SKODA Octavia 1.9 TDI Celebrate Hatchback II 130KM (diesel) (2004)

SKODA Octavia 1.9 TDI Celebrate Hatchback II 130KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2004 roku. SKODA Octavia 1.9 TDI Celebrate Hatchback II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 96 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia 1.9 TDI Celebrate Hatchback II wynosi 130 KM. Silnik SKODA Octavia 1.9 TDI Celebrate Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1896 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia 1.9 TDI Celebrate Hatchback II przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Octavia 1.9 TDI Celebrate Hatchback II osiąga moment obrotowy 310 Nm. SKODA Octavia 1.9 TDI Celebrate Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia 1.9 TDI Celebrate Hatchback II to diesel.

Warto nadmienić, że SKODA Octavia 1.9 TDI Celebrate Hatchback II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1328 litrów. Wymiary samochodu: 1731 mm szerokości.

Opinie o SKODA Octavia 1.9 TDI Celebrate Hatchback II 130KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Octavia 1.9 TDI Celebrate Hatchback II 130KM (diesel)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 130 KM
Momen obrotowy 310 Nm
Pojemność skokowa silnika 1896 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Octavia 1.9 TDI Celebrate Hatchback II 130KM (diesel)

Szerokość 1731 mm
Rozstaw osi 2500 mm
Masa własna 1295 kg
Masa całkowita 1880 kg

Wyposażenie SKODA Octavia 1.9 TDI Celebrate Hatchback II 130KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2004 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2004 Standard (indywidualny)
Tempomat 2004 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja automatyczna 2004 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2004 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2004 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane elektrycznie 2004 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2004 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2004 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2004 Standard (indywidualny)

Ceny SKODA Octavia 1.9 TDI Celebrate Hatchback II 130KM (diesel)

październik 2004 84 500 PLN
styczeń 2004 - wrzesień 2004 83 600 PLN

Zdjęcia SKODA Octavia 1.9 TDI Celebrate Hatchback II 130KM (diesel)

Inne wersje generacja-ii

SKODA Octavia - Wiadomości

Ulubione auto Polaków w 2019 r. Octavia i Corolla walczyły do samego końca, ale nie było niespodzianki
Wiele wskazywało na to, że polski rynek może zakończyć rok 2019 z nowym numerem 1. W ostatnich miesiącach wyniki nowej Corolli imponowały. Jednak Octavia i tak utrzymała pozycję lidera.

Euro NCAP rozbija Teslę Model X, Porsche Taycana i Skodę Octavię. Wszyscy na pięć gwiazdek? [FILMY]
Euro NCAP przetestowało kilka kolejnych nowych samochodów. Na długiej liście znajdziemy choćby Teslę Model X, Porsche Taycana oraz Skodę Octavię. Sprawdźmy, jak nowe modele wypadły w testach.

TOP30 samochodów osobowych w listopadzie. Toyota Corolla depcze po piętach Skodzie Octavii
Skoda Octavia to jeden z najpopularniejszych samochodów na rynku. Czeski kompakt czuje jednak na plecach oddech japońskiej konkurencji - Corolli brakuje niecałego tysiąca rejestracji, by zdobyć podium rankingu.

Opinie Moto.pl: Nowa Skoda Octavia - ratuje honor klasycznych samochodów
Przeciwnicy crossoverów mogą spać spokojnie, bo auta o tradycyjnej sylwetce mają się dobrze. Nowa Octavia jest na to najlepszym dowodem. Nie powinno się oceniać samochodu przed jazdą, ale kompaktowa Skoda robi bardzo dobre pierwsze wrażenie. Pod względem stylizacji rozkłada konkurencję na łopatki, a kto wie, może nawet sięga do idei słynnej szkoły wzornictwa - Bauhausu.

Nowa Skoda Octavia oficjalnie. Widzieliśmy czwartą generację numeru 1 w Polsce. Wnętrze to mała rewolucja
Nowa Skoda Octavia 2020 zadebiutowała dosłownie przed chwilą. Mieliśmy jednak okazję przyjrzeć się jej bliżej już wcześniej. I wiemy jedno - czwórka to naprawdę duży krok w rozwoju najczęściej kupowanego auta w Polsce. Jaka jest nowa Skoda Octavia?