażu haka holowniczego 2010 Standard (w pakiecie) 800 PLN
Hak holowniczy z adapterem 2010 Standard (w pakiecie) 1 800 PLN
Sound-system (12 głośników, cyfrowy equalizer) 2010 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN
Uchwyt na 1,5l butelkę 2010 Standard
Siatka na przedniej konsoli po stronie pasażera 2010 Standard

Cena SKODA Octavia Scout 2.0 TDI DPF Kombi II 140KM (diesel)

maj 2009 - lipiec 2010 112 600 PLN

Zdjęcia SKODA Octavia Scout 2.0 TDI DPF Kombi II 140KM (diesel)

Inne wersje ii--generacja-ii

SKODA Octavia - Wiadomości

Octavia wciąż w formie. Przyglądamy się nowemu cennikowi bestsellera Skody
Trzecia generacja Octavii to jeden z najbardziej wszechstronnych kompaktów na rynku. Występuje w wielu wersjach, a obecnie jest najbardziej przecenioną Skodą. To przekłada się na atrakcyjne warunki zakupu każdej odmiany. Prześwietlamy ofertę

Ulubione auto Polaków w 2019 r. Octavia i Corolla walczyły do samego końca, ale nie było niespodzianki
Wiele wskazywało na to, że polski rynek może zakończyć rok 2019 z nowym numerem 1. W ostatnich miesiącach wyniki nowej Corolli imponowały. Jednak Octavia i tak utrzymała pozycję lidera.

Euro NCAP rozbija Teslę Model X, Porsche Taycana i Skodę Octavię. Wszyscy na pięć gwiazdek? [FILMY]
Euro NCAP przetestowało kilka kolejnych nowych samochodów. Na długiej liście znajdziemy choćby Teslę Model X, Porsche Taycana oraz Skodę Octavię. Sprawdźmy, jak nowe modele wypadły w testach.

TOP30 samochodów osobowych w listopadzie. Toyota Corolla depcze po piętach Skodzie Octavii
Skoda Octavia to jeden z najpopularniejszych samochodów na rynku. Czeski kompakt czuje jednak na plecach oddech japońskiej konkurencji - Corolli brakuje niecałego tysiąca rejestracji, by zdobyć podium rankingu.

Opinie Moto.pl: Nowa Skoda Octavia - ratuje honor klasycznych samochodów
Przeciwnicy crossoverów mogą spać spokojnie, bo auta o tradycyjnej sylwetce mają się dobrze. Nowa Octavia jest na to najlepszym dowodem. Nie powinno się oceniać samochodu przed jazdą, ale kompaktowa Skoda robi bardzo dobre pierwsze wrażenie. Pod względem stylizacji rozkłada konkurencję na łopatki, a kto wie, może nawet sięga do idei słynnej szkoły wzornictwa - Bauhausu.