SKODA Octavia 1.8 T FSI Ambiente Kombi II I 160KM (benzyna) (2007 - 2009)

SKODA Octavia 1.8 T FSI Ambiente Kombi II I 160KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2007 do 2009 roku. SKODA Octavia 1.8 T FSI Ambiente Kombi II I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 118 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia 1.8 T FSI Ambiente Kombi II I wynosi 160 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 222 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 8,2 s. Silnik SKODA Octavia 1.8 T FSI Ambiente Kombi II I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1798 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia 1.8 T FSI Ambiente Kombi II I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Octavia 1.8 T FSI Ambiente Kombi II I osiąga moment obrotowy 250 Nm. SKODA Octavia 1.8 T FSI Ambiente Kombi II I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia 1.8 T FSI Ambiente Kombi II I to benzyna.

Średnie spalanie SKODA Octavia 1.8 T FSI Ambiente Kombi II I wynosi około 7,4 l na 100km. Warto nadmienić, że SKODA Octavia 1.8 T FSI Ambiente Kombi II I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4572 mm długości, 1769 mm szerokości, 1455 mm wysokości.

Opinie o SKODA Octavia 1.8 T FSI Ambiente Kombi II I 160KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania SKODA Octavia 1.8 T FSI Ambiente Kombi II I 160KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 7,4 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 10,2 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,9 l/100km

Dane techniczne SKODA Octavia 1.8 T FSI Ambiente Kombi II I 160KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 8,2 s
Prędkość maksymalna 222 km/h
Moc 160 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1798 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 225/45R17
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Octavia 1.8 T FSI Ambiente Kombi II I 160KM (benzyna)

Długość 4572 mm
Szerokość 1769 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość od 1455 mm do 1490 mm
Masa własna 1425 kg
Masa całkowita 2010 kg

Wyposażenie SKODA Octavia 1.8 T FSI Ambiente Kombi II I 160KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
System nawigacji satelitarnej Columbus + AUX IN 2008 - 2009 Standard
System nawigacji satelitarnej Columbus + AUX IN, pakiet 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 10 200 PLN
MBA - mechaniczny system wspomagania nagłego hamowania 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Kierownica wielofunkcyjna, skórzana z obsługą radia i telefonu 2008 - 2009 Standard
Schowek pod fotelem pasażera 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Pakiet sportowy DYNAMIC I 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 4 000 PLN
Lakier metalik 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 1 800 PLN
Lakier uni 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Pakiet Fotel kierowcy + lusterka boczne 2008 - 2009 Standard
Pakiet Fotele przednie + lusterka boczne 2008 - 2009 Standard

Ceny SKODA Octavia 1.8 T FSI Ambiente Kombi II I 160KM (benzyna)

styczeń 2008 - marzec 2009 76 600 PLN
maj 2007 - grudzień 2007 80 600 PLN

Zdjęcia SKODA Octavia 1.8 T FSI Ambiente Kombi II I 160KM (benzyna)

Inne wersje ii--generacja-i

SKODA Octavia - Wiadomości

Nowa Skoda Octavia 1.5 TSI w Studiu Biznes. Jak zmienił się bestseller?
W każdym odcinku Studia Biznes znajdziecie motoryzacyjną część, w której Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, testuje gorącą rynkową premierę. Tym razem mamy prawdziwą gwiazdę - nową Skodę Octavię. To model, który od lat króluje w statystykach sprzedaży w Polsce. Czy nowa generacja podtrzyma ten trend? Sprawdźmy.

Nowa Skoda Octavia e-TEC. Znamy polską cenę miękkiej hybrydy z silnikiem 1.0 TSI
Nowa Skoda Octavia dostępna jest z bardzo szeroką ofertą napędów. Również tych zelektryfikowanych. Jednak dotąd hybrydy były dostępne tylko z silnikiem 1.4 TSI jako pluginy (ładowane z gniazdka). Teraz pokazano miękką hybrydę e-Tec.


Najbardziej zaawansowana technologicznie premiera roku SKODY. Nowa OCTAVIA właśnie wjeżdża do salonów
Gdy pojawiła się ponad dwie dekady w polskich salonach, błyskawicznie wspięła się na wyżyny rankingu sprzedaży. OCTAVIA zapisała się na kartach historii jako samochód praktyczny, pojemny, pewny na drodze i z dopracowanymi jednostkami napędowymi. Diesle 1.9 TDI potrafiły bez większego trudu pokonać 500 tysięcy kilometrów. Teraz SKODA znów rozdaje karty czwartą generacją. W czym jest lepsza od poprzedników?

Nowa Skoda Octavia RS. GTI dla tradycjonalistów
Cztery miesiące temu zadebiutowała Octavia RS iV - po raz pierwszy sportowy model tej marki zyskał hybrydowy napęd. Fani byli zaskoczeni. Teraz mogą się zdziwić ponownie, bo ofertę rozszerza druga odmiana RS.