SKODA Octavia 1.9 TDI Tour Classic Hatchback II 101KM (diesel) (2008 - 2011)

SKODA Octavia 1.9 TDI Tour Classic Hatchback II 101KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2008 do 2011 roku. SKODA Octavia 1.9 TDI Tour Classic Hatchback II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 74 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia 1.9 TDI Tour Classic Hatchback II wynosi 101 KM. Silnik SKODA Octavia 1.9 TDI Tour Classic Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1896 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia 1.9 TDI Tour Classic Hatchback II przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Octavia 1.9 TDI Tour Classic Hatchback II osiąga moment obrotowy 240 Nm. SKODA Octavia 1.9 TDI Tour Classic Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia 1.9 TDI Tour Classic Hatchback II to diesel.

Warto nadmienić, że SKODA Octavia 1.9 TDI Tour Classic Hatchback II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1328 litrów. Wymiary samochodu: 4507 mm długości, 1731 mm szerokości, 1413 mm wysokości.

Opinie o SKODA Octavia 1.9 TDI Tour Classic Hatchback II 101KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Octavia 1.9 TDI Tour Classic Hatchback II 101KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 101 KM
Momen obrotowy 240 Nm
Pojemność skokowa silnika 1896 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Octavia 1.9 TDI Tour Classic Hatchback II 101KM (diesel)

Długość 4507 mm
Szerokość 1731 mm
Rozstaw osi 2500 mm
Wysokość 1413 mm
Masa własna 1345 kg
Masa całkowita 1855 kg

Wyposażenie SKODA Octavia 1.9 TDI Tour Classic Hatchback II 101KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Koło zapasowe pełnowymiarowe 2011 Standard (w pakiecie) 180 PLN
Lakier perłowy 2011 Standard (w pakiecie) 1 800 PLN
Radio Skoda Symphony CD/MP3 2011 Standard (w pakiecie) 1 750 PLN
Przygotowanie do tel. GSM 2011 Standard (w pakiecie) 300 PLN
Pakiet skórzany 2011 Standard (w pakiecie) 1 000 PLN
Alarm z f. dozoru wnętrza i zdalnym sterowaniem centralnego zamka 2011 Standard (w pakiecie) 2 050 PLN
Boczne poduszki powietrzne - przód 2011 Standard (w pakiecie) 1 400 PLN
Zamek centralny 2011 Standard (w pakiecie) 1 050 PLN
Lakier metalik 2011 Standard (w pakiecie) 1 800 PLN
Szyberdach, elektryczny 2011 Standard (w pakiecie) 3 500 PLN

Ceny SKODA Octavia 1.9 TDI Tour Classic Hatchback II 101KM (diesel)

styczeń 2011 - czerwiec 2011 54 470 PLN
maj 2009 - grudzień 2010 54 070 PLN
wrzesień 2008 - kwiecień 2009 52 970 PLN
marzec 2008 - sierpień 2008 55 970 PLN

Zdjęcia SKODA Octavia 1.9 TDI Tour Classic Hatchback II 101KM (diesel)

Inne wersje generacja-ii

SKODA Octavia - Wiadomości

Te trzy bestsellery Skody sprzedają się najlepiej. A teraz są tańsze o nawet 10 tys. zł
Skoda od wielu lat nie ma sobie równych na polskim rynku. Każdego roku piastuje pozycję lidera, na co ogromny wpływ mają Fabia, Scala i Octavia. Popularne samochody z bieżącego rocznika przeceniono, dzięki czemu oferta jest obecnie wyjątkowa. Sprawdzamy, co bestsellery mają do zaoferowania.

Nowa Skoda Octavia. Wiemy dokładnie, jak wygląda? Wyciekło zdjęcie z konfiguratora
Nowa Skoda Octavia zadebiutuje oficjalnie 11 listopada. Niedawno zaprezentowano oficjalne szkice nowej generacji. Teraz do sieci wyciekło zdjęcie nowej Octavii z konfiguratora. Pamiętajcie jednak, że nikt ze strony marki nie potwierdził autentyczności zdjęcia.

Nowa Skoda Octavia na pierwszych szkicach. Oficjalna premiera już 11 listopada
Nowa Skoda Octavia to część kompaktowej ofensywy koncernu VAG. Rozpocznie ją oczywiście ósma generacja Golfa, chwilę później zobaczymy resztę rodziny. Nowa Octavia na pierwszych szkicach obiecuje spore zmiany w stylistyce.

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.

Polski rynek bez większych zmian, ale dwa modele notują imponujące wzrosty. W przypadku Corolli to aż 90 proc.
Na pierwszy rzut oka na polskim rynku nowych samochodów w 2019 r. niewiele się zmieniło. To jednak pozory, bo dwa modele notują tak duże wzrosty sprzedaży, że niedługo mogą przeskoczyć liderów.