SKODA Octavia 1.4 TSI Active Kombi II 122KM (benzyna) (2011 - 2013)

SKODA Octavia 1.4 TSI Active Kombi II 122KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2011 do 2013 roku. SKODA Octavia 1.4 TSI Active Kombi II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 90 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia 1.4 TSI Active Kombi II wynosi 122 KM. Silnik SKODA Octavia 1.4 TSI Active Kombi II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia 1.4 TSI Active Kombi II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Octavia 1.4 TSI Active Kombi II osiąga moment obrotowy 200 Nm. SKODA Octavia 1.4 TSI Active Kombi II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia 1.4 TSI Active Kombi II to benzyna.

Warto nadmienić, że SKODA Octavia 1.4 TSI Active Kombi II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1620 litrów. Wymiary samochodu: 4569 mm długości, 1769 mm szerokości, 1450 mm wysokości.

Opinie o SKODA Octavia 1.4 TSI Active Kombi II 122KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Octavia 1.4 TSI Active Kombi II 122KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 122 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Octavia 1.4 TSI Active Kombi II 122KM (benzyna)

Długość 4569 mm
Szerokość 1769 mm
Rozstaw osi 2575 mm
Wysokość od 1450 mm do 1490 mm
Masa własna 1355 kg
Masa całkowita 1940 kg

Wyposażenie SKODA Octavia 1.4 TSI Active Kombi II 122KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Instalacja gazowa LPG Landi Renzo 2013 Standard (w pakiecie) 5 480 PLN
Podgrzewane dysze spryskiwaczy szyby przedniej 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 100 PLN
TPM - system kontroli ciśnienia w ogumieniu 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 250 PLN
Zamek centralny z pilotem 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 600 PLN
Kierownica skórzana 2012 - 2013 Standard
Felgi aluminiowe 15 PYXIS z ogumieniem 205/60 2012 - 2013 Standard
Felgi aluminiowe 15 PYXIS z ogumieniem 195/65 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Pakiet dla palących II 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 100 PLN
Lakier metalik 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 1 950 PLN
Pakiet Biznes 2012 - 2013 Standard

Ceny SKODA Octavia 1.4 TSI Active Kombi II 122KM (benzyna)

marzec 2012 - grudzień 2013 67 200 PLN
listopad 2011 - luty 2012 66 000 PLN

Zdjęcia SKODA Octavia 1.4 TSI Active Kombi II 122KM (benzyna)

Inne wersje ii--generacja-ii

SKODA Octavia - Wiadomości

Octavia wciąż w formie. Przyglądamy się nowemu cennikowi bestsellera Skody
Trzecia generacja Octavii to jeden z najbardziej wszechstronnych kompaktów na rynku. Występuje w wielu wersjach, a obecnie jest najbardziej przecenioną Skodą. To przekłada się na atrakcyjne warunki zakupu każdej odmiany. Prześwietlamy ofertę

Ulubione auto Polaków w 2019 r. Octavia i Corolla walczyły do samego końca, ale nie było niespodzianki
Wiele wskazywało na to, że polski rynek może zakończyć rok 2019 z nowym numerem 1. W ostatnich miesiącach wyniki nowej Corolli imponowały. Jednak Octavia i tak utrzymała pozycję lidera.

Euro NCAP rozbija Teslę Model X, Porsche Taycana i Skodę Octavię. Wszyscy na pięć gwiazdek? [FILMY]
Euro NCAP przetestowało kilka kolejnych nowych samochodów. Na długiej liście znajdziemy choćby Teslę Model X, Porsche Taycana oraz Skodę Octavię. Sprawdźmy, jak nowe modele wypadły w testach.

TOP30 samochodów osobowych w listopadzie. Toyota Corolla depcze po piętach Skodzie Octavii
Skoda Octavia to jeden z najpopularniejszych samochodów na rynku. Czeski kompakt czuje jednak na plecach oddech japońskiej konkurencji - Corolli brakuje niecałego tysiąca rejestracji, by zdobyć podium rankingu.

Opinie Moto.pl: Nowa Skoda Octavia - ratuje honor klasycznych samochodów
Przeciwnicy crossoverów mogą spać spokojnie, bo auta o tradycyjnej sylwetce mają się dobrze. Nowa Octavia jest na to najlepszym dowodem. Nie powinno się oceniać samochodu przed jazdą, ale kompaktowa Skoda robi bardzo dobre pierwsze wrażenie. Pod względem stylizacji rozkłada konkurencję na łopatki, a kto wie, może nawet sięga do idei słynnej szkoły wzornictwa - Bauhausu.