SKODA Octavia 1.4 TSI Fresh DSG Kombi II 122KM (benzyna) (2012 - 2013)

SKODA Octavia 1.4 TSI Fresh DSG Kombi II 122KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2012 do 2013 roku. SKODA Octavia 1.4 TSI Fresh DSG Kombi II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 90 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia 1.4 TSI Fresh DSG Kombi II wynosi 122 KM. Silnik SKODA Octavia 1.4 TSI Fresh DSG Kombi II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia 1.4 TSI Fresh DSG Kombi II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Octavia 1.4 TSI Fresh DSG Kombi II osiąga moment obrotowy 200 Nm. SKODA Octavia 1.4 TSI Fresh DSG Kombi II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia 1.4 TSI Fresh DSG Kombi II to benzyna.

Warto nadmienić, że SKODA Octavia 1.4 TSI Fresh DSG Kombi II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1620 litrów. Wymiary samochodu: 4569 mm długości, 1769 mm szerokości, 1450 mm wysokości.

Opinie o SKODA Octavia 1.4 TSI Fresh DSG Kombi II 122KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Octavia 1.4 TSI Fresh DSG Kombi II 122KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 122 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Octavia 1.4 TSI Fresh DSG Kombi II 122KM (benzyna)

Długość 4569 mm
Szerokość 1769 mm
Rozstaw osi 2575 mm
Wysokość od 1450 mm do 1490 mm
Masa własna 1395 kg
Masa całkowita 1980 kg

Wyposażenie SKODA Octavia 1.4 TSI Fresh DSG Kombi II 122KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Instalacja gazowa LPG Landi Renzo 2013 Standard (w pakiecie) 5 480 PLN
Airbag 6 sztuk 2012 - 2013 Standard
Airbag - 4 sztuki 2012 - 2013 Standard
Filtr cząstek stałych - DPF 2012 - 2013 Standard
ACS - system pokolizyjny 2012 - 2013 Standard (indywidualny)
Uchwyty na kwity parkingowe 2012 - 2013 Standard (indywidualny)
SunSet - tylne szyby o wyższym stopniu przyciemnienia 2012 - 2013 Standard (indywidualny)
Sygnalizacja niezapiętego pasa bezpieczeństwa kierowcy 2012 - 2013 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 400 PLN
Podgrzewane dysze spryskiwaczy szyby przedniej 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 100 PLN

Cena SKODA Octavia 1.4 TSI Fresh DSG Kombi II 122KM (benzyna)

listopad 2012 - grudzień 2013 86 500 PLN

Zdjęcia SKODA Octavia 1.4 TSI Fresh DSG Kombi II 122KM (benzyna)

Inne wersje ii--generacja-ii

SKODA Octavia - Wiadomości

Te trzy bestsellery Skody sprzedają się najlepiej. A teraz są tańsze o nawet 10 tys. zł
Skoda od wielu lat nie ma sobie równych na polskim rynku. Każdego roku piastuje pozycję lidera, na co ogromny wpływ mają Fabia, Scala i Octavia. Popularne samochody z bieżącego rocznika przeceniono, dzięki czemu oferta jest obecnie wyjątkowa. Sprawdzamy, co bestsellery mają do zaoferowania.

Nowa Skoda Octavia. Wiemy dokładnie, jak wygląda? Wyciekło zdjęcie z konfiguratora
Nowa Skoda Octavia zadebiutuje oficjalnie 11 listopada. Niedawno zaprezentowano oficjalne szkice nowej generacji. Teraz do sieci wyciekło zdjęcie nowej Octavii z konfiguratora. Pamiętajcie jednak, że nikt ze strony marki nie potwierdził autentyczności zdjęcia.

Nowa Skoda Octavia na pierwszych szkicach. Oficjalna premiera już 11 listopada
Nowa Skoda Octavia to część kompaktowej ofensywy koncernu VAG. Rozpocznie ją oczywiście ósma generacja Golfa, chwilę później zobaczymy resztę rodziny. Nowa Octavia na pierwszych szkicach obiecuje spore zmiany w stylistyce.

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.

Polski rynek bez większych zmian, ale dwa modele notują imponujące wzrosty. W przypadku Corolli to aż 90 proc.
Na pierwszy rzut oka na polskim rynku nowych samochodów w 2019 r. niewiele się zmieniło. To jednak pozory, bo dwa modele notują tak duże wzrosty sprzedaży, że niedługo mogą przeskoczyć liderów.