SKODA Octavia 1.4 TSI Edition DSG Hatchback III I 140KM (benzyna) (2015)

SKODA Octavia 1.4 TSI Edition DSG Hatchback III I 140KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2015 roku. SKODA Octavia 1.4 TSI Edition DSG Hatchback III I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 103 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia 1.4 TSI Edition DSG Hatchback III I wynosi 140 KM. Silnik SKODA Octavia 1.4 TSI Edition DSG Hatchback III I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1395 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia 1.4 TSI Edition DSG Hatchback III I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Octavia 1.4 TSI Edition DSG Hatchback III I osiąga moment obrotowy 250 Nm. SKODA Octavia 1.4 TSI Edition DSG Hatchback III I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia 1.4 TSI Edition DSG Hatchback III I to benzyna.

Warto nadmienić, że SKODA Octavia 1.4 TSI Edition DSG Hatchback III I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1580 litrów. Wymiary samochodu: 4659 mm długości, 1814 mm szerokości, 1460 mm wysokości.

Opinie o SKODA Octavia 1.4 TSI Edition DSG Hatchback III I 140KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Octavia 1.4 TSI Edition DSG Hatchback III I 140KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 140 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1395 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Octavia 1.4 TSI Edition DSG Hatchback III I 140KM (benzyna)

Długość od 4659 mm do 4781 mm
Szerokość 1814 mm
Rozstaw osi 2667 mm
Wysokość od 1460 mm do 1481 mm
Masa własna 1270 kg
Masa całkowita 1820 kg

Wyposażenie SKODA Octavia 1.4 TSI Edition DSG Hatchback III I 140KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ACS - system pokolizyjny 2015 Standard (indywidualny)
Zawieszenie sportowe 2015 Standard
HBA - hydrauliczny system wspomagania nagłego hamowania 2015 Standard (indywidualny)
DSR - system podpowiedzi ruchu kierownicą 2015 Standard (indywidualny)
TPM - system kontroli ciśnienia w ogumieniu 2015 Standard (indywidualny)
ABS - system zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania 2015 Standard (indywidualny)
ASR - system optymalizacji przyczepności podczas przyspieszania 2015 Standard (indywidualny)
Immobilizer 2015 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2015 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2015 Standard (indywidualny)

Cena SKODA Octavia 1.4 TSI Edition DSG Hatchback III I 140KM (benzyna)

marzec 2015 - maj 2015 87 250 PLN

Zdjęcia SKODA Octavia 1.4 TSI Edition DSG Hatchback III I 140KM (benzyna)

Inne wersje iii-generacja-i

SKODA Octavia - Wiadomości

Octavia wciąż w formie. Przyglądamy się nowemu cennikowi bestsellera Skody
Trzecia generacja Octavii to jeden z najbardziej wszechstronnych kompaktów na rynku. Występuje w wielu wersjach, a obecnie jest najbardziej przecenioną Skodą. To przekłada się na atrakcyjne warunki zakupu każdej odmiany. Prześwietlamy ofertę

Nowa Skoda Octavia RS będzie hybrydą. Na szczęście nie tylko - mają być trzy silniki
Skoda nie rezygnuje ze sportowego wcielenia swojego bestsellerowego modelu. Octavia RS już niedługo zadebiutuje na targach w Genewie, ale marka już teraz uchyla rąbka tajemnicy.

Nowa Skoda Octavia wyceniona. Będzie kosztować 82 200 zł, ale póki co to prawie 95 tys. zł
Niedawno zadebiutowało nowe, czwarte już wcielenie bestsellerowej Skody Octavii. Znamy cennik modelu, który od lat podbija polskie ulice. Kompaktowa Skoda jest jednym z największych przedstawicieli swojego segmentu, a cennik otwiera kwota 82 200 zł.

TOP5 wyprzedaży Skody - znaleźliśmy najtańsze modele
Nowy rok to doskonała okazja na zakup nowego auta. Wiele marek w tym czasie wyprzedaje swoje modele w atrakcyjnych cenach. nie inaczej sprawa wygląda ze Skodą. Sprawdzamy 5 najciekawszych modeli z wyprzedaży czeskiej marki.

Ulubione auto Polaków w 2019 r. Octavia i Corolla walczyły do samego końca, ale nie było niespodzianki
Wiele wskazywało na to, że polski rynek może zakończyć rok 2019 z nowym numerem 1. W ostatnich miesiącach wyniki nowej Corolli imponowały. Jednak Octavia i tak utrzymała pozycję lidera.