SKODA Octavia 2.0 FSI Elegance Kombi II I 150KM (benzyna) (2005 - 2007)

SKODA Octavia 2.0 FSI Elegance Kombi II I 150KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2005 do 2007 roku. SKODA Octavia 2.0 FSI Elegance Kombi II I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia 2.0 FSI Elegance Kombi II I wynosi 150 KM. Silnik SKODA Octavia 2.0 FSI Elegance Kombi II I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1984 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia 2.0 FSI Elegance Kombi II I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Octavia 2.0 FSI Elegance Kombi II I osiąga moment obrotowy 200 Nm. SKODA Octavia 2.0 FSI Elegance Kombi II I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia 2.0 FSI Elegance Kombi II I to benzyna.

Warto nadmienić, że SKODA Octavia 2.0 FSI Elegance Kombi II I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1620 litrów. Wymiary samochodu: 4572 mm długości, 1769 mm szerokości, 1468 mm wysokości.

Opinie o SKODA Octavia 2.0 FSI Elegance Kombi II I 150KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Octavia 2.0 FSI Elegance Kombi II I 150KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1984 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Octavia 2.0 FSI Elegance Kombi II I 150KM (benzyna)

Długość 4572 mm
Szerokość 1769 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1468 mm
Masa własna 1325 kg
Masa całkowita 1985 kg

Wyposażenie SKODA Octavia 2.0 FSI Elegance Kombi II I 150KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lampy ksenonowe ze spryskiwaczami 2007 Standard
Felgi aluminiowe 17 ZENITH z ogumieniem 2007 Standard
Felgi aluminiowe 18 ZENITH z ogumieniem 2007 Standard
System nawigacji satelitarnej Cruise 2007 Standard (w pakiecie) 3 900 PLN
Fotele sportowe, kubełkowe 2007 Standard
Szyba przednia z pasem przeciwsłonecznym 2007 Standard
ACS - system pokolizyjny 2007 Standard (indywidualny)
Schowek w górnej części deski rozdzielczej po stronie pasażera, zamykany 2007 Standard (indywidualny)
SunSet - tylne szyby o wyższym stopniu przyciemnienia 2007 Standard (w pakiecie) 600 PLN
Sygnalizacja niezapiętego pasa bezpieczeństwa kierowcy 2007 Standard (indywidualny)

Ceny SKODA Octavia 2.0 FSI Elegance Kombi II I 150KM (benzyna)

styczeń 2007 - maj 2007 87 600 PLN
styczeń 2006 - styczeń 2007 90 600 PLN
listopad 2005 - grudzień 2005 89 800 PLN
marzec 2005 - październik 2005 89 500 PLN

Zdjęcia SKODA Octavia 2.0 FSI Elegance Kombi II I 150KM (benzyna)

Inne wersje ii--generacja-i

SKODA Octavia - Wiadomości

Skoda uruchamia internetowy salon - można kupić samochód nie wychodząc z domu. Zobacz najlepsze oferty
Skoda jest nie tylko liderem polskiego rynku motoryzacyjnego, ale wdraża innowacyjne formy zakupu. Dzięki temu nie trzeba wychodzić z domu, by skonfigurować wymarzony egzemplarz i po kilku dniach odebrać kluczyki.

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.

Polski rynek bez większych zmian, ale dwa modele notują imponujące wzrosty. W przypadku Corolli to aż 90 proc.
Na pierwszy rzut oka na polskim rynku nowych samochodów w 2019 r. niewiele się zmieniło. To jednak pozory, bo dwa modele notują tak duże wzrosty sprzedaży, że niedługo mogą przeskoczyć liderów.

Skoda nadal liderem na polskim rynku motoryzacyjnym
Skoda ma powody do świętowania. Za marką bardzo dobre półrocze nie tylko pod względem premier, ale i liczby sprzedanych aut. Blisko 35 tysięcy nowych samochodów marki Skoda trafiło do polskich klientów w ciągu ostatnich sześciu miesięcy.

Zmiana lidera w rankingu najpopularniejszych aut w Polsce. Maj należał do Toyoty Corolli
Już w zeszłym miesiącu Toyota Corolla otarła się o pozycję numeru 1 na polskim rynku, ale musiała uznać wyższość Skody Octavii. W maju japoński kompakt nie miał sobie równych.