SKODA Octavia 2.0 Ambiente Kombi II 115KM (benzyna) (2000 - 2004)

SKODA Octavia 2.0 Ambiente Kombi II 115KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2000 do 2004 roku. SKODA Octavia 2.0 Ambiente Kombi II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 85 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia 2.0 Ambiente Kombi II wynosi 115 KM. Silnik SKODA Octavia 2.0 Ambiente Kombi II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1984 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia 2.0 Ambiente Kombi II przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Octavia 2.0 Ambiente Kombi II osiąga moment obrotowy 170 Nm. SKODA Octavia 2.0 Ambiente Kombi II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia 2.0 Ambiente Kombi II to benzyna.

Warto nadmienić, że SKODA Octavia 2.0 Ambiente Kombi II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1512 litrów. Wymiary samochodu: 4509 mm długości, 1731 mm szerokości, 1457 mm wysokości.

Opinie o SKODA Octavia 2.0 Ambiente Kombi II 115KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Octavia 2.0 Ambiente Kombi II 115KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 115 KM
Momen obrotowy 170 Nm
Pojemność skokowa silnika 1984 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Octavia 2.0 Ambiente Kombi II 115KM (benzyna)

Długość 4509 mm
Szerokość 1731 mm
Rozstaw osi 2500 mm
Wysokość 1457 mm
Masa własna 1325 kg
Masa całkowita 1840 kg

Wyposażenie SKODA Octavia 2.0 Ambiente Kombi II 115KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2004 Standard (indywidualny)
Instalacja radiowa + 4 głośniki 2004 Standard (indywidualny)
Spryskiwacze lamp przednich 2004 Standard (w pakiecie) 800 PLN
Tylny podłokietnik 2004 Standard (indywidualny)
ESP - system stabilizacji toru jazdy 2004 Standard (w pakiecie) 3 000 PLN
Siedzenia przednie z regulacją wysokości 2004 Standard (indywidualny)
Czujnik odległości przy parkowaniu - tył 2004 Standard (indywidualny)
Ogrzewane lusterka zewnętrzne 2004 Standard (indywidualny)
Szyby boczne-tylne przyciemniane 2004 Standard (w pakiecie) 700 PLN
Napinacze pasów bezpieczeństwa 2004 Standard (indywidualny)

Ceny SKODA Octavia 2.0 Ambiente Kombi II 115KM (benzyna)

październik 2004 63 470 PLN
grudzień 2003 - wrzesień 2004 60 970 PLN
grudzień 2002 - listopad 2003 58 800 PLN
grudzień 2001 - listopad 2002 60 400 PLN
grudzień 2000 - listopad 2001 58 190 PLN
październik 2000 - listopad 2000 58 190 PLN

Zdjęcia SKODA Octavia 2.0 Ambiente Kombi II 115KM (benzyna)

Inne wersje generacja-ii

SKODA Octavia - Wiadomości

Skoda uruchamia internetowy salon - można kupić samochód nie wychodząc z domu. Zobacz najlepsze oferty
Skoda jest nie tylko liderem polskiego rynku motoryzacyjnego, ale wdraża innowacyjne formy zakupu. Dzięki temu nie trzeba wychodzić z domu, by skonfigurować wymarzony egzemplarz i po kilku dniach odebrać kluczyki.

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.

Polski rynek bez większych zmian, ale dwa modele notują imponujące wzrosty. W przypadku Corolli to aż 90 proc.
Na pierwszy rzut oka na polskim rynku nowych samochodów w 2019 r. niewiele się zmieniło. To jednak pozory, bo dwa modele notują tak duże wzrosty sprzedaży, że niedługo mogą przeskoczyć liderów.

Skoda nadal liderem na polskim rynku motoryzacyjnym
Skoda ma powody do świętowania. Za marką bardzo dobre półrocze nie tylko pod względem premier, ale i liczby sprzedanych aut. Blisko 35 tysięcy nowych samochodów marki Skoda trafiło do polskich klientów w ciągu ostatnich sześciu miesięcy.

Zmiana lidera w rankingu najpopularniejszych aut w Polsce. Maj należał do Toyoty Corolli
Już w zeszłym miesiącu Toyota Corolla otarła się o pozycję numeru 1 na polskim rynku, ale musiała uznać wyższość Skody Octavii. W maju japoński kompakt nie miał sobie równych.