SKODA Octavia 1.6 Tour Sport Kombi II 102KM (benzyna) (2006 - 2008)

SKODA Octavia 1.6 Tour Sport Kombi II 102KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2006 do 2008 roku. SKODA Octavia 1.6 Tour Sport Kombi II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 75 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia 1.6 Tour Sport Kombi II wynosi 102 KM. Silnik SKODA Octavia 1.6 Tour Sport Kombi II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1595 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia 1.6 Tour Sport Kombi II przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Octavia 1.6 Tour Sport Kombi II osiąga moment obrotowy 148 Nm. SKODA Octavia 1.6 Tour Sport Kombi II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia 1.6 Tour Sport Kombi II to benzyna.

Warto nadmienić, że SKODA Octavia 1.6 Tour Sport Kombi II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1512 litrów. Wymiary samochodu: 4513 mm długości, 1731 mm szerokości, 1444 mm wysokości.

Opinie o SKODA Octavia 1.6 Tour Sport Kombi II 102KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Octavia 1.6 Tour Sport Kombi II 102KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 102 KM
Momen obrotowy 148 Nm
Pojemność skokowa silnika 1595 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Octavia 1.6 Tour Sport Kombi II 102KM (benzyna)

Długość od 4513 mm do 4613 mm
Szerokość 1731 mm
Rozstaw osi 2500 mm
Wysokość od 1444 mm do 1514 mm
Masa własna 1220 kg
Masa całkowita 1805 kg

Wyposażenie SKODA Octavia 1.6 Tour Sport Kombi II 102KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Siatka oddzielająca przestrzeń bagażową 2008 Standard (w pakiecie) 600 PLN
ASR 2007 - 2008 Standard
ACS - system pokolizyjny 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Regulacja ustawienia świateł przednich z miejsca kierowcy 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Sygnalizacja niezapiętego pasa bezpieczeństwa kierowcy 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Podgrzewane dysze spryskiwaczy szyby przedniej 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 300 PLN
MBA - mechaniczny system wspomagania nagłego hamowania 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy regulowana w pionie/poziomie 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
ABS - system zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania 2007 - 2008 Standard
Elektryczne podnoszenie szyb, przód 2007 - 2008 Standard

Ceny SKODA Octavia 1.6 Tour Sport Kombi II 102KM (benzyna)

styczeń 2007 - kwiecień 2008 64 260 PLN
kwiecień 2006 - styczeń 2007 62 260 PLN

Zdjęcia SKODA Octavia 1.6 Tour Sport Kombi II 102KM (benzyna)

Inne wersje generacja-ii

SKODA Octavia - Wiadomości

TOP5 wyprzedaży Skody - znaleźliśmy najtańsze modele
Skoda nie zwalnia tempa w wakacje. Mimo, że po pierwszym półroczu jest niekwestionowanym liderem w Polsce, właśnie rozpoczęła wyprzedaż rocznika 2019. Sprawdzamy 5 najciekawszych modeli z wyprzedaży.

Octavia wciąż w formie. Przyglądamy się nowemu cennikowi bestsellera Skody
Trzecia generacja Octavii to jeden z najbardziej wszechstronnych kompaktów na rynku. Występuje w wielu wersjach, a obecnie jest najbardziej przecenioną Skodą. To przekłada się na atrakcyjne warunki zakupu każdej odmiany. Prześwietlamy ofertę

Skoda Octavia to największy kompakt na rynku. Teraz jest tańsza o 10 tysięcy złotych
Skoda Octavia od wielu lat jest królem kompaktów na polskim rynku. Po jedenastu miesiącach 2019 zajmuje pierwsze miejsce w rankingu sprzedaży z wynikiem przekraczającym 18,5 tys. egzemplarzy. A teraz jest dostępna z ogromnym rabatem.

TOP30 samochodów osobowych w listopadzie. Toyota Corolla depcze po piętach Skodzie Octavii
Skoda Octavia to jeden z najpopularniejszych samochodów na rynku. Czeski kompakt czuje jednak na plecach oddech japońskiej konkurencji - Corolli brakuje niecałego tysiąca rejestracji, by zdobyć podium rankingu.

Opinie Moto.pl: Nowa Skoda Octavia - ratuje honor klasycznych samochodów
Przeciwnicy crossoverów mogą spać spokojnie, bo auta o tradycyjnej sylwetce mają się dobrze. Nowa Octavia jest na to najlepszym dowodem. Nie powinno się oceniać samochodu przed jazdą, ale kompaktowa Skoda robi bardzo dobre pierwsze wrażenie. Pod względem stylizacji rozkłada konkurencję na łopatki, a kto wie, może nawet sięga do idei słynnej szkoły wzornictwa - Bauhausu.