SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Ambiente Kombi II 140KM (diesel) (2010 - 2011)

SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Ambiente Kombi II 140KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2010 do 2011 roku. SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Ambiente Kombi II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 103 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Ambiente Kombi II wynosi 140 KM. Silnik SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Ambiente Kombi II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Ambiente Kombi II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Ambiente Kombi II osiąga moment obrotowy 320 Nm. SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Ambiente Kombi II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Ambiente Kombi II to diesel.

Warto nadmienić, że SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Ambiente Kombi II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1620 litrów. Wymiary samochodu: 4569 mm długości, 1769 mm szerokości, 1450 mm wysokości.

Opinie o SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Ambiente Kombi II 140KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Ambiente Kombi II 140KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 140 KM
Momen obrotowy 320 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Ambiente Kombi II 140KM (diesel)

Długość 4569 mm
Szerokość 1769 mm
Rozstaw osi 2575 mm
Wysokość od 1450 mm do 1490 mm
Masa własna 1410 kg
Masa całkowita 2010 kg

Wyposażenie SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Ambiente Kombi II 140KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
SunSet - tylne szyby o wyższym stopniu przyciemnienia 2011 Standard (w pakiecie) 600 PLN
Światła przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów 2011 Standard (w pakiecie) 400 PLN
Podgrzewane dysze spryskiwaczy szyby przedniej 2011 Standard (w pakiecie) 250 PLN
Szyberdach szklany, elektryczny 2011 Standard (w pakiecie) 3 500 PLN
Czujnik odległości przy parkowaniu - przód 2011 Standard (w pakiecie) 1 200 PLN
HHC - wspomaganie ruszania pod górę 2011 Standard (w pakiecie) 600 PLN
TPM - system kontroli ciśnienia w ogumieniu 2011 Standard (w pakiecie) 500 PLN
Sun Safe Glass - szyby z powłoką IR/PVB 2011 Standard (w pakiecie) 4 500 PLN
Przygotowanie do tel. GSM I (antena i instalacja) 2011 Standard (w pakiecie) 300 PLN
Instalacja radiowa + 8 głośników 2011 Standard (w pakiecie) 400 PLN

Ceny SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Ambiente Kombi II 140KM (diesel)

czerwiec 2011 - grudzień 2011 90 500 PLN
styczeń 2011 - maj 2011 89 700 PLN
maj 2010 - grudzień 2010 89 100 PLN

Zdjęcia SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Ambiente Kombi II 140KM (diesel)

Inne wersje ii--generacja-ii

SKODA Octavia - Wiadomości

Octavia wciąż w formie. Przyglądamy się nowemu cennikowi bestsellera Skody
Trzecia generacja Octavii to jeden z najbardziej wszechstronnych kompaktów na rynku. Występuje w wielu wersjach, a obecnie jest najbardziej przecenioną Skodą. To przekłada się na atrakcyjne warunki zakupu każdej odmiany. Prześwietlamy ofertę

Ulubione auto Polaków w 2019 r. Octavia i Corolla walczyły do samego końca, ale nie było niespodzianki
Wiele wskazywało na to, że polski rynek może zakończyć rok 2019 z nowym numerem 1. W ostatnich miesiącach wyniki nowej Corolli imponowały. Jednak Octavia i tak utrzymała pozycję lidera.

Euro NCAP rozbija Teslę Model X, Porsche Taycana i Skodę Octavię. Wszyscy na pięć gwiazdek? [FILMY]
Euro NCAP przetestowało kilka kolejnych nowych samochodów. Na długiej liście znajdziemy choćby Teslę Model X, Porsche Taycana oraz Skodę Octavię. Sprawdźmy, jak nowe modele wypadły w testach.

TOP30 samochodów osobowych w listopadzie. Toyota Corolla depcze po piętach Skodzie Octavii
Skoda Octavia to jeden z najpopularniejszych samochodów na rynku. Czeski kompakt czuje jednak na plecach oddech japońskiej konkurencji - Corolli brakuje niecałego tysiąca rejestracji, by zdobyć podium rankingu.

Opinie Moto.pl: Nowa Skoda Octavia - ratuje honor klasycznych samochodów
Przeciwnicy crossoverów mogą spać spokojnie, bo auta o tradycyjnej sylwetce mają się dobrze. Nowa Octavia jest na to najlepszym dowodem. Nie powinno się oceniać samochodu przed jazdą, ale kompaktowa Skoda robi bardzo dobre pierwsze wrażenie. Pod względem stylizacji rozkłada konkurencję na łopatki, a kto wie, może nawet sięga do idei słynnej szkoły wzornictwa - Bauhausu.