SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Family Plus DSG Kombi II 140KM

SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Family Plus DSG Kombi II 140KM (diesel) (2012)

SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Family Plus DSG Kombi II 140KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2012 roku. SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Family Plus DSG Kombi II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 103 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Family Plus DSG Kombi II wynosi 140 KM. Silnik SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Family Plus DSG Kombi II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Family Plus DSG Kombi II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Family Plus DSG Kombi II osiąga moment obrotowy 320 Nm. SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Family Plus DSG Kombi II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Family Plus DSG Kombi II to diesel.

Warto nadmienić, że SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Family Plus DSG Kombi II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1620 litrów. Wymiary samochodu: 4569 mm długości, 1769 mm szerokości, 1450 mm wysokości.

Opinie o SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Family Plus DSG Kombi II 140KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Family Plus DSG Kombi II 140KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 140 KM
Momen obrotowy 320 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Family Plus DSG Kombi II 140KM (diesel)

Długość 4569 mm
Szerokość 1769 mm
Rozstaw osi 2575 mm
Wysokość od 1450 mm do 1490 mm
Masa własna 1430 kg
Masa całkowita 2030 kg

Wyposażenie SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Family Plus DSG Kombi II 140KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag 6 sztuk 2012 Standard
Airbag - 4 sztuki 2012 Standard
Filtr cząstek stałych - DPF 2012 Standard (indywidualny)
ACS - system pokolizyjny 2012 Standard (indywidualny)
Uchwyty na kwity parkingowe 2012 Standard (indywidualny)
SunSet - tylne szyby o wyższym stopniu przyciemnienia 2012 Standard (indywidualny)
Sygnalizacja niezapiętego pasa bezpieczeństwa kierowcy 2012 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów 2012 Standard (w pakiecie) 400 PLN
Podgrzewane dysze spryskiwaczy szyby przedniej 2012 Standard (w pakiecie) 100 PLN
Szyberdach szklany, elektryczny 2012 Standard (w pakiecie) 3 500 PLN

Cena SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Family Plus DSG Kombi II 140KM (diesel)

marzec 2012 - grudzień 2012 103 800 PLN

Zdjęcia SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Family Plus DSG Kombi II 140KM (diesel)

Inne wersje ii--generacja-ii

SKODA Octavia - Wiadomości

TOP5 wyprzedaży Skody - znaleźliśmy najtańsze modele
Nowy rok to doskonała okazja na zakup nowego auta. Wiele marek w tym czasie wyprzedaje swoje modele w atrakcyjnych cenach. nie inaczej sprawa wygląda ze Skodą. Sprawdzamy 5 najciekawszych modeli z wyprzedaży czeskiej marki.

Octavia wciąż w formie. Przyglądamy się nowemu cennikowi bestsellera Skody
Trzecia generacja Octavii to jeden z najbardziej wszechstronnych kompaktów na rynku. Występuje w wielu wersjach, a obecnie jest najbardziej przecenioną Skodą. To przekłada się na atrakcyjne warunki zakupu każdej odmiany. Prześwietlamy ofertę

Nowa Skoda Octavia RS będzie hybrydą. Na szczęście nie tylko - mają być trzy silniki
Skoda nie rezygnuje ze sportowego wcielenia swojego bestsellerowego modelu. Octavia RS już niedługo zadebiutuje na targach w Genewie, ale marka już teraz uchyla rąbka tajemnicy.

Nowa Skoda Octavia wyceniona. Będzie kosztować 82 200 zł, ale póki co to prawie 95 tys. zł
Niedawno zadebiutowało nowe, czwarte już wcielenie bestsellerowej Skody Octavii. Znamy cennik modelu, który od lat podbija polskie ulice. Kompaktowa Skoda jest jednym z największych przedstawicieli swojego segmentu, a cennik otwiera kwota 82 200 zł.

Ulubione auto Polaków w 2019 r. Octavia i Corolla walczyły do samego końca, ale nie było niespodzianki
Wiele wskazywało na to, że polski rynek może zakończyć rok 2019 z nowym numerem 1. W ostatnich miesiącach wyniki nowej Corolli imponowały. Jednak Octavia i tak utrzymała pozycję lidera.