SKODA Octavia 1.8 T FSI LK Kombi II I 160KM (benzyna) (2007 - 2009)

SKODA Octavia 1.8 T FSI LK Kombi II I 160KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2007 do 2009 roku. SKODA Octavia 1.8 T FSI LK Kombi II I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 118 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia 1.8 T FSI LK Kombi II I wynosi 160 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 222 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 8,2 s. Silnik SKODA Octavia 1.8 T FSI LK Kombi II I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1798 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia 1.8 T FSI LK Kombi II I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Octavia 1.8 T FSI LK Kombi II I osiąga moment obrotowy 250 Nm. SKODA Octavia 1.8 T FSI LK Kombi II I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia 1.8 T FSI LK Kombi II I to benzyna.

Średnie spalanie SKODA Octavia 1.8 T FSI LK Kombi II I wynosi około 7,4 l na 100km. Warto nadmienić, że SKODA Octavia 1.8 T FSI LK Kombi II I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4572 mm długości, 1769 mm szerokości, 1455 mm wysokości.

Opinie o SKODA Octavia 1.8 T FSI LK Kombi II I 160KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania SKODA Octavia 1.8 T FSI LK Kombi II I 160KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 7,4 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 10,2 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,9 l/100km

Dane techniczne SKODA Octavia 1.8 T FSI LK Kombi II I 160KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 8,2 s
Prędkość maksymalna 222 km/h
Moc 160 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1798 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 225/45R17
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Octavia 1.8 T FSI LK Kombi II I 160KM (benzyna)

Długość 4572 mm
Szerokość 1769 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość od 1455 mm do 1490 mm
Masa własna 1425 kg
Masa całkowita 2010 kg

Wyposażenie SKODA Octavia 1.8 T FSI LK Kombi II I 160KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Fotel pasażera ust. elektrycznie 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 1 800 PLN
Pakiet Fotel pasażra + lusterka boczne 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 2 400 PLN
System nawigacji satelitarnej Columbus + AUX IN 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 7 900 PLN
Tapicerka z Alcantary 2008 - 2009 Standard (pakiet)
Immobilizer 2007 - 2009 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2007 - 2009 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2007 - 2009 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2007 - 2009 Standard (indywidualny)
Zamek centralny z pilotem 2007 - 2009 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2007 - 2009 Standard (indywidualny)

Ceny SKODA Octavia 1.8 T FSI LK Kombi II I 160KM (benzyna)

styczeń 2008 - marzec 2009 100 400 PLN
październik 2007 - grudzień 2007 104 400 PLN

Zdjęcia SKODA Octavia 1.8 T FSI LK Kombi II I 160KM (benzyna)

Inne wersje ii--generacja-i

SKODA Octavia - Wiadomości

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.

Polski rynek bez większych zmian, ale dwa modele notują imponujące wzrosty. W przypadku Corolli to aż 90 proc.
Na pierwszy rzut oka na polskim rynku nowych samochodów w 2019 r. niewiele się zmieniło. To jednak pozory, bo dwa modele notują tak duże wzrosty sprzedaży, że niedługo mogą przeskoczyć liderów.

Skoda nadal liderem na polskim rynku motoryzacyjnym
Skoda ma powody do świętowania. Za marką bardzo dobre półrocze nie tylko pod względem premier, ale i liczby sprzedanych aut. Blisko 35 tysięcy nowych samochodów marki Skoda trafiło do polskich klientów w ciągu ostatnich sześciu miesięcy.

Zmiana lidera w rankingu najpopularniejszych aut w Polsce. Maj należał do Toyoty Corolli
Już w zeszłym miesiącu Toyota Corolla otarła się o pozycję numeru 1 na polskim rynku, ale musiała uznać wyższość Skody Octavii. W maju japoński kompakt nie miał sobie równych.

Kupujemy używane: Skoda Octavia II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?
Używana Skoda Octavia II - opinie, awaryjność, najlepsze wersje. Rynek wtórny od kilkunastu lat rozkwita, stanowi główne źródło samochodów dla polskich kierowców. Wśród aut kompaktowych bezapelacyjnym liderem wciąż pozostaje Skoda Octavia II, spełniająca wymagania większości kierowców.