SKODA Octavia 1.2 TSI Classic Kombi II 105KM (benzyna) (2010 - 2011)

SKODA Octavia 1.2 TSI Classic Kombi II 105KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2010 do 2011 roku. SKODA Octavia 1.2 TSI Classic Kombi II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 77 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia 1.2 TSI Classic Kombi II wynosi 105 KM. Silnik SKODA Octavia 1.2 TSI Classic Kombi II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1197 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia 1.2 TSI Classic Kombi II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Octavia 1.2 TSI Classic Kombi II osiąga moment obrotowy 175 Nm. SKODA Octavia 1.2 TSI Classic Kombi II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia 1.2 TSI Classic Kombi II to benzyna.

Warto nadmienić, że SKODA Octavia 1.2 TSI Classic Kombi II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1620 litrów. Wymiary samochodu: 4569 mm długości, 1769 mm szerokości, 1445 mm wysokości.

Opinie o SKODA Octavia 1.2 TSI Classic Kombi II 105KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Octavia 1.2 TSI Classic Kombi II 105KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 105 KM
Momen obrotowy 175 Nm
Pojemność skokowa silnika 1197 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Octavia 1.2 TSI Classic Kombi II 105KM (benzyna)

Długość 4569 mm
Szerokość 1769 mm
Rozstaw osi 2575 mm
Wysokość od 1445 mm do 1522 mm
Masa własna 1285 kg
Masa całkowita 1885 kg

Wyposażenie SKODA Octavia 1.2 TSI Classic Kombi II 105KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Światła przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów 2011 Standard (w pakiecie) 1 200 PLN
Podgrzewane dysze spryskiwaczy szyby przedniej 2011 Standard (w pakiecie) 250 PLN
Szyberdach szklany, elektryczny 2011 Standard (w pakiecie) 3 500 PLN
Czujnik odległości przy parkowaniu - przód 2011 Standard (w pakiecie) 1 200 PLN
HHC - wspomaganie ruszania pod górę 2011 Standard (w pakiecie) 600 PLN
TPM - system kontroli ciśnienia w ogumieniu 2011 Standard (w pakiecie) 500 PLN
Przygotowanie do tel. GSM I (antena i instalacja) 2011 Standard (w pakiecie) 300 PLN
Klimatyzacja półautomatyczna Climatic 2011 Standard (w pakiecie) 4 500 PLN
Zamek centralny z pilotem 2011 Standard (w pakiecie) 500 PLN
Światła przeciwmgielne 2011 Standard (w pakiecie) 800 PLN

Ceny SKODA Octavia 1.2 TSI Classic Kombi II 105KM (benzyna)

czerwiec 2011 - grudzień 2011 63 900 PLN
styczeń 2011 - maj 2011 63 700 PLN
styczeń 2010 - grudzień 2010 63 100 PLN

Zdjęcia SKODA Octavia 1.2 TSI Classic Kombi II 105KM (benzyna)

Inne wersje ii--generacja-ii

SKODA Octavia - Wiadomości

Octavia wciąż w formie. Przyglądamy się nowemu cennikowi bestsellera Skody
Trzecia generacja Octavii to jeden z najbardziej wszechstronnych kompaktów na rynku. Występuje w wielu wersjach, a obecnie jest najbardziej przecenioną Skodą. To przekłada się na atrakcyjne warunki zakupu każdej odmiany. Prześwietlamy ofertę

Ulubione auto Polaków w 2019 r. Octavia i Corolla walczyły do samego końca, ale nie było niespodzianki
Wiele wskazywało na to, że polski rynek może zakończyć rok 2019 z nowym numerem 1. W ostatnich miesiącach wyniki nowej Corolli imponowały. Jednak Octavia i tak utrzymała pozycję lidera.

Euro NCAP rozbija Teslę Model X, Porsche Taycana i Skodę Octavię. Wszyscy na pięć gwiazdek? [FILMY]
Euro NCAP przetestowało kilka kolejnych nowych samochodów. Na długiej liście znajdziemy choćby Teslę Model X, Porsche Taycana oraz Skodę Octavię. Sprawdźmy, jak nowe modele wypadły w testach.

TOP30 samochodów osobowych w listopadzie. Toyota Corolla depcze po piętach Skodzie Octavii
Skoda Octavia to jeden z najpopularniejszych samochodów na rynku. Czeski kompakt czuje jednak na plecach oddech japońskiej konkurencji - Corolli brakuje niecałego tysiąca rejestracji, by zdobyć podium rankingu.

Opinie Moto.pl: Nowa Skoda Octavia - ratuje honor klasycznych samochodów
Przeciwnicy crossoverów mogą spać spokojnie, bo auta o tradycyjnej sylwetce mają się dobrze. Nowa Octavia jest na to najlepszym dowodem. Nie powinno się oceniać samochodu przed jazdą, ale kompaktowa Skoda robi bardzo dobre pierwsze wrażenie. Pod względem stylizacji rozkłada konkurencję na łopatki, a kto wie, może nawet sięga do idei słynnej szkoły wzornictwa - Bauhausu.