SKODA Octavia 2.0 TDI Elegance Hatchback II 140KM (diesel) (2008 - 2010)

SKODA Octavia 2.0 TDI Elegance Hatchback II 140KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2008 do 2010 roku. SKODA Octavia 2.0 TDI Elegance Hatchback II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 103 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia 2.0 TDI Elegance Hatchback II wynosi 140 KM. Silnik SKODA Octavia 2.0 TDI Elegance Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia 2.0 TDI Elegance Hatchback II przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Octavia 2.0 TDI Elegance Hatchback II osiąga moment obrotowy 320 Nm. SKODA Octavia 2.0 TDI Elegance Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia 2.0 TDI Elegance Hatchback II to diesel.

Warto nadmienić, że SKODA Octavia 2.0 TDI Elegance Hatchback II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1420 litrów. Wymiary samochodu: 4569 mm długości, 1769 mm szerokości, 1445 mm wysokości.

Opinie o SKODA Octavia 2.0 TDI Elegance Hatchback II 140KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Octavia 2.0 TDI Elegance Hatchback II 140KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 140 KM
Momen obrotowy 320 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Octavia 2.0 TDI Elegance Hatchback II 140KM (diesel)

Długość 4569 mm
Szerokość 1769 mm
Rozstaw osi 2575 mm
Wysokość od 1445 mm do 1485 mm
Masa własna 1410 kg
Masa całkowita 1995 kg

Wyposażenie SKODA Octavia 2.0 TDI Elegance Hatchback II 140KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2010 Standard (w pakiecie) 1 850 PLN
Popielniczka z przodu 2010 Standard
Popielniczka z tyłu 2010 Standard
Zapalniczka 2010 Standard
Felgi aluminiowe 17 PEGASUS z ogumieniem 225/45 2010 Standard (w pakiecie) 800 PLN
Siatka bagażowa pod półką w bagażniku 2010 Standard (w pakiecie) 100 PLN
Tapicerka materiałowa 2010 Standard (indywidualny)
Przygotowanie do montażu haka holowniczego 2010 Standard (w pakiecie) 800 PLN
Przygotowanie do tel. GSM III (Bluetooth, UHV + rSAP) 2010 Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Zestaw do naprawy przebitej opony 2010 Standard (indywidualny)

Ceny SKODA Octavia 2.0 TDI Elegance Hatchback II 140KM (diesel)

styczeń 2010 - lipiec 2010 91 900 PLN
maj 2009 - grudzień 2009 91 700 PLN
maj 2009 91 200 PLN
grudzień 2008 - kwiecień 2009 89 800 PLN

Zdjęcia SKODA Octavia 2.0 TDI Elegance Hatchback II 140KM (diesel)

Inne wersje ii-generacja-ii

SKODA Octavia - Wiadomości

Skoda uruchamia internetowy salon - można kupić samochód nie wychodząc z domu. Zobacz najlepsze oferty
Skoda jest nie tylko liderem polskiego rynku motoryzacyjnego, ale wdraża innowacyjne formy zakupu. Dzięki temu nie trzeba wychodzić z domu, by skonfigurować wymarzony egzemplarz i po kilku dniach odebrać kluczyki.

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.

Polski rynek bez większych zmian, ale dwa modele notują imponujące wzrosty. W przypadku Corolli to aż 90 proc.
Na pierwszy rzut oka na polskim rynku nowych samochodów w 2019 r. niewiele się zmieniło. To jednak pozory, bo dwa modele notują tak duże wzrosty sprzedaży, że niedługo mogą przeskoczyć liderów.

Skoda nadal liderem na polskim rynku motoryzacyjnym
Skoda ma powody do świętowania. Za marką bardzo dobre półrocze nie tylko pod względem premier, ale i liczby sprzedanych aut. Blisko 35 tysięcy nowych samochodów marki Skoda trafiło do polskich klientów w ciągu ostatnich sześciu miesięcy.

Zmiana lidera w rankingu najpopularniejszych aut w Polsce. Maj należał do Toyoty Corolli
Już w zeszłym miesiącu Toyota Corolla otarła się o pozycję numeru 1 na polskim rynku, ale musiała uznać wyższość Skody Octavii. W maju japoński kompakt nie miał sobie równych.