SKODA Octavia 1.8T Tour Classic Kombi II 150KM (benzyna) (2008 - 2011)

SKODA Octavia 1.8T Tour Classic Kombi II 150KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2008 do 2011 roku. SKODA Octavia 1.8T Tour Classic Kombi II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia 1.8T Tour Classic Kombi II wynosi 150 KM. Silnik SKODA Octavia 1.8T Tour Classic Kombi II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1781 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia 1.8T Tour Classic Kombi II przypadają 5 zaworów.

Cały układ napędowy SKODA Octavia 1.8T Tour Classic Kombi II osiąga moment obrotowy 210 Nm. SKODA Octavia 1.8T Tour Classic Kombi II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia 1.8T Tour Classic Kombi II to benzyna.

Warto nadmienić, że SKODA Octavia 1.8T Tour Classic Kombi II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1512 litrów. Wymiary samochodu: 4613 mm długości, 1731 mm szerokości, 1514 mm wysokości.

Opinie o SKODA Octavia 1.8T Tour Classic Kombi II 150KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Octavia 1.8T Tour Classic Kombi II 150KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 210 Nm
Pojemność skokowa silnika 1781 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 5
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Octavia 1.8T Tour Classic Kombi II 150KM (benzyna)

Długość 4613 mm
Szerokość 1731 mm
Rozstaw osi 2500 mm
Wysokość 1514 mm
Masa własna 1275 kg
Masa całkowita 1865 kg

Wyposażenie SKODA Octavia 1.8T Tour Classic Kombi II 150KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Podgrzewane dysze spryskiwaczy szyby przedniej 2011 Standard (w pakiecie) 300 PLN
Elektryczne podnoszenie szyb, przód 2011 Standard (w pakiecie) 900 PLN
Komputer pokładowy 2011 Standard (w pakiecie) 600 PLN
Zamek centralny z pilotem 2011 Standard (w pakiecie) 1 550 PLN
Światła przeciwmgielne 2011 Standard (w pakiecie) 800 PLN
ESP - system stabilizacji toru jazdy 2011 Standard (w pakiecie) 3 000 PLN
Lusterka boczne regulowane elektrycznie i podgrzewane 2011 Standard (w pakiecie) 600 PLN
Czujnik odległości przy parkowaniu - tył 2011 Standard (w pakiecie) 1 000 PLN
Instalacja radiowa + 8 głośników 2011 Standard (w pakiecie) 400 PLN
Wyłącznik poduszki powietrznej 2011 Standard (w pakiecie) 200 PLN

Ceny SKODA Octavia 1.8T Tour Classic Kombi II 150KM (benzyna)

styczeń 2011 - czerwiec 2011 54 370 PLN
maj 2009 - grudzień 2010 53 970 PLN
wrzesień 2008 - kwiecień 2009 52 870 PLN
marzec 2008 - sierpień 2008 55 870 PLN

Zdjęcia SKODA Octavia 1.8T Tour Classic Kombi II 150KM (benzyna)

Inne wersje generacja-ii

SKODA Octavia - Wiadomości

Octavia wciąż w formie. Przyglądamy się nowemu cennikowi bestsellera Skody
Trzecia generacja Octavii to jeden z najbardziej wszechstronnych kompaktów na rynku. Występuje w wielu wersjach, a obecnie jest najbardziej przecenioną Skodą. To przekłada się na atrakcyjne warunki zakupu każdej odmiany. Prześwietlamy ofertę

Nowa Skoda Octavia RS będzie hybrydą. Na szczęście nie tylko - mają być trzy silniki
Skoda nie rezygnuje ze sportowego wcielenia swojego bestsellerowego modelu. Octavia RS już niedługo zadebiutuje na targach w Genewie, ale marka już teraz uchyla rąbka tajemnicy.

Nowa Skoda Octavia wyceniona. Będzie kosztować 82 200 zł, ale póki co to prawie 95 tys. zł
Niedawno zadebiutowało nowe, czwarte już wcielenie bestsellerowej Skody Octavii. Znamy cennik modelu, który od lat podbija polskie ulice. Kompaktowa Skoda jest jednym z największych przedstawicieli swojego segmentu, a cennik otwiera kwota 82 200 zł.

TOP5 wyprzedaży Skody - znaleźliśmy najtańsze modele
Nowy rok to doskonała okazja na zakup nowego auta. Wiele marek w tym czasie wyprzedaje swoje modele w atrakcyjnych cenach. nie inaczej sprawa wygląda ze Skodą. Sprawdzamy 5 najciekawszych modeli z wyprzedaży czeskiej marki.

Ulubione auto Polaków w 2019 r. Octavia i Corolla walczyły do samego końca, ale nie było niespodzianki
Wiele wskazywało na to, że polski rynek może zakończyć rok 2019 z nowym numerem 1. W ostatnich miesiącach wyniki nowej Corolli imponowały. Jednak Octavia i tak utrzymała pozycję lidera.