SKODA Octavia 1.6 Tour Classic Kombi II 102KM (benzyna) (2008 - 2011)

SKODA Octavia 1.6 Tour Classic Kombi II 102KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2008 do 2011 roku. SKODA Octavia 1.6 Tour Classic Kombi II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 75 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia 1.6 Tour Classic Kombi II wynosi 102 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 190 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 12,3 s. Silnik SKODA Octavia 1.6 Tour Classic Kombi II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1595 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia 1.6 Tour Classic Kombi II przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Octavia 1.6 Tour Classic Kombi II osiąga moment obrotowy 148 Nm. SKODA Octavia 1.6 Tour Classic Kombi II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia 1.6 Tour Classic Kombi II to benzyna.

Średnie spalanie SKODA Octavia 1.6 Tour Classic Kombi II wynosi około 7,4 l na 100km. Warto nadmienić, że SKODA Octavia 1.6 Tour Classic Kombi II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1512 litrów. Wymiary samochodu: 4513 mm długości, 1731 mm szerokości, 1444 mm wysokości.

Opinie o SKODA Octavia 1.6 Tour Classic Kombi II 102KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania SKODA Octavia 1.6 Tour Classic Kombi II 102KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 7,4 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 10,0 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,8 l/100km

Dane techniczne SKODA Octavia 1.6 Tour Classic Kombi II 102KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 12,3 s
Prędkość maksymalna 190 km/h
Moc 102 KM
Momen obrotowy 148 Nm
Pojemność skokowa silnika 1595 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Rozmiar opony 195/65 R15
Rozmiar felgi 6JX15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Octavia 1.6 Tour Classic Kombi II 102KM (benzyna)

Długość od 4513 mm do 4613 mm
Szerokość 1731 mm
Rozstaw osi 2500 mm
Wysokość od 1444 mm do 1510 mm
Masa własna 1220 kg
Masa całkowita 1805 kg

Wyposażenie SKODA Octavia 1.6 Tour Classic Kombi II 102KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lusterka boczne regulowane elektrycznie i podgrzewane 2011 Standard (w pakiecie) 600 PLN
Czujnik odległości przy parkowaniu - tył 2011 Standard (w pakiecie) 1 000 PLN
Instalacja radiowa + 8 głośników 2011 Standard (w pakiecie) 400 PLN
Wyłącznik poduszki powietrznej 2011 Standard (w pakiecie) 200 PLN
Tempomat 2011 Standard (w pakiecie) 800 PLN
Ogrzewanie przednich foteli 2011 Standard (w pakiecie) 850 PLN
Spryskiwacze lamp przednich 2011 Standard (w pakiecie) 700 PLN
Wyświetlacz Maxi-DOT 2011 Standard (w pakiecie) 700 PLN
Zamek centralny 2011 Standard (w pakiecie) 1 050 PLN
Lakier metalik 2011 Standard (w pakiecie) 1 800 PLN

Ceny SKODA Octavia 1.6 Tour Classic Kombi II 102KM (benzyna)

styczeń 2011 - czerwiec 2011 48 370 PLN
maj 2009 - grudzień 2010 47 970 PLN
wrzesień 2008 - kwiecień 2009 46 870 PLN
marzec 2008 - sierpień 2008 49 870 PLN

Zdjęcia SKODA Octavia 1.6 Tour Classic Kombi II 102KM (benzyna)

Inne wersje generacja-ii

SKODA Octavia - Wiadomości

Skoda uruchamia internetowy salon - można kupić samochód nie wychodząc z domu. Zobacz najlepsze oferty
Skoda jest nie tylko liderem polskiego rynku motoryzacyjnego, ale wdraża innowacyjne formy zakupu. Dzięki temu nie trzeba wychodzić z domu, by skonfigurować wymarzony egzemplarz i po kilku dniach odebrać kluczyki.

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.

Polski rynek bez większych zmian, ale dwa modele notują imponujące wzrosty. W przypadku Corolli to aż 90 proc.
Na pierwszy rzut oka na polskim rynku nowych samochodów w 2019 r. niewiele się zmieniło. To jednak pozory, bo dwa modele notują tak duże wzrosty sprzedaży, że niedługo mogą przeskoczyć liderów.

Skoda nadal liderem na polskim rynku motoryzacyjnym
Skoda ma powody do świętowania. Za marką bardzo dobre półrocze nie tylko pod względem premier, ale i liczby sprzedanych aut. Blisko 35 tysięcy nowych samochodów marki Skoda trafiło do polskich klientów w ciągu ostatnich sześciu miesięcy.

Zmiana lidera w rankingu najpopularniejszych aut w Polsce. Maj należał do Toyoty Corolli
Już w zeszłym miesiącu Toyota Corolla otarła się o pozycję numeru 1 na polskim rynku, ale musiała uznać wyższość Skody Octavii. W maju japoński kompakt nie miał sobie równych.