SKODA Octavia 2.0 TDI RS DSG EU6 Hatchback III I 184KM (diesel) (2015 - 2017)

SKODA Octavia 2.0 TDI RS DSG EU6 Hatchback III I 184KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2015 do 2017 roku. SKODA Octavia 2.0 TDI RS DSG EU6 Hatchback III I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 135 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia 2.0 TDI RS DSG EU6 Hatchback III I wynosi 184 KM. Silnik SKODA Octavia 2.0 TDI RS DSG EU6 Hatchback III I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia 2.0 TDI RS DSG EU6 Hatchback III I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Octavia 2.0 TDI RS DSG EU6 Hatchback III I osiąga moment obrotowy 380 Nm. SKODA Octavia 2.0 TDI RS DSG EU6 Hatchback III I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia 2.0 TDI RS DSG EU6 Hatchback III I to diesel.

Warto nadmienić, że SKODA Octavia 2.0 TDI RS DSG EU6 Hatchback III I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1580 litrów. Wymiary samochodu: 4685 mm długości, 1814 mm szerokości, 1449 mm wysokości.

Opinie o SKODA Octavia 2.0 TDI RS DSG EU6 Hatchback III I 184KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Octavia 2.0 TDI RS DSG EU6 Hatchback III I 184KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 184 KM
Momen obrotowy 380 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Octavia 2.0 TDI RS DSG EU6 Hatchback III I 184KM (diesel)

Długość 4685 mm
Szerokość 1814 mm
Rozstaw osi 2676 mm
Wysokość od 1449 mm do 1469 mm
Masa własna 1473 kg
Masa całkowita 1957 kg

Wyposażenie SKODA Octavia 2.0 TDI RS DSG EU6 Hatchback III I 184KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Pakiet serwisowy Skoda Life Plus 4 lata lub 60 000 km 2015 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 250 PLN
Pakiet serwisowy Skoda Life Plus 4 lata lub 120 000 km 2015 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 400 PLN
Alarm z funkcją dozoru wnętrza i czujnikiem przechyłu 2015 - 2017 Standard (w pakiecie) 950 PLN
ACS - system pokolizyjny 2015 - 2017 Standard (indywidualny)
Chromowana obwódka atrapy chłodnicy 2015 - 2017 Standard (indywidualny)
SunSet - tylne szyby o wyższym stopniu przyciemnienia 2015 - 2017 Standard (w pakiecie) 700 PLN
Światła przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów 2015 - 2017 Standard (w pakiecie) 450 PLN
Podgrzewane dysze spryskiwaczy szyby przedniej 2015 - 2017 Standard (w pakiecie) 100 PLN
Zawieszenie sportowe 2015 - 2017 Standard (indywidualny)
Podgrzewana przednia szyba 2015 - 2017 Standard (w pakiecie) 750 PLN

Ceny SKODA Octavia 2.0 TDI RS DSG EU6 Hatchback III I 184KM (diesel)

czerwiec 2016 - styczeń 2017 121 040 PLN
styczeń 2016 - maj 2016 119 500 PLN
maj 2015 - grudzień 2015 118 650 PLN

Zdjęcia SKODA Octavia 2.0 TDI RS DSG EU6 Hatchback III I 184KM (diesel)

Inne wersje iii-generacja-i

SKODA Octavia - Wiadomości

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.

Polski rynek bez większych zmian, ale dwa modele notują imponujące wzrosty. W przypadku Corolli to aż 90 proc.
Na pierwszy rzut oka na polskim rynku nowych samochodów w 2019 r. niewiele się zmieniło. To jednak pozory, bo dwa modele notują tak duże wzrosty sprzedaży, że niedługo mogą przeskoczyć liderów.

Skoda nadal liderem na polskim rynku motoryzacyjnym
Skoda ma powody do świętowania. Za marką bardzo dobre półrocze nie tylko pod względem premier, ale i liczby sprzedanych aut. Blisko 35 tysięcy nowych samochodów marki Skoda trafiło do polskich klientów w ciągu ostatnich sześciu miesięcy.

Zmiana lidera w rankingu najpopularniejszych aut w Polsce. Maj należał do Toyoty Corolli
Już w zeszłym miesiącu Toyota Corolla otarła się o pozycję numeru 1 na polskim rynku, ale musiała uznać wyższość Skody Octavii. W maju japoński kompakt nie miał sobie równych.

Kupujemy używane: Skoda Octavia II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?
Używana Skoda Octavia II - opinie, awaryjność, najlepsze wersje. Rynek wtórny od kilkunastu lat rozkwita, stanowi główne źródło samochodów dla polskich kierowców. Wśród aut kompaktowych bezapelacyjnym liderem wciąż pozostaje Skoda Octavia II, spełniająca wymagania większości kierowców.