SKODA Octavia 1.4 TSI Fresh DSG Hatchback II 122KM (benzyna) (2012 - 2013)

SKODA Octavia 1.4 TSI Fresh DSG Hatchback II 122KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2012 do 2013 roku. SKODA Octavia 1.4 TSI Fresh DSG Hatchback II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 90 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia 1.4 TSI Fresh DSG Hatchback II wynosi 122 KM. Silnik SKODA Octavia 1.4 TSI Fresh DSG Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia 1.4 TSI Fresh DSG Hatchback II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Octavia 1.4 TSI Fresh DSG Hatchback II osiąga moment obrotowy 200 Nm. SKODA Octavia 1.4 TSI Fresh DSG Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia 1.4 TSI Fresh DSG Hatchback II to benzyna.

Warto nadmienić, że SKODA Octavia 1.4 TSI Fresh DSG Hatchback II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1420 litrów. Wymiary samochodu: 4569 mm długości, 1769 mm szerokości, 1445 mm wysokości.

Opinie o SKODA Octavia 1.4 TSI Fresh DSG Hatchback II 122KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Octavia 1.4 TSI Fresh DSG Hatchback II 122KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 122 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Octavia 1.4 TSI Fresh DSG Hatchback II 122KM (benzyna)

Długość 4569 mm
Szerokość 1769 mm
Rozstaw osi 2575 mm
Wysokość od 1445 mm do 1485 mm
Masa własna 1360 kg
Masa całkowita 1945 kg

Wyposażenie SKODA Octavia 1.4 TSI Fresh DSG Hatchback II 122KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Instalacja gazowa LPG Landi Renzo 2013 Standard (w pakiecie) 5 480 PLN
ABS - system zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania 2012 - 2013 Standard (indywidualny)
ASR - system optymalizacji przyczepności podczas przyspieszania 2012 - 2013 Standard (indywidualny)
Elektryczne podnoszenie szyb, przód 2012 - 2013 Standard
Immobilizer 2012 - 2013 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja półautomatyczna Climatic 2012 - 2013 Standard
Komputer pokładowy 2012 - 2013 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2012 - 2013 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2012 - 2013 Standard (indywidualny)
Zamek centralny z pilotem 2012 - 2013 Standard (indywidualny)

Cena SKODA Octavia 1.4 TSI Fresh DSG Hatchback II 122KM (benzyna)

czerwiec 2012 - maj 2013 83 000 PLN

Zdjęcia SKODA Octavia 1.4 TSI Fresh DSG Hatchback II 122KM (benzyna)

Inne wersje ii-generacja-ii

SKODA Octavia - Wiadomości

Polski rynek bez większych zmian, ale dwa modele notują imponujące wzrosty. W przypadku Corolli to aż 90 proc.
Na pierwszy rzut oka na polskim rynku nowych samochodów w 2019 r. niewiele się zmieniło. To jednak pozory, bo dwa modele notują tak duże wzrosty sprzedaży, że niedługo mogą przeskoczyć liderów.

Skoda nadal liderem na polskim rynku motoryzacyjnym
Skoda ma powody do świętowania. Za marką bardzo dobre półrocze nie tylko pod względem premier, ale i liczby sprzedanych aut. Blisko 35 tysięcy nowych samochodów marki Skoda trafiło do polskich klientów w ciągu ostatnich sześciu miesięcy.

SUV-y to moda czy praktyczność? Sprawdzamy czy opłaca się kupować SUV-a zamiast kompaktowego kombi
Moda na SUV-y sprawia, że klasyczne segmenty notują nieznaczne spadki. Nie można tego jednak powiedzieć o kompaktach. Jak zatem wypada Skoda Octavia Scout w starciu z modelem Kodiaq?

Zmiana lidera w rankingu najpopularniejszych aut w Polsce. Maj należał do Toyoty Corolli
Już w zeszłym miesiącu Toyota Corolla otarła się o pozycję numeru 1 na polskim rynku, ale musiała uznać wyższość Skody Octavii. W maju japoński kompakt nie miał sobie równych.

Kupujemy używane: Skoda Octavia II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?
Używana Skoda Octavia II - opinie, awaryjność, najlepsze wersje. Rynek wtórny od kilkunastu lat rozkwita, stanowi główne źródło samochodów dla polskich kierowców. Wśród aut kompaktowych bezapelacyjnym liderem wciąż pozostaje Skoda Octavia II, spełniająca wymagania większości kierowców.