SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Ambition DSG Kombi II 140KM

SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Ambition DSG Kombi II 140KM (diesel) (2011 - 2013)

SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Ambition DSG Kombi II 140KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2011 do 2013 roku. SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Ambition DSG Kombi II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 103 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Ambition DSG Kombi II wynosi 140 KM. Silnik SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Ambition DSG Kombi II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Ambition DSG Kombi II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Ambition DSG Kombi II osiąga moment obrotowy 320 Nm. SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Ambition DSG Kombi II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Ambition DSG Kombi II to diesel.

Warto nadmienić, że SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Ambition DSG Kombi II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1620 litrów. Wymiary samochodu: 4569 mm długości, 1769 mm szerokości, 1450 mm wysokości.

Opinie o SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Ambition DSG Kombi II 140KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Ambition DSG Kombi II 140KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 140 KM
Momen obrotowy 320 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Ambition DSG Kombi II 140KM (diesel)

Długość 4569 mm
Szerokość 1769 mm
Rozstaw osi 2575 mm
Wysokość od 1450 mm do 1490 mm
Masa własna 1430 kg
Masa całkowita 2030 kg

Wyposażenie SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Ambition DSG Kombi II 140KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Podgrzewane dysze spryskiwaczy szyby przedniej 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 100 PLN
TPM - system kontroli ciśnienia w ogumieniu 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 250 PLN
Ogrzewanie przednich i tylnych foteli 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN
Lusterko wsteczne z funkcją p/oślepieniową+czujnik deszczu 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 700 PLN
Felgi aluminiowe 17 PEGASUS z ogumieniem 225/45 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 3 400 PLN
Tapicerka materiałowo - skórzana Duo 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 4 000 PLN
Kierownica skórzana 2012 - 2013 Standard
Felgi aluminiowe 15 PYXIS z ogumieniem 205/60 2012 - 2013 Standard
Felgi aluminiowe 15 PYXIS z ogumieniem 195/65 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Siatka w komorze bagażnika 2012 - 2013 Standard

Ceny SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Ambition DSG Kombi II 140KM (diesel)

marzec 2012 - grudzień 2013 99 600 PLN
listopad 2011 - luty 2012 98 400 PLN

Zdjęcia SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Ambition DSG Kombi II 140KM (diesel)

Inne wersje ii--generacja-ii

SKODA Octavia - Wiadomości

Ulubione auto Polaków w 2019 r. Octavia i Corolla walczyły do samego końca, ale nie było niespodzianki
Wiele wskazywało na to, że polski rynek może zakończyć rok 2019 z nowym numerem 1. W ostatnich miesiącach wyniki nowej Corolli imponowały. Jednak Octavia i tak utrzymała pozycję lidera.

Euro NCAP rozbija Teslę Model X, Porsche Taycana i Skodę Octavię. Wszyscy na pięć gwiazdek? [FILMY]
Euro NCAP przetestowało kilka kolejnych nowych samochodów. Na długiej liście znajdziemy choćby Teslę Model X, Porsche Taycana oraz Skodę Octavię. Sprawdźmy, jak nowe modele wypadły w testach.

TOP30 samochodów osobowych w listopadzie. Toyota Corolla depcze po piętach Skodzie Octavii
Skoda Octavia to jeden z najpopularniejszych samochodów na rynku. Czeski kompakt czuje jednak na plecach oddech japońskiej konkurencji - Corolli brakuje niecałego tysiąca rejestracji, by zdobyć podium rankingu.

Opinie Moto.pl: Nowa Skoda Octavia - ratuje honor klasycznych samochodów
Przeciwnicy crossoverów mogą spać spokojnie, bo auta o tradycyjnej sylwetce mają się dobrze. Nowa Octavia jest na to najlepszym dowodem. Nie powinno się oceniać samochodu przed jazdą, ale kompaktowa Skoda robi bardzo dobre pierwsze wrażenie. Pod względem stylizacji rozkłada konkurencję na łopatki, a kto wie, może nawet sięga do idei słynnej szkoły wzornictwa - Bauhausu.

Nowa Skoda Octavia oficjalnie. Widzieliśmy czwartą generację numeru 1 w Polsce. Wnętrze to mała rewolucja
Nowa Skoda Octavia 2020 zadebiutowała dosłownie przed chwilą. Mieliśmy jednak okazję przyjrzeć się jej bliżej już wcześniej. I wiemy jedno - czwórka to naprawdę duży krok w rozwoju najczęściej kupowanego auta w Polsce. Jaka jest nowa Skoda Octavia?