SKODA Octavia 2.0 TDI RS DSG EU6 Hatchback III I 184KM (diesel) (2015 - 2017)

SKODA Octavia 2.0 TDI RS DSG EU6 Hatchback III I 184KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2015 do 2017 roku. SKODA Octavia 2.0 TDI RS DSG EU6 Hatchback III I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 135 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia 2.0 TDI RS DSG EU6 Hatchback III I wynosi 184 KM. Silnik SKODA Octavia 2.0 TDI RS DSG EU6 Hatchback III I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia 2.0 TDI RS DSG EU6 Hatchback III I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Octavia 2.0 TDI RS DSG EU6 Hatchback III I osiąga moment obrotowy 380 Nm. SKODA Octavia 2.0 TDI RS DSG EU6 Hatchback III I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia 2.0 TDI RS DSG EU6 Hatchback III I to diesel.

Warto nadmienić, że SKODA Octavia 2.0 TDI RS DSG EU6 Hatchback III I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1580 litrów. Wymiary samochodu: 4685 mm długości, 1814 mm szerokości, 1449 mm wysokości.

Opinie o SKODA Octavia 2.0 TDI RS DSG EU6 Hatchback III I 184KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Octavia 2.0 TDI RS DSG EU6 Hatchback III I 184KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 184 KM
Momen obrotowy 380 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Octavia 2.0 TDI RS DSG EU6 Hatchback III I 184KM (diesel)

Długość 4685 mm
Szerokość 1814 mm
Rozstaw osi 2676 mm
Wysokość od 1449 mm do 1469 mm
Masa własna 1473 kg
Masa całkowita 1957 kg

Wyposażenie SKODA Octavia 2.0 TDI RS DSG EU6 Hatchback III I 184KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Pakiet serwisowy Skoda Life Plus 4 lata lub 60 000 km 2015 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 250 PLN
Pakiet serwisowy Skoda Life Plus 4 lata lub 120 000 km 2015 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 400 PLN
Alarm z funkcją dozoru wnętrza i czujnikiem przechyłu 2015 - 2017 Standard (w pakiecie) 950 PLN
ACS - system pokolizyjny 2015 - 2017 Standard (indywidualny)
Chromowana obwódka atrapy chłodnicy 2015 - 2017 Standard (indywidualny)
SunSet - tylne szyby o wyższym stopniu przyciemnienia 2015 - 2017 Standard (w pakiecie) 700 PLN
Światła przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów 2015 - 2017 Standard (w pakiecie) 450 PLN
Podgrzewane dysze spryskiwaczy szyby przedniej 2015 - 2017 Standard (w pakiecie) 100 PLN
Zawieszenie sportowe 2015 - 2017 Standard (indywidualny)
Podgrzewana przednia szyba 2015 - 2017 Standard (w pakiecie) 750 PLN

Ceny SKODA Octavia 2.0 TDI RS DSG EU6 Hatchback III I 184KM (diesel)

czerwiec 2016 - styczeń 2017 121 040 PLN
styczeń 2016 - maj 2016 119 500 PLN
maj 2015 - grudzień 2015 118 650 PLN

Zdjęcia SKODA Octavia 2.0 TDI RS DSG EU6 Hatchback III I 184KM (diesel)

Inne wersje iii-generacja-i

SKODA Octavia - Wiadomości

Nowa Skoda Octavia 1.5 TSI w Studiu Biznes. Jak zmienił się bestseller?
W każdym odcinku Studia Biznes znajdziecie motoryzacyjną część, w której Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, testuje gorącą rynkową premierę. Tym razem mamy prawdziwą gwiazdę - nową Skodę Octavię. To model, który od lat króluje w statystykach sprzedaży w Polsce. Czy nowa generacja podtrzyma ten trend? Sprawdźmy.

Nowa Skoda Octavia e-TEC. Znamy polską cenę miękkiej hybrydy z silnikiem 1.0 TSI
Nowa Skoda Octavia dostępna jest z bardzo szeroką ofertą napędów. Również tych zelektryfikowanych. Jednak dotąd hybrydy były dostępne tylko z silnikiem 1.4 TSI jako pluginy (ładowane z gniazdka). Teraz pokazano miękką hybrydę e-Tec.


Najbardziej zaawansowana technologicznie premiera roku SKODY. Nowa OCTAVIA właśnie wjeżdża do salonów
Gdy pojawiła się ponad dwie dekady w polskich salonach, błyskawicznie wspięła się na wyżyny rankingu sprzedaży. OCTAVIA zapisała się na kartach historii jako samochód praktyczny, pojemny, pewny na drodze i z dopracowanymi jednostkami napędowymi. Diesle 1.9 TDI potrafiły bez większego trudu pokonać 500 tysięcy kilometrów. Teraz SKODA znów rozdaje karty czwartą generacją. W czym jest lepsza od poprzedników?

Nowa Skoda Octavia RS. GTI dla tradycjonalistów
Cztery miesiące temu zadebiutowała Octavia RS iV - po raz pierwszy sportowy model tej marki zyskał hybrydowy napęd. Fani byli zaskoczeni. Teraz mogą się zdziwić ponownie, bo ofertę rozszerza druga odmiana RS.