SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Fresh DSG Kombi II 140KM (diesel) (2012 - 2013)

SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Fresh DSG Kombi II 140KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2012 do 2013 roku. SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Fresh DSG Kombi II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 103 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Fresh DSG Kombi II wynosi 140 KM. Silnik SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Fresh DSG Kombi II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Fresh DSG Kombi II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Fresh DSG Kombi II osiąga moment obrotowy 320 Nm. SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Fresh DSG Kombi II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Fresh DSG Kombi II to diesel.

Warto nadmienić, że SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Fresh DSG Kombi II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1620 litrów. Wymiary samochodu: 4569 mm długości, 1769 mm szerokości, 1450 mm wysokości.

Opinie o SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Fresh DSG Kombi II 140KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Fresh DSG Kombi II 140KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 140 KM
Momen obrotowy 320 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Fresh DSG Kombi II 140KM (diesel)

Długość 4569 mm
Szerokość 1769 mm
Rozstaw osi 2575 mm
Wysokość od 1450 mm do 1490 mm
Masa własna 1430 kg
Masa całkowita 2030 kg

Wyposażenie SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Fresh DSG Kombi II 140KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag 6 sztuk 2012 - 2013 Standard
Airbag - 4 sztuki 2012 - 2013 Standard
Filtr cząstek stałych - DPF 2012 - 2013 Standard (indywidualny)
ACS - system pokolizyjny 2012 - 2013 Standard (indywidualny)
Uchwyty na kwity parkingowe 2012 - 2013 Standard (indywidualny)
SunSet - tylne szyby o wyższym stopniu przyciemnienia 2012 - 2013 Standard
Sygnalizacja niezapiętego pasa bezpieczeństwa kierowcy 2012 - 2013 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 1 200 PLN
Podgrzewane dysze spryskiwaczy szyby przedniej 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 100 PLN
Szyberdach szklany, elektryczny 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 3 500 PLN

Cena SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Fresh DSG Kombi II 140KM (diesel)

listopad 2012 - grudzień 2013 103 700 PLN

Zdjęcia SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Fresh DSG Kombi II 140KM (diesel)

Inne wersje ii--generacja-ii

SKODA Octavia - Wiadomości

Skoda uruchamia internetowy salon - można kupić samochód nie wychodząc z domu. Zobacz najlepsze oferty
Skoda jest nie tylko liderem polskiego rynku motoryzacyjnego, ale wdraża innowacyjne formy zakupu. Dzięki temu nie trzeba wychodzić z domu, by skonfigurować wymarzony egzemplarz i po kilku dniach odebrać kluczyki.

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.

Polski rynek bez większych zmian, ale dwa modele notują imponujące wzrosty. W przypadku Corolli to aż 90 proc.
Na pierwszy rzut oka na polskim rynku nowych samochodów w 2019 r. niewiele się zmieniło. To jednak pozory, bo dwa modele notują tak duże wzrosty sprzedaży, że niedługo mogą przeskoczyć liderów.

Skoda nadal liderem na polskim rynku motoryzacyjnym
Skoda ma powody do świętowania. Za marką bardzo dobre półrocze nie tylko pod względem premier, ale i liczby sprzedanych aut. Blisko 35 tysięcy nowych samochodów marki Skoda trafiło do polskich klientów w ciągu ostatnich sześciu miesięcy.

Zmiana lidera w rankingu najpopularniejszych aut w Polsce. Maj należał do Toyoty Corolli
Już w zeszłym miesiącu Toyota Corolla otarła się o pozycję numeru 1 na polskim rynku, ale musiała uznać wyższość Skody Octavii. W maju japoński kompakt nie miał sobie równych.