SKODA Octavia 2.0 TFSI RS DSG Hatchback II I 200KM (benzyna) (2009)

SKODA Octavia 2.0 TFSI RS DSG Hatchback II I 200KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2009 roku. SKODA Octavia 2.0 TFSI RS DSG Hatchback II I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 147 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia 2.0 TFSI RS DSG Hatchback II I wynosi 200 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 240 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 7,3 s. Silnik SKODA Octavia 2.0 TFSI RS DSG Hatchback II I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1984 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia 2.0 TFSI RS DSG Hatchback II I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Octavia 2.0 TFSI RS DSG Hatchback II I osiąga moment obrotowy 280 Nm. SKODA Octavia 2.0 TFSI RS DSG Hatchback II I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia 2.0 TFSI RS DSG Hatchback II I to benzyna.

Średnie spalanie SKODA Octavia 2.0 TFSI RS DSG Hatchback II I wynosi około 7,5 l na 100km. Warto nadmienić, że SKODA Octavia 2.0 TFSI RS DSG Hatchback II I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1350 litrów. Wymiary samochodu: 4578 mm długości, 1769 mm szerokości, 1447 mm wysokości.

Opinie o SKODA Octavia 2.0 TFSI RS DSG Hatchback II I 200KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania SKODA Octavia 2.0 TFSI RS DSG Hatchback II I 200KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 7,5 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 10,2 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,9 l/100km

Dane techniczne SKODA Octavia 2.0 TFSI RS DSG Hatchback II I 200KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 7,3 s
Prędkość maksymalna 240 km/h
Moc 200 KM
Momen obrotowy 280 Nm
Pojemność skokowa silnika 1984 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 225/40 R18
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Octavia 2.0 TFSI RS DSG Hatchback II I 200KM (benzyna)

Długość 4578 mm
Szerokość 1769 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1447 mm
Masa własna 1490 kg
Masa całkowita 1955 kg

Wyposażenie SKODA Octavia 2.0 TFSI RS DSG Hatchback II I 200KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2009 Standard
Airbag 6 sztuk 2009 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2009 Standard
Tempomat 2009 Standard
Komputer pokładowy 2009 Standard
Zamek centralny 2009 Standard
Lusterka boczne regulowane elektrycznie 2009 Standard
Wycieraczka szyby tylnej 2009 Standard
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2009 Standard
Szyby barwione 2009 Standard

Ceny SKODA Octavia 2.0 TFSI RS DSG Hatchback II I 200KM (benzyna)

maj 2009 112 400 PLN
luty 2009 - kwiecień 2009 111 000 PLN

Zdjęcia SKODA Octavia 2.0 TFSI RS DSG Hatchback II I 200KM (benzyna)

Inne wersje ii-generacja-i

SKODA Octavia - Wiadomości

Skoda uruchamia internetowy salon - można kupić samochód nie wychodząc z domu. Zobacz najlepsze oferty
Skoda jest nie tylko liderem polskiego rynku motoryzacyjnego, ale wdraża innowacyjne formy zakupu. Dzięki temu nie trzeba wychodzić z domu, by skonfigurować wymarzony egzemplarz i po kilku dniach odebrać kluczyki.

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.

Polski rynek bez większych zmian, ale dwa modele notują imponujące wzrosty. W przypadku Corolli to aż 90 proc.
Na pierwszy rzut oka na polskim rynku nowych samochodów w 2019 r. niewiele się zmieniło. To jednak pozory, bo dwa modele notują tak duże wzrosty sprzedaży, że niedługo mogą przeskoczyć liderów.

Skoda nadal liderem na polskim rynku motoryzacyjnym
Skoda ma powody do świętowania. Za marką bardzo dobre półrocze nie tylko pod względem premier, ale i liczby sprzedanych aut. Blisko 35 tysięcy nowych samochodów marki Skoda trafiło do polskich klientów w ciągu ostatnich sześciu miesięcy.

Zmiana lidera w rankingu najpopularniejszych aut w Polsce. Maj należał do Toyoty Corolli
Już w zeszłym miesiącu Toyota Corolla otarła się o pozycję numeru 1 na polskim rynku, ale musiała uznać wyższość Skody Octavii. W maju japoński kompakt nie miał sobie równych.