SKODA Octavia 1.8 TSI Fresh DSG Hatchback II 160KM (benzyna) (2012 - 2013)

SKODA Octavia 1.8 TSI Fresh DSG Hatchback II 160KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2012 do 2013 roku. SKODA Octavia 1.8 TSI Fresh DSG Hatchback II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 118 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia 1.8 TSI Fresh DSG Hatchback II wynosi 160 KM. Silnik SKODA Octavia 1.8 TSI Fresh DSG Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1798 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia 1.8 TSI Fresh DSG Hatchback II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Octavia 1.8 TSI Fresh DSG Hatchback II osiąga moment obrotowy 250 Nm. SKODA Octavia 1.8 TSI Fresh DSG Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia 1.8 TSI Fresh DSG Hatchback II to benzyna.

Warto nadmienić, że SKODA Octavia 1.8 TSI Fresh DSG Hatchback II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1420 litrów. Wymiary samochodu: 4569 mm długości, 1769 mm szerokości, 1445 mm wysokości.

Opinie o SKODA Octavia 1.8 TSI Fresh DSG Hatchback II 160KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Octavia 1.8 TSI Fresh DSG Hatchback II 160KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 160 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1798 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Octavia 1.8 TSI Fresh DSG Hatchback II 160KM (benzyna)

Długość 4569 mm
Szerokość 1769 mm
Rozstaw osi 2575 mm
Wysokość od 1445 mm do 1485 mm
Masa własna 1400 kg
Masa całkowita 1985 kg

Wyposażenie SKODA Octavia 1.8 TSI Fresh DSG Hatchback II 160KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag 6 sztuk 2012 - 2013 Standard (indywidualny)
Airbag - 4 sztuki 2012 - 2013 Standard
Filtr cząstek stałych - DPF 2012 - 2013 Standard
ACS - system pokolizyjny 2012 - 2013 Standard (indywidualny)
Uchwyty na kwity parkingowe 2012 - 2013 Standard (indywidualny)
SunSet - tylne szyby o wyższym stopniu przyciemnienia 2012 - 2013 Standard
Sygnalizacja niezapiętego pasa bezpieczeństwa kierowcy 2012 - 2013 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 400 PLN
Podgrzewane dysze spryskiwaczy szyby przedniej 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 100 PLN
Szyberdach szklany, elektryczny 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 3 500 PLN

Cena SKODA Octavia 1.8 TSI Fresh DSG Hatchback II 160KM (benzyna)

czerwiec 2012 - maj 2013 89 100 PLN

Zdjęcia SKODA Octavia 1.8 TSI Fresh DSG Hatchback II 160KM (benzyna)

Inne wersje ii-generacja-ii

SKODA Octavia - Wiadomości

Nowa Skoda Octavia 1.5 TSI w Studiu Biznes. Jak zmienił się bestseller?
W każdym odcinku Studia Biznes znajdziecie motoryzacyjną część, w której Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, testuje gorącą rynkową premierę. Tym razem mamy prawdziwą gwiazdę - nową Skodę Octavię. To model, który od lat króluje w statystykach sprzedaży w Polsce. Czy nowa generacja podtrzyma ten trend? Sprawdźmy.

Dwa oblicza hybrydy, czyli emocje z wtyczką
Przy hybrydach typu plug-in skupiamy się przede wszystkim na zasięgu, bezemisyjnej jeździe oraz średnim zużyciu paliwa. Zapominamy jednak, że mają też drugie oblicze. Duża moc i współpracujące ze sobą silniki potrafią być też zaskakująco szybkie.

Złoty środek w nowych czasach. Hybrydy typu plug-in podbijają rynek
Na rynku mamy kilka rodzajów hybryd, ale to właśnie odmiany typu plug-in są najbardziej przyszłościowe. Dzięki możliwości doładowania z gniazdka, taki samochód może nam służyć jak elektryczny, ale jednocześnie wcale nas nie ogranicza.

Nowa Skoda Octavia e-TEC. Znamy polską cenę miękkiej hybrydy z silnikiem 1.0 TSI
Nowa Skoda Octavia dostępna jest z bardzo szeroką ofertą napędów. Również tych zelektryfikowanych. Jednak dotąd hybrydy były dostępne tylko z silnikiem 1.4 TSI jako pluginy (ładowane z gniazdka). Teraz pokazano miękką hybrydę e-Tec.