SKODA Octavia 2.0 TDI RS DSG Hatchback III I 184KM (diesel) (2013 - 2015)

SKODA Octavia 2.0 TDI RS DSG Hatchback III I 184KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2013 do 2015 roku. SKODA Octavia 2.0 TDI RS DSG Hatchback III I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 135 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia 2.0 TDI RS DSG Hatchback III I wynosi 184 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 230 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 8,2 s. Silnik SKODA Octavia 2.0 TDI RS DSG Hatchback III I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia 2.0 TDI RS DSG Hatchback III I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Octavia 2.0 TDI RS DSG Hatchback III I osiąga moment obrotowy 380 Nm. SKODA Octavia 2.0 TDI RS DSG Hatchback III I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia 2.0 TDI RS DSG Hatchback III I to diesel.

Średnie spalanie SKODA Octavia 2.0 TDI RS DSG Hatchback III I wynosi około 5,0 l na 100km. Warto nadmienić, że SKODA Octavia 2.0 TDI RS DSG Hatchback III I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1580 litrów. Wymiary samochodu: 4685 mm długości, 1814 mm szerokości, 1449 mm wysokości.

Opinie o SKODA Octavia 2.0 TDI RS DSG Hatchback III I 184KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania SKODA Octavia 2.0 TDI RS DSG Hatchback III I 184KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,0 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,9 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,3 l/100km

Dane techniczne SKODA Octavia 2.0 TDI RS DSG Hatchback III I 184KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 8,2 s
Prędkość maksymalna 230 km/h
Moc 184 KM
Momen obrotowy 380 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 50
Emisja CO2 129
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 225/45 R17
Rozmiar felgi 7.5 J x 17
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Octavia 2.0 TDI RS DSG Hatchback III I 184KM (diesel)

Długość 4685 mm
Szerokość 1814 mm
Rozstaw osi 2676 mm
Wysokość od 1449 mm do 1469 mm
Masa własna 1507 kg
Masa całkowita 1998 kg

Wyposażenie SKODA Octavia 2.0 TDI RS DSG Hatchback III I 184KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Alarm z funkcją dozoru wnętrza i czujnikiem przechyłu 2015 Standard (w pakiecie) 950 PLN
SunSet - tylne szyby o wyższym stopniu przyciemnienia 2015 Standard (w pakiecie) 700 PLN
Oświetlenie przestrzeni wokół nóg z przodu i z tyłu 2015 Standard (w pakiecie) 100 PLN
Wycieraczka Aero szyby tylnej 2015 Standard (w pakiecie) 350 PLN
Felgi aluminiowe 18 PICTORIS z ogumieniem 2015 Standard (w pakiecie) 1 000 PLN
Felgi aluminiowe 18 GEMINI z ogumieniem 2015 Standard (w pakiecie) 1 000 PLN
Felgi aluminiowe 18 GEMINI antracytowe z ogumieniem 2015 Standard (w pakiecie) 1 750 PLN
Felgi aluminiowe 19 XTREME antracytowe z ogumieniem 2015 Standard (w pakiecie) 3 400 PLN
Pakiet Challenge 2015 Standard (w pakiecie) 2 400 PLN
Ogrzewanie postojowe 2014 - 2015 Standard (w pakiecie) 4 100 PLN

Ceny SKODA Octavia 2.0 TDI RS DSG Hatchback III I 184KM (diesel)

luty 2015 - maj 2015 116 700 PLN
styczeń 2015 117 550 PLN
listopad 2014 - grudzień 2014 116 700 PLN
maj 2014 - październik 2014 116 100 PLN
styczeń 2014 - kwiecień 2014 114 500 PLN
lipiec 2013 - grudzień 2013 113 600 PLN

Zdjęcia SKODA Octavia 2.0 TDI RS DSG Hatchback III I 184KM (diesel)

Inne wersje iii-generacja-i

SKODA Octavia - Wiadomości

Skoda uruchamia internetowy salon - można kupić samochód nie wychodząc z domu. Zobacz najlepsze oferty
Skoda jest nie tylko liderem polskiego rynku motoryzacyjnego, ale wdraża innowacyjne formy zakupu. Dzięki temu nie trzeba wychodzić z domu, by skonfigurować wymarzony egzemplarz i po kilku dniach odebrać kluczyki.

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.

Polski rynek bez większych zmian, ale dwa modele notują imponujące wzrosty. W przypadku Corolli to aż 90 proc.
Na pierwszy rzut oka na polskim rynku nowych samochodów w 2019 r. niewiele się zmieniło. To jednak pozory, bo dwa modele notują tak duże wzrosty sprzedaży, że niedługo mogą przeskoczyć liderów.

Skoda nadal liderem na polskim rynku motoryzacyjnym
Skoda ma powody do świętowania. Za marką bardzo dobre półrocze nie tylko pod względem premier, ale i liczby sprzedanych aut. Blisko 35 tysięcy nowych samochodów marki Skoda trafiło do polskich klientów w ciągu ostatnich sześciu miesięcy.

Zmiana lidera w rankingu najpopularniejszych aut w Polsce. Maj należał do Toyoty Corolli
Już w zeszłym miesiącu Toyota Corolla otarła się o pozycję numeru 1 na polskim rynku, ale musiała uznać wyższość Skody Octavii. W maju japoński kompakt nie miał sobie równych.