SKODA Octavia 1.0 TSI Joy Hatchback III I 115KM (benzyna) (2016 - 2017)

SKODA Octavia 1.0 TSI Joy Hatchback III I 115KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2016 do 2017 roku. SKODA Octavia 1.0 TSI Joy Hatchback III I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 85 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia 1.0 TSI Joy Hatchback III I wynosi 115 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 202 km/h. Silnik SKODA Octavia 1.0 TSI Joy Hatchback III I jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 999 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia 1.0 TSI Joy Hatchback III I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Octavia 1.0 TSI Joy Hatchback III I osiąga moment obrotowy 200 Nm. SKODA Octavia 1.0 TSI Joy Hatchback III I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia 1.0 TSI Joy Hatchback III I to benzyna.

Średnie spalanie SKODA Octavia 1.0 TSI Joy Hatchback III I wynosi około 4,5 l na 100km. Warto nadmienić, że SKODA Octavia 1.0 TSI Joy Hatchback III I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1580 litrów. Wymiary samochodu: 4659 mm długości, 1814 mm szerokości, 1460 mm wysokości.

Opinie o SKODA Octavia 1.0 TSI Joy Hatchback III I 115KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania SKODA Octavia 1.0 TSI Joy Hatchback III I 115KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,5 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,4 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,1 l/100km

Dane techniczne SKODA Octavia 1.0 TSI Joy Hatchback III I 115KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 202 km/h
Moc 115 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 999 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 50
Emisja CO2 106
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Octavia 1.0 TSI Joy Hatchback III I 115KM (benzyna)

Długość od 4659 mm do 4781 mm
Szerokość 1814 mm
Rozstaw osi 2667 mm
Wysokość od 1460 mm do 1481 mm
Masa własna 1225 kg
Masa całkowita 1775 kg

Wyposażenie SKODA Octavia 1.0 TSI Joy Hatchback III I 115KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ACS - system pokolizyjny 2016 - 2017 Standard (indywidualny)
Zawieszenie sportowe 2016 - 2017 Standard
HBA - hydrauliczny system wspomagania nagłego hamowania 2016 - 2017 Standard (indywidualny)
DSR - system podpowiedzi ruchu kierownicą 2016 - 2017 Standard (indywidualny)
TPM - system kontroli ciśnienia w ogumieniu 2016 - 2017 Standard (indywidualny)
ABS - system zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania 2016 - 2017 Standard (indywidualny)
ASR - system optymalizacji przyczepności podczas przyspieszania 2016 - 2017 Standard (indywidualny)
Immobilizer 2016 - 2017 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2016 - 2017 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2016 - 2017 Standard (indywidualny)

Cena SKODA Octavia 1.0 TSI Joy Hatchback III I 115KM (benzyna)

czerwiec 2016 - styczeń 2017 78 940 PLN

Zdjęcia SKODA Octavia 1.0 TSI Joy Hatchback III I 115KM (benzyna)

SKODA Octavia III I hatchback niebieski jasny przedni lewy
SKODA Octavia III I hatchback niebieski jasny boczny lewy
SKODA Octavia III I hatchback niebieski jasny tylny lewy
SKODA Octavia III I hatchback niebieski jasny przedni
SKODA Octavia III I hatchback niebieski jasny tylny
SKODA Octavia III I hatchback niebieski jasny boczny prawy
SKODA Octavia III I hatchback niebieski jasny przestrzeń załadunkowa
SKODA Octavia III I hatchback niebieski jasny tablica rozdzielcza

Inne wersje iii-generacja-i

SKODA Octavia - Wiadomości

Nowa Skoda Octavia e-TEC. Znamy polską cenę miękkiej hybrydy z silnikiem 1.0 TSI
Nowa Skoda Octavia dostępna jest z bardzo szeroką ofertą napędów. Również tych zelektryfikowanych. Jednak dotąd hybrydy były dostępne tylko z silnikiem 1.4 TSI jako pluginy (ładowane z gniazdka). Teraz pokazano miękką hybrydę e-Tec.


Najbardziej zaawansowana technologicznie premiera roku SKODY. Nowa OCTAVIA właśnie wjeżdża do salonów
Gdy pojawiła się ponad dwie dekady w polskich salonach, błyskawicznie wspięła się na wyżyny rankingu sprzedaży. OCTAVIA zapisała się na kartach historii jako samochód praktyczny, pojemny, pewny na drodze i z dopracowanymi jednostkami napędowymi. Diesle 1.9 TDI potrafiły bez większego trudu pokonać 500 tysięcy kilometrów. Teraz SKODA znów rozdaje karty czwartą generacją. W czym jest lepsza od poprzedników?

Nowa Skoda Octavia RS. GTI dla tradycjonalistów
Cztery miesiące temu zadebiutowała Octavia RS iV - po raz pierwszy sportowy model tej marki zyskał hybrydowy napęd. Fani byli zaskoczeni. Teraz mogą się zdziwić ponownie, bo ofertę rozszerza druga odmiana RS.

Nowoczesna i atrakcyjna jak nigdy dotąd. Sprawdzamy co oferuje nowa SKODA OCTAVIA
To prawdziwa rewolucja. Nowa SKODA OCTAVIA kusi atrakcyjną i elegancką linią oraz skrywa pod nadwoziem szereg nowoczesnych technologii. Sprawdzamy co oferuje ten model.