SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Cross 4x4 Kombi II I 140KM

SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Cross 4x4 Kombi II I 140KM (diesel) (2007 - 2009)

SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Cross 4x4 Kombi II I 140KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2007 do 2009 roku. SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Cross 4x4 Kombi II I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 103 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Cross 4x4 Kombi II I wynosi 140 KM. Silnik SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Cross 4x4 Kombi II I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Cross 4x4 Kombi II I przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Cross 4x4 Kombi II I osiąga moment obrotowy 320 Nm. SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Cross 4x4 Kombi II I posiada dołączany napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Cross 4x4 Kombi II I to diesel.

Warto nadmienić, że SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Cross 4x4 Kombi II I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1620 litrów. Wymiary samochodu: 4572 mm długości, 1769 mm szerokości, 1520 mm wysokości.

Opinie o SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Cross 4x4 Kombi II I 140KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Cross 4x4 Kombi II I 140KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 140 KM
Momen obrotowy 320 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd Dołączany napęd na 4 koła

Wymiary SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Cross 4x4 Kombi II I 140KM (diesel)

Długość 4572 mm
Szerokość 1769 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1520 mm
Masa własna 1545 kg
Masa całkowita 2130 kg

Wyposażenie SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Cross 4x4 Kombi II I 140KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
System nawigacji satelitarnej Columbus + AUX IN 2008 - 2009 Standard
Kierownica wielofunkcyjna, skórzana z obsługą radia i telefonu 2008 - 2009 Standard
Schowek pod fotelem pasażera 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Pakiet sportowy DYNAMIC I 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 4 000 PLN
Lakier metalik 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 1 800 PLN
Lakier uni 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Pakiet Fotel kierowcy + lusterka boczne 2008 - 2009 Standard
Pakiet Fotele przednie + lusterka boczne 2008 - 2009 Standard
Siatka zabezpieczająca bagaż 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 100 PLN
Popielniczka + uchwyt na kubek - tył 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 150 PLN

Ceny SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Cross 4x4 Kombi II I 140KM (diesel)

styczeń 2008 - marzec 2009 96 800 PLN
maj 2007 - grudzień 2007 100 800 PLN

Zdjęcia SKODA Octavia 2.0 TDI DPF Cross 4x4 Kombi II I 140KM (diesel)

Inne wersje ii--generacja-i

SKODA Octavia - Wiadomości

TOP5 wyprzedaży Skody - znaleźliśmy najtańsze modele
Skoda nie zwalnia tempa w wakacje. Mimo, że po pierwszym półroczu jest niekwestionowanym liderem w Polsce, właśnie rozpoczyna kolejną kampanię. Sprawdzamy 5 najciekawszych modeli z letniej wyprzedaży.

Octavia wciąż w formie. Przyglądamy się nowemu cennikowi bestsellera Skody
Trzecia generacja Octavii to jeden z najbardziej wszechstronnych kompaktów na rynku. Występuje w wielu wersjach, a obecnie jest najbardziej przecenioną Skodą. To przekłada się na atrakcyjne warunki zakupu każdej odmiany. Prześwietlamy ofertę

Polski rynek bez większych zmian, ale dwa modele notują imponujące wzrosty. W przypadku Corolli to aż 90 proc.
Na pierwszy rzut oka na polskim rynku nowych samochodów w 2019 r. niewiele się zmieniło. To jednak pozory, bo dwa modele notują tak duże wzrosty sprzedaży, że niedługo mogą przeskoczyć liderów.

Skoda nadal liderem na polskim rynku motoryzacyjnym
Skoda ma powody do świętowania. Za marką bardzo dobre półrocze nie tylko pod względem premier, ale i liczby sprzedanych aut. Blisko 35 tysięcy nowych samochodów marki Skoda trafiło do polskich klientów w ciągu ostatnich sześciu miesięcy.

SUV-y to moda czy praktyczność? Sprawdzamy czy opłaca się kupować SUV-a zamiast kompaktowego kombi
Moda na SUV-y sprawia, że klasyczne segmenty notują nieznaczne spadki. Nie można tego jednak powiedzieć o kompaktach. Jak zatem wypada Skoda Octavia Scout w starciu z modelem Kodiaq?