SKODA Octavia 1.4 TSI Active DSG Kombi II 122KM (benzyna) (2011 - 2013)

SKODA Octavia 1.4 TSI Active DSG Kombi II 122KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2011 do 2013 roku. SKODA Octavia 1.4 TSI Active DSG Kombi II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 90 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia 1.4 TSI Active DSG Kombi II wynosi 122 KM. Silnik SKODA Octavia 1.4 TSI Active DSG Kombi II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia 1.4 TSI Active DSG Kombi II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Octavia 1.4 TSI Active DSG Kombi II osiąga moment obrotowy 200 Nm. SKODA Octavia 1.4 TSI Active DSG Kombi II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia 1.4 TSI Active DSG Kombi II to benzyna.

Warto nadmienić, że SKODA Octavia 1.4 TSI Active DSG Kombi II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1620 litrów. Wymiary samochodu: 4569 mm długości, 1769 mm szerokości, 1450 mm wysokości.

Opinie o SKODA Octavia 1.4 TSI Active DSG Kombi II 122KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Octavia 1.4 TSI Active DSG Kombi II 122KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 122 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Octavia 1.4 TSI Active DSG Kombi II 122KM (benzyna)

Długość 4569 mm
Szerokość 1769 mm
Rozstaw osi 2575 mm
Wysokość od 1450 mm do 1490 mm
Masa własna 1395 kg
Masa całkowita 1980 kg

Wyposażenie SKODA Octavia 1.4 TSI Active DSG Kombi II 122KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Instalacja gazowa LPG Landi Renzo 2013 Standard (w pakiecie) 5 480 PLN
Podgrzewane dysze spryskiwaczy szyby przedniej 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 100 PLN
TPM - system kontroli ciśnienia w ogumieniu 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 250 PLN
Zamek centralny z pilotem 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 600 PLN
Kierownica skórzana 2012 - 2013 Standard
Felgi aluminiowe 15 PYXIS z ogumieniem 205/60 2012 - 2013 Standard
Felgi aluminiowe 15 PYXIS z ogumieniem 195/65 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Pakiet dla palących II 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 100 PLN
Lakier metalik 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 1 950 PLN
Pakiet Biznes 2012 - 2013 Standard

Ceny SKODA Octavia 1.4 TSI Active DSG Kombi II 122KM (benzyna)

marzec 2012 - grudzień 2013 75 100 PLN
listopad 2011 - luty 2012 73 900 PLN

Zdjęcia SKODA Octavia 1.4 TSI Active DSG Kombi II 122KM (benzyna)

Inne wersje ii--generacja-ii

SKODA Octavia - Wiadomości

Skoda uruchamia internetowy salon - można kupić samochód nie wychodząc z domu. Zobacz najlepsze oferty
Skoda jest nie tylko liderem polskiego rynku motoryzacyjnego, ale wdraża innowacyjne formy zakupu. Dzięki temu nie trzeba wychodzić z domu, by skonfigurować wymarzony egzemplarz i po kilku dniach odebrać kluczyki.

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.

Polski rynek bez większych zmian, ale dwa modele notują imponujące wzrosty. W przypadku Corolli to aż 90 proc.
Na pierwszy rzut oka na polskim rynku nowych samochodów w 2019 r. niewiele się zmieniło. To jednak pozory, bo dwa modele notują tak duże wzrosty sprzedaży, że niedługo mogą przeskoczyć liderów.

Skoda nadal liderem na polskim rynku motoryzacyjnym
Skoda ma powody do świętowania. Za marką bardzo dobre półrocze nie tylko pod względem premier, ale i liczby sprzedanych aut. Blisko 35 tysięcy nowych samochodów marki Skoda trafiło do polskich klientów w ciągu ostatnich sześciu miesięcy.

Zmiana lidera w rankingu najpopularniejszych aut w Polsce. Maj należał do Toyoty Corolli
Już w zeszłym miesiącu Toyota Corolla otarła się o pozycję numeru 1 na polskim rynku, ale musiała uznać wyższość Skody Octavii. W maju japoński kompakt nie miał sobie równych.