SKODA Octavia 2.0 TDI Joy Hatchback III I 150KM (diesel) (2015 - 2017)

SKODA Octavia 2.0 TDI Joy Hatchback III I 150KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2015 do 2017 roku. SKODA Octavia 2.0 TDI Joy Hatchback III I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia 2.0 TDI Joy Hatchback III I wynosi 150 KM. Silnik SKODA Octavia 2.0 TDI Joy Hatchback III I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia 2.0 TDI Joy Hatchback III I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Octavia 2.0 TDI Joy Hatchback III I osiąga moment obrotowy 340 Nm. SKODA Octavia 2.0 TDI Joy Hatchback III I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia 2.0 TDI Joy Hatchback III I to diesel.

Warto nadmienić, że SKODA Octavia 2.0 TDI Joy Hatchback III I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1580 litrów. Wymiary samochodu: 4659 mm długości, 1814 mm szerokości, 1460 mm wysokości.

Opinie o SKODA Octavia 2.0 TDI Joy Hatchback III I 150KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Octavia 2.0 TDI Joy Hatchback III I 150KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 340 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Octavia 2.0 TDI Joy Hatchback III I 150KM (diesel)

Długość od 4659 mm do 4781 mm
Szerokość 1814 mm
Rozstaw osi 2667 mm
Wysokość od 1460 mm do 1481 mm
Masa własna 1332 kg
Masa całkowita 1880 kg

Wyposażenie SKODA Octavia 2.0 TDI Joy Hatchback III I 150KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
MDI (Mobile Device Interface) - gniazdo umożliwiające podłączenie urządzeń zewnętrznych 2016 - 2017 Standard
System Start-Stop 2016 - 2017 Standard (indywidualny)
Kierownica 3-ramienna 2016 - 2017 Standard
Drive Set Up - wybór profilu jazdy 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 450 PLN
Kierownica wielofunkcyjna 4 ramienna skórzana (obsługa: radio + telefon) z małym pakietem skórzanym 2016 - 2017 Standard
Lakier uni specjalny 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 1 350 PLN
Kierownica skórzana 3 ramienna z małym pakietem skórzanym 2016 - 2017 Standard
Kierownica wielofunkcyjna sport. 3 ram. skórzana (obsługa: radio i tel.) z małym pakietem skórzanym 2016 - 2017 Standard
Podpowiedź zmiany biegu 2016 - 2017 Standard (indywidualny)

Ceny SKODA Octavia 2.0 TDI Joy Hatchback III I 150KM (diesel)

czerwiec 2016 - styczeń 2017 96 470 PLN
styczeń 2016 - maj 2016 95 900 PLN
listopad 2015 - grudzień 2015 94 050 PLN

Zdjęcia SKODA Octavia 2.0 TDI Joy Hatchback III I 150KM (diesel)

Inne wersje iii-generacja-i

SKODA Octavia - Wiadomości

TOP5 wyprzedaży Skody - znaleźliśmy najtańsze modele
Skoda nie zwalnia tempa w wakacje. Mimo, że po pierwszym półroczu jest niekwestionowanym liderem w Polsce, właśnie rozpoczyna kolejną kampanię. Sprawdzamy 5 najciekawszych modeli z letniej wyprzedaży.

Octavia wciąż w formie. Przyglądamy się nowemu cennikowi bestsellera Skody
Trzecia generacja Octavii to jeden z najbardziej wszechstronnych kompaktów na rynku. Występuje w wielu wersjach, a obecnie jest najbardziej przecenioną Skodą. To przekłada się na atrakcyjne warunki zakupu każdej odmiany. Prześwietlamy ofertę

Polski rynek bez większych zmian, ale dwa modele notują imponujące wzrosty. W przypadku Corolli to aż 90 proc.
Na pierwszy rzut oka na polskim rynku nowych samochodów w 2019 r. niewiele się zmieniło. To jednak pozory, bo dwa modele notują tak duże wzrosty sprzedaży, że niedługo mogą przeskoczyć liderów.

Skoda nadal liderem na polskim rynku motoryzacyjnym
Skoda ma powody do świętowania. Za marką bardzo dobre półrocze nie tylko pod względem premier, ale i liczby sprzedanych aut. Blisko 35 tysięcy nowych samochodów marki Skoda trafiło do polskich klientów w ciągu ostatnich sześciu miesięcy.

SUV-y to moda czy praktyczność? Sprawdzamy czy opłaca się kupować SUV-a zamiast kompaktowego kombi
Moda na SUV-y sprawia, że klasyczne segmenty notują nieznaczne spadki. Nie można tego jednak powiedzieć o kompaktach. Jak zatem wypada Skoda Octavia Scout w starciu z modelem Kodiaq?