SKODA Octavia 1.4 TSI Joy DSG Hatchback III I 150KM (benzyna) (2015 - 2017)

SKODA Octavia 1.4 TSI Joy DSG Hatchback III I 150KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2015 do 2017 roku. SKODA Octavia 1.4 TSI Joy DSG Hatchback III I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia 1.4 TSI Joy DSG Hatchback III I wynosi 150 KM. Silnik SKODA Octavia 1.4 TSI Joy DSG Hatchback III I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1395 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia 1.4 TSI Joy DSG Hatchback III I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Octavia 1.4 TSI Joy DSG Hatchback III I osiąga moment obrotowy 250 Nm. SKODA Octavia 1.4 TSI Joy DSG Hatchback III I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia 1.4 TSI Joy DSG Hatchback III I to benzyna.

Warto nadmienić, że SKODA Octavia 1.4 TSI Joy DSG Hatchback III I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1580 litrów. Wymiary samochodu: 4659 mm długości, 1814 mm szerokości, 1460 mm wysokości.

Opinie o SKODA Octavia 1.4 TSI Joy DSG Hatchback III I 150KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Octavia 1.4 TSI Joy DSG Hatchback III I 150KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1395 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Octavia 1.4 TSI Joy DSG Hatchback III I 150KM (benzyna)

Długość od 4659 mm do 4781 mm
Szerokość 1814 mm
Rozstaw osi 2667 mm
Wysokość od 1460 mm do 1481 mm
Masa własna 1270 kg
Masa całkowita 1820 kg

Wyposażenie SKODA Octavia 1.4 TSI Joy DSG Hatchback III I 150KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
MDI (Mobile Device Interface) - gniazdo umożliwiające podłączenie urządzeń zewnętrznych 2016 - 2017 Standard
System Start-Stop 2016 - 2017 Standard (indywidualny)
Kierownica 3-ramienna 2016 - 2017 Standard
Drive Set Up - wybór profilu jazdy 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 450 PLN
Kierownica wielofunkcyjna 4 ramienna skórzana (obsługa: radio + telefon) z małym pakietem skórzanym 2016 - 2017 Standard
Lakier uni specjalny 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 1 350 PLN
Kierownica skórzana 3 ramienna z małym pakietem skórzanym 2016 - 2017 Standard
Kierownica wielofunkcyjna sport. 3 ram. skórzana (obsługa: radio i tel.) z małym pakietem skórzanym 2016 - 2017 Standard
Podpowiedź zmiany biegu 2016 - 2017 Standard (indywidualny)

Ceny SKODA Octavia 1.4 TSI Joy DSG Hatchback III I 150KM (benzyna)

czerwiec 2016 - styczeń 2017 91 670 PLN
styczeń 2016 - maj 2016 91 100 PLN
listopad 2015 - grudzień 2015 89 250 PLN

Zdjęcia SKODA Octavia 1.4 TSI Joy DSG Hatchback III I 150KM (benzyna)

Inne wersje iii-generacja-i

SKODA Octavia - Wiadomości

Ulubione auto Polaków w 2019 r. Octavia i Corolla walczyły do samego końca, ale nie było niespodzianki
Wiele wskazywało na to, że polski rynek może zakończyć rok 2019 z nowym numerem 1. W ostatnich miesiącach wyniki nowej Corolli imponowały. Jednak Octavia i tak utrzymała pozycję lidera.

Euro NCAP rozbija Teslę Model X, Porsche Taycana i Skodę Octavię. Wszyscy na pięć gwiazdek? [FILMY]
Euro NCAP przetestowało kilka kolejnych nowych samochodów. Na długiej liście znajdziemy choćby Teslę Model X, Porsche Taycana oraz Skodę Octavię. Sprawdźmy, jak nowe modele wypadły w testach.

TOP30 samochodów osobowych w listopadzie. Toyota Corolla depcze po piętach Skodzie Octavii
Skoda Octavia to jeden z najpopularniejszych samochodów na rynku. Czeski kompakt czuje jednak na plecach oddech japońskiej konkurencji - Corolli brakuje niecałego tysiąca rejestracji, by zdobyć podium rankingu.

Opinie Moto.pl: Nowa Skoda Octavia - ratuje honor klasycznych samochodów
Przeciwnicy crossoverów mogą spać spokojnie, bo auta o tradycyjnej sylwetce mają się dobrze. Nowa Octavia jest na to najlepszym dowodem. Nie powinno się oceniać samochodu przed jazdą, ale kompaktowa Skoda robi bardzo dobre pierwsze wrażenie. Pod względem stylizacji rozkłada konkurencję na łopatki, a kto wie, może nawet sięga do idei słynnej szkoły wzornictwa - Bauhausu.

Nowa Skoda Octavia oficjalnie. Widzieliśmy czwartą generację numeru 1 w Polsce. Wnętrze to mała rewolucja
Nowa Skoda Octavia 2020 zadebiutowała dosłownie przed chwilą. Mieliśmy jednak okazję przyjrzeć się jej bliżej już wcześniej. I wiemy jedno - czwórka to naprawdę duży krok w rozwoju najczęściej kupowanego auta w Polsce. Jaka jest nowa Skoda Octavia?