SKODA Octavia 2.0 TDI SCR RS DSG Hatchback III II 184KM (diesel) (2018 - 2020)

SKODA Octavia 2.0 TDI SCR RS DSG Hatchback III II 184KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2018 do 2020 roku. SKODA Octavia 2.0 TDI SCR RS DSG Hatchback III II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 135 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia 2.0 TDI SCR RS DSG Hatchback III II wynosi 184 KM. Silnik SKODA Octavia 2.0 TDI SCR RS DSG Hatchback III II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia 2.0 TDI SCR RS DSG Hatchback III II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Octavia 2.0 TDI SCR RS DSG Hatchback III II osiąga moment obrotowy 380 Nm. SKODA Octavia 2.0 TDI SCR RS DSG Hatchback III II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia 2.0 TDI SCR RS DSG Hatchback III II to diesel.

Warto nadmienić, że SKODA Octavia 2.0 TDI SCR RS DSG Hatchback III II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1580 litrów. Wymiary samochodu: 4659 mm długości, 1814 mm szerokości, 1460 mm wysokości.

Opinie o SKODA Octavia 2.0 TDI SCR RS DSG Hatchback III II 184KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Octavia 2.0 TDI SCR RS DSG Hatchback III II 184KM (diesel)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 184 KM
Momen obrotowy 380 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora SCR+DPF+DOC
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Octavia 2.0 TDI SCR RS DSG Hatchback III II 184KM (diesel)

Długość od 4659 mm do 4781 mm
Szerokość 1814 mm
Rozstaw osi 2667 mm
Wysokość od 1460 mm do 1481 mm
Masa własna 1473 kg
Masa całkowita 1957 kg

Wyposażenie SKODA Octavia 2.0 TDI SCR RS DSG Hatchback III II 184KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Bluetooth Comfort dla systemu nawigacji satelitarnej (z obsluga WLAN i obslugą glosową) 2019 - 2020 Standard (w pakiecie) 300 PLN
Felgi aluminiowe 19 XTREME czarne z ogumieniem 225/35 2019 - 2020 Standard (w pakiecie) 1 400 PLN
System nawigacji Amundsen (8" z mapą EU, wejście SD, USB, SmartLink+), Infotainment na 1 rok 2019 - 2020 Standard (w pakiecie) 2 250 PLN
Okno dachowe sterowane elektrycznie 2019 - 2020 Standard (w pakiecie) 4 500 PLN
Bluetooth Plus (WLAN, obsługa głosowa, Phone Box, indukcyjna ładowarka smartfona) 2019 - 2020 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN
ACS - system pokolizyjny 2019 - 2020 Standard (indywidualny)
Uchwyty na kwity parkingowe 2019 - 2020 Standard (indywidualny)
Immobilizer 2019 - 2020 Standard (indywidualny)
Uchwyty ISOFIX na tylnych siedzeniach 2019 - 2020 Standard (indywidualny)
Roleta szyby tylnej - manualna 2019 - 2020 Standard

Cena SKODA Octavia 2.0 TDI SCR RS DSG Hatchback III II 184KM (diesel)

listopad 2018 - lipiec 2020 132 350 PLN

Zdjęcia SKODA Octavia 2.0 TDI SCR RS DSG Hatchback III II 184KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje iii-generacja-ii

SKODA Octavia - Wiadomości

Nowa Skoda Octavia 1.5 TSI w Studiu Biznes. Jak zmienił się bestseller?
W każdym odcinku Studia Biznes znajdziecie motoryzacyjną część, w której Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, testuje gorącą rynkową premierę. Tym razem mamy prawdziwą gwiazdę - nową Skodę Octavię. To model, który od lat króluje w statystykach sprzedaży w Polsce. Czy nowa generacja podtrzyma ten trend? Sprawdźmy.

Nowa Skoda Octavia e-TEC. Znamy polską cenę miękkiej hybrydy z silnikiem 1.0 TSI
Nowa Skoda Octavia dostępna jest z bardzo szeroką ofertą napędów. Również tych zelektryfikowanych. Jednak dotąd hybrydy były dostępne tylko z silnikiem 1.4 TSI jako pluginy (ładowane z gniazdka). Teraz pokazano miękką hybrydę e-Tec.


Najbardziej zaawansowana technologicznie premiera roku SKODY. Nowa OCTAVIA właśnie wjeżdża do salonów
Gdy pojawiła się ponad dwie dekady w polskich salonach, błyskawicznie wspięła się na wyżyny rankingu sprzedaży. OCTAVIA zapisała się na kartach historii jako samochód praktyczny, pojemny, pewny na drodze i z dopracowanymi jednostkami napędowymi. Diesle 1.9 TDI potrafiły bez większego trudu pokonać 500 tysięcy kilometrów. Teraz SKODA znów rozdaje karty czwartą generacją. W czym jest lepsza od poprzedników?

Nowa Skoda Octavia RS. GTI dla tradycjonalistów
Cztery miesiące temu zadebiutowała Octavia RS iV - po raz pierwszy sportowy model tej marki zyskał hybrydowy napęd. Fani byli zaskoczeni. Teraz mogą się zdziwić ponownie, bo ofertę rozszerza druga odmiana RS.