SKODA Octavia 1.8 TSI Fresh Kombi II 152KM (benzyna) (2012 - 2013)

SKODA Octavia 1.8 TSI Fresh Kombi II 152KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2012 do 2013 roku. SKODA Octavia 1.8 TSI Fresh Kombi II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 112 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia 1.8 TSI Fresh Kombi II wynosi 152 KM. Silnik SKODA Octavia 1.8 TSI Fresh Kombi II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1798 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia 1.8 TSI Fresh Kombi II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Octavia 1.8 TSI Fresh Kombi II osiąga moment obrotowy 250 Nm. SKODA Octavia 1.8 TSI Fresh Kombi II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia 1.8 TSI Fresh Kombi II to benzyna.

Warto nadmienić, że SKODA Octavia 1.8 TSI Fresh Kombi II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1620 litrów. Wymiary samochodu: 4569 mm długości, 1769 mm szerokości, 1450 mm wysokości.

Opinie o SKODA Octavia 1.8 TSI Fresh Kombi II 152KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Octavia 1.8 TSI Fresh Kombi II 152KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 152 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1798 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Octavia 1.8 TSI Fresh Kombi II 152KM (benzyna)

Długość 4569 mm
Szerokość 1769 mm
Rozstaw osi 2575 mm
Wysokość od 1450 mm do 1490 mm
Masa własna 1365 kg
Masa całkowita 1965 kg

Wyposażenie SKODA Octavia 1.8 TSI Fresh Kombi II 152KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS - system zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania 2012 - 2013 Standard (indywidualny)
ASR - system optymalizacji przyczepności podczas przyspieszania 2012 - 2013 Standard (indywidualny)
Elektryczne podnoszenie szyb, przód 2012 - 2013 Standard
Immobilizer 2012 - 2013 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja półautomatyczna Climatic 2012 - 2013 Standard
Komputer pokładowy 2012 - 2013 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2012 - 2013 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2012 - 2013 Standard (indywidualny)
Zamek centralny z pilotem 2012 - 2013 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2012 - 2013 Standard (indywidualny)

Cena SKODA Octavia 1.8 TSI Fresh Kombi II 152KM (benzyna)

listopad 2012 - grudzień 2013 81 000 PLN

Zdjęcia SKODA Octavia 1.8 TSI Fresh Kombi II 152KM (benzyna)

Inne wersje ii--generacja-ii

SKODA Octavia - Wiadomości

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.

Polski rynek bez większych zmian, ale dwa modele notują imponujące wzrosty. W przypadku Corolli to aż 90 proc.
Na pierwszy rzut oka na polskim rynku nowych samochodów w 2019 r. niewiele się zmieniło. To jednak pozory, bo dwa modele notują tak duże wzrosty sprzedaży, że niedługo mogą przeskoczyć liderów.

Skoda nadal liderem na polskim rynku motoryzacyjnym
Skoda ma powody do świętowania. Za marką bardzo dobre półrocze nie tylko pod względem premier, ale i liczby sprzedanych aut. Blisko 35 tysięcy nowych samochodów marki Skoda trafiło do polskich klientów w ciągu ostatnich sześciu miesięcy.

Te trzy bestsellery Skody sprzedają się najlepiej. A teraz są tańsze o nawet 10 tys. zł
Skoda od wielu lat nie ma sobie równych na polskim rynku. Każdego roku piastuje pozycję lidera, na co ogromny wpływ mają Fabia, Scala i Octavia. Popularne samochody z bieżącego rocznika przeceniono, dzięki czemu oferta jest obecnie wyjątkowa. Sprawdzamy, co bestsellery mają do zaoferowania.

Zmiana lidera w rankingu najpopularniejszych aut w Polsce. Maj należał do Toyoty Corolli
Już w zeszłym miesiącu Toyota Corolla otarła się o pozycję numeru 1 na polskim rynku, ale musiała uznać wyższość Skody Octavii. W maju japoński kompakt nie miał sobie równych.