SKODA Octavia 1.4 Mint Hatchback II I 80KM (benzyna) (2006 - 2009)

SKODA Octavia 1.4 Mint Hatchback II I 80KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2006 do 2009 roku. SKODA Octavia 1.4 Mint Hatchback II I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 59 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia 1.4 Mint Hatchback II I wynosi 80 KM. Silnik SKODA Octavia 1.4 Mint Hatchback II I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia 1.4 Mint Hatchback II I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Octavia 1.4 Mint Hatchback II I osiąga moment obrotowy 126 Nm. SKODA Octavia 1.4 Mint Hatchback II I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia 1.4 Mint Hatchback II I to benzyna.

Warto nadmienić, że SKODA Octavia 1.4 Mint Hatchback II I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1350 litrów. Wymiary samochodu: 4572 mm długości, 1769 mm szerokości, 1462 mm wysokości.

Opinie o SKODA Octavia 1.4 Mint Hatchback II I 80KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Octavia 1.4 Mint Hatchback II I 80KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 80 KM
Momen obrotowy 126 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Octavia 1.4 Mint Hatchback II I 80KM (benzyna)

Długość 4572 mm
Szerokość 1769 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1462 mm
Masa własna 1305 kg
Masa całkowita 1890 kg

Wyposażenie SKODA Octavia 1.4 Mint Hatchback II I 80KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Uchwyty ISOFIX do inst. fotelika dziecięcego 2008 - 2009 Standard
Lakier uni 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Uchwyty ISOFIX do inst. fotelika dziecięcego 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
ACS - system pokolizyjny 2007 - 2009 Standard (indywidualny)
MBA - mechaniczny system wspomagania nagłego hamowania 2007 - 2009 Standard (indywidualny)
Popielniczka z przodu 2007 - 2009 Standard (indywidualny)
Kierunkowskazy w obudowie lusterek zewnętrznych 2007 - 2009 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów 2007 - 2009 Standard (w pakiecie) 1 300 PLN
Podgrzewane dysze spryskiwaczy szyby przedniej 2007 - 2009 Standard (w pakiecie) 250 PLN
Czujnik odległości przy parkowaniu - przód 2007 - 2009 Standard (w pakiecie) 1 200 PLN

Ceny SKODA Octavia 1.4 Mint Hatchback II I 80KM (benzyna)

styczeń 2008 - marzec 2009 53 299 PLN
styczeń 2007 - grudzień 2007 56 299 PLN
czerwiec 2006 - styczeń 2007 59 299 PLN

Zdjęcia SKODA Octavia 1.4 Mint Hatchback II I 80KM (benzyna)

Inne wersje ii-generacja-i

SKODA Octavia - Wiadomości

TOP5 wyprzedaży Skody - znaleźliśmy najtańsze modele
Nowy rok to doskonała okazja na zakup nowego auta. Wiele marek w tym czasie wyprzedaje swoje modele w atrakcyjnych cenach. nie inaczej sprawa wygląda ze Skodą. Sprawdzamy 5 najciekawszych modeli z wyprzedaży czeskiej marki.

Octavia wciąż w formie. Przyglądamy się nowemu cennikowi bestsellera Skody
Trzecia generacja Octavii to jeden z najbardziej wszechstronnych kompaktów na rynku. Występuje w wielu wersjach, a obecnie jest najbardziej przecenioną Skodą. To przekłada się na atrakcyjne warunki zakupu każdej odmiany. Prześwietlamy ofertę

Nowa Skoda Octavia RS będzie hybrydą. Na szczęście nie tylko - mają być trzy silniki
Skoda nie rezygnuje ze sportowego wcielenia swojego bestsellerowego modelu. Octavia RS już niedługo zadebiutuje na targach w Genewie, ale marka już teraz uchyla rąbka tajemnicy.

Nowa Skoda Octavia wyceniona. Będzie kosztować 82 200 zł, ale póki co to prawie 95 tys. zł
Niedawno zadebiutowało nowe, czwarte już wcielenie bestsellerowej Skody Octavii. Znamy cennik modelu, który od lat podbija polskie ulice. Kompaktowa Skoda jest jednym z największych przedstawicieli swojego segmentu, a cennik otwiera kwota 82 200 zł.

Ulubione auto Polaków w 2019 r. Octavia i Corolla walczyły do samego końca, ale nie było niespodzianki
Wiele wskazywało na to, że polski rynek może zakończyć rok 2019 z nowym numerem 1. W ostatnich miesiącach wyniki nowej Corolli imponowały. Jednak Octavia i tak utrzymała pozycję lidera.