SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 RS Challenge DSG Hatchback III II 184KM

SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 RS Challenge DSG Hatchback III II 184KM (diesel) (2018 - obecnie)

SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 RS Challenge DSG Hatchback III II 184KM (diesel)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 RS Challenge DSG Hatchback III II to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 RS Challenge DSG Hatchback III II to od 153 100 do 154 150 PLN.

Moc maksymalna wynosi 135 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 RS Challenge DSG Hatchback III II wynosi 184 KM. Silnik SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 RS Challenge DSG Hatchback III II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 RS Challenge DSG Hatchback III II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 RS Challenge DSG Hatchback III II osiąga moment obrotowy 380 Nm. SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 RS Challenge DSG Hatchback III II posiada dołączany napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 RS Challenge DSG Hatchback III II to diesel.

Warto nadmienić, że SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 RS Challenge DSG Hatchback III II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1580 litrów. Wymiary samochodu: 4659 mm długości, 1814 mm szerokości, 1460 mm wysokości.

Opinie o SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 RS Challenge DSG Hatchback III II 184KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 RS Challenge DSG Hatchback III II 184KM (diesel)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 184 KM
Momen obrotowy 380 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora SCR+DPF+DOC
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd Dołączany napęd na 4 koła

Wymiary SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 RS Challenge DSG Hatchback III II 184KM (diesel)

Długość od 4659 mm do 4781 mm
Szerokość 1814 mm
Rozstaw osi 2667 mm
Wysokość od 1460 mm do 1481 mm
Masa własna 1473 kg
Masa całkowita 1957 kg

Wyposażenie SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 RS Challenge DSG Hatchback III II 184KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Pakiet przeglądów 4 lata, do 60 000 km 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 299 PLN
Oświetlenie bagażnika 2019 - obecnie Standard
Lane Assist - asystent pasa ruchu 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 900 PLN
Pokrowiec na narty 2019 - obecnie Standard
KESSY - bezkluczykowy system obsługi samochodu 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Bluetooth Premium (WLAN/rSAP/LTE/Phone Box/bezprzewodowa ładowarka) 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 400 PLN
Lane Assist - asystent pasa ruchu (z Rear Traffic Alert) z Blind Spot Detect 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 3 550 PLN
VIRTUAL COCKPIT - cyfrowy zestaw wskaźników 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 800 PLN
Pakiet Travel Assist Basic 2019 - obecnie Standard
Pakiet Travel Assist 2019 - obecnie Standard

Ceny SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 RS Challenge DSG Hatchback III II 184KM (diesel)

lipiec 2019 - obecnie 154 150 PLN
listopad 2018 - czerwiec 2019 153 100 PLN

Zdjęcia SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 RS Challenge DSG Hatchback III II 184KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje iii-generacja-ii

SKODA Octavia - Wiadomości

Skoda uruchamia internetowy salon - można kupić samochód nie wychodząc z domu. Zobacz najlepsze oferty
Skoda jest nie tylko liderem polskiego rynku motoryzacyjnego, ale wdraża innowacyjne formy zakupu. Dzięki temu nie trzeba wychodzić z domu, by skonfigurować wymarzony egzemplarz i po kilku dniach odebrać kluczyki.

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.

Polski rynek bez większych zmian, ale dwa modele notują imponujące wzrosty. W przypadku Corolli to aż 90 proc.
Na pierwszy rzut oka na polskim rynku nowych samochodów w 2019 r. niewiele się zmieniło. To jednak pozory, bo dwa modele notują tak duże wzrosty sprzedaży, że niedługo mogą przeskoczyć liderów.

Skoda nadal liderem na polskim rynku motoryzacyjnym
Skoda ma powody do świętowania. Za marką bardzo dobre półrocze nie tylko pod względem premier, ale i liczby sprzedanych aut. Blisko 35 tysięcy nowych samochodów marki Skoda trafiło do polskich klientów w ciągu ostatnich sześciu miesięcy.

Zmiana lidera w rankingu najpopularniejszych aut w Polsce. Maj należał do Toyoty Corolli
Już w zeszłym miesiącu Toyota Corolla otarła się o pozycję numeru 1 na polskim rynku, ale musiała uznać wyższość Skody Octavii. W maju japoński kompakt nie miał sobie równych.