SKODA Octavia 2.0 TDI Elegance DSG Hatchback II 140KM (diesel) (2008 - 2010)

SKODA Octavia 2.0 TDI Elegance DSG Hatchback II 140KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2008 do 2010 roku. SKODA Octavia 2.0 TDI Elegance DSG Hatchback II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 103 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia 2.0 TDI Elegance DSG Hatchback II wynosi 140 KM. Silnik SKODA Octavia 2.0 TDI Elegance DSG Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia 2.0 TDI Elegance DSG Hatchback II przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Octavia 2.0 TDI Elegance DSG Hatchback II osiąga moment obrotowy 320 Nm. SKODA Octavia 2.0 TDI Elegance DSG Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia 2.0 TDI Elegance DSG Hatchback II to diesel.

Warto nadmienić, że SKODA Octavia 2.0 TDI Elegance DSG Hatchback II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1420 litrów. Wymiary samochodu: 4569 mm długości, 1769 mm szerokości, 1445 mm wysokości.

Opinie o SKODA Octavia 2.0 TDI Elegance DSG Hatchback II 140KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Octavia 2.0 TDI Elegance DSG Hatchback II 140KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 140 KM
Momen obrotowy 320 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Octavia 2.0 TDI Elegance DSG Hatchback II 140KM (diesel)

Długość 4569 mm
Szerokość 1769 mm
Rozstaw osi 2575 mm
Wysokość od 1445 mm do 1485 mm
Masa własna 1410 kg
Masa całkowita 1995 kg

Wyposażenie SKODA Octavia 2.0 TDI Elegance DSG Hatchback II 140KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2010 Standard (w pakiecie) 1 850 PLN
Popielniczka z przodu 2010 Standard
Popielniczka z tyłu 2010 Standard
Zapalniczka 2010 Standard
Felgi aluminiowe 17 PEGASUS z ogumieniem 225/45 2010 Standard (w pakiecie) 800 PLN
Siatka bagażowa pod półką w bagażniku 2010 Standard (w pakiecie) 100 PLN
Tapicerka materiałowa 2010 Standard (indywidualny)
Przygotowanie do montażu haka holowniczego 2010 Standard (w pakiecie) 800 PLN
Przygotowanie do tel. GSM III (Bluetooth, UHV + rSAP) 2010 Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Zestaw do naprawy przebitej opony 2010 Standard (indywidualny)

Ceny SKODA Octavia 2.0 TDI Elegance DSG Hatchback II 140KM (diesel)

styczeń 2010 - lipiec 2010 99 200 PLN
maj 2009 - grudzień 2009 99 000 PLN
maj 2009 98 500 PLN
grudzień 2008 - kwiecień 2009 97 100 PLN

Zdjęcia SKODA Octavia 2.0 TDI Elegance DSG Hatchback II 140KM (diesel)

Inne wersje ii-generacja-ii

SKODA Octavia - Wiadomości

Octavia wciąż w formie. Przyglądamy się nowemu cennikowi bestsellera Skody
Trzecia generacja Octavii to jeden z najbardziej wszechstronnych kompaktów na rynku. Występuje w wielu wersjach, a obecnie jest najbardziej przecenioną Skodą. To przekłada się na atrakcyjne warunki zakupu każdej odmiany. Prześwietlamy ofertę

Nowa Skoda Octavia RS będzie hybrydą. Na szczęście nie tylko - mają być trzy silniki
Skoda nie rezygnuje ze sportowego wcielenia swojego bestsellerowego modelu. Octavia RS już niedługo zadebiutuje na targach w Genewie, ale marka już teraz uchyla rąbka tajemnicy.

Nowa Skoda Octavia wyceniona. Będzie kosztować 82 200 zł, ale póki co to prawie 95 tys. zł
Niedawno zadebiutowało nowe, czwarte już wcielenie bestsellerowej Skody Octavii. Znamy cennik modelu, który od lat podbija polskie ulice. Kompaktowa Skoda jest jednym z największych przedstawicieli swojego segmentu, a cennik otwiera kwota 82 200 zł.

TOP5 wyprzedaży Skody - znaleźliśmy najtańsze modele
Nowy rok to doskonała okazja na zakup nowego auta. Wiele marek w tym czasie wyprzedaje swoje modele w atrakcyjnych cenach. nie inaczej sprawa wygląda ze Skodą. Sprawdzamy 5 najciekawszych modeli z wyprzedaży czeskiej marki.

Ulubione auto Polaków w 2019 r. Octavia i Corolla walczyły do samego końca, ale nie było niespodzianki
Wiele wskazywało na to, że polski rynek może zakończyć rok 2019 z nowym numerem 1. W ostatnich miesiącach wyniki nowej Corolli imponowały. Jednak Octavia i tak utrzymała pozycję lidera.