SKODA Octavia 2.0 TFSI RS DSG Kombi II I 200KM (benzyna) (2009)

SKODA Octavia 2.0 TFSI RS DSG Kombi II I 200KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2009 roku. SKODA Octavia 2.0 TFSI RS DSG Kombi II I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 147 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia 2.0 TFSI RS DSG Kombi II I wynosi 200 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 240 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 7,3 s. Silnik SKODA Octavia 2.0 TFSI RS DSG Kombi II I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1984 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia 2.0 TFSI RS DSG Kombi II I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Octavia 2.0 TFSI RS DSG Kombi II I osiąga moment obrotowy 280 Nm. SKODA Octavia 2.0 TFSI RS DSG Kombi II I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia 2.0 TFSI RS DSG Kombi II I to benzyna.

Średnie spalanie SKODA Octavia 2.0 TFSI RS DSG Kombi II I wynosi około 7,5 l na 100km. Warto nadmienić, że SKODA Octavia 2.0 TFSI RS DSG Kombi II I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1350 litrów. Wymiary samochodu: 4579 mm długości, 1769 mm szerokości, 1452 mm wysokości.

Opinie o SKODA Octavia 2.0 TFSI RS DSG Kombi II I 200KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania SKODA Octavia 2.0 TFSI RS DSG Kombi II I 200KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 7,5 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 10,2 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,9 l/100km

Dane techniczne SKODA Octavia 2.0 TFSI RS DSG Kombi II I 200KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 7,3 s
Prędkość maksymalna 240 km/h
Moc 200 KM
Momen obrotowy 280 Nm
Pojemność skokowa silnika 1984 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 225/40 R18
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Octavia 2.0 TFSI RS DSG Kombi II I 200KM (benzyna)

Długość 4579 mm
Szerokość 1769 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1452 mm
Masa własna 1505 kg
Masa całkowita 1970 kg

Wyposażenie SKODA Octavia 2.0 TFSI RS DSG Kombi II I 200KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2009 Standard
Airbag 6 sztuk 2009 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2009 Standard
Tempomat 2009 Standard
Komputer pokładowy 2009 Standard
Zamek centralny 2009 Standard
Lusterka boczne regulowane elektrycznie 2009 Standard
Wycieraczka szyby tylnej 2009 Standard
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2009 Standard
Szyby barwione 2009 Standard

Ceny SKODA Octavia 2.0 TFSI RS DSG Kombi II I 200KM (benzyna)

maj 2009 115 700 PLN
luty 2009 - kwiecień 2009 114 300 PLN

Zdjęcia SKODA Octavia 2.0 TFSI RS DSG Kombi II I 200KM (benzyna)

Inne wersje ii--generacja-i

SKODA Octavia - Wiadomości

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.

Polski rynek bez większych zmian, ale dwa modele notują imponujące wzrosty. W przypadku Corolli to aż 90 proc.
Na pierwszy rzut oka na polskim rynku nowych samochodów w 2019 r. niewiele się zmieniło. To jednak pozory, bo dwa modele notują tak duże wzrosty sprzedaży, że niedługo mogą przeskoczyć liderów.

Skoda nadal liderem na polskim rynku motoryzacyjnym
Skoda ma powody do świętowania. Za marką bardzo dobre półrocze nie tylko pod względem premier, ale i liczby sprzedanych aut. Blisko 35 tysięcy nowych samochodów marki Skoda trafiło do polskich klientów w ciągu ostatnich sześciu miesięcy.

Te trzy bestsellery Skody sprzedają się najlepiej. A teraz są tańsze o nawet 10 tys. zł
Skoda od wielu lat nie ma sobie równych na polskim rynku. Każdego roku piastuje pozycję lidera, na co ogromny wpływ mają Fabia, Scala i Octavia. Popularne samochody z bieżącego rocznika przeceniono, dzięki czemu oferta jest obecnie wyjątkowa. Sprawdzamy, co bestsellery mają do zaoferowania.

Zmiana lidera w rankingu najpopularniejszych aut w Polsce. Maj należał do Toyoty Corolli
Już w zeszłym miesiącu Toyota Corolla otarła się o pozycję numeru 1 na polskim rynku, ale musiała uznać wyższość Skody Octavii. W maju japoński kompakt nie miał sobie równych.