SKODA Octavia 1.8T Tour Classic Hatchback II 150KM (benzyna) (2008 - 2011)

SKODA Octavia 1.8T Tour Classic Hatchback II 150KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2008 do 2011 roku. SKODA Octavia 1.8T Tour Classic Hatchback II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia 1.8T Tour Classic Hatchback II wynosi 150 KM. Silnik SKODA Octavia 1.8T Tour Classic Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1781 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia 1.8T Tour Classic Hatchback II przypadają 5 zaworów.

Cały układ napędowy SKODA Octavia 1.8T Tour Classic Hatchback II osiąga moment obrotowy 210 Nm. SKODA Octavia 1.8T Tour Classic Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia 1.8T Tour Classic Hatchback II to benzyna.

Warto nadmienić, że SKODA Octavia 1.8T Tour Classic Hatchback II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1328 litrów. Wymiary samochodu: 4613 mm długości, 1731 mm szerokości, 1455 mm wysokości.

Opinie o SKODA Octavia 1.8T Tour Classic Hatchback II 150KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Octavia 1.8T Tour Classic Hatchback II 150KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 210 Nm
Pojemność skokowa silnika 1781 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 5
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Octavia 1.8T Tour Classic Hatchback II 150KM (benzyna)

Długość 4613 mm
Szerokość 1731 mm
Rozstaw osi 2500 mm
Wysokość 1455 mm
Masa własna 1260 kg
Masa całkowita 1845 kg

Wyposażenie SKODA Octavia 1.8T Tour Classic Hatchback II 150KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Podgrzewane dysze spryskiwaczy szyby przedniej 2011 Standard (w pakiecie) 300 PLN
Elektryczne podnoszenie szyb, przód 2011 Standard (w pakiecie) 900 PLN
Komputer pokładowy 2011 Standard (w pakiecie) 600 PLN
Zamek centralny z pilotem 2011 Standard (w pakiecie) 1 550 PLN
Światła przeciwmgielne 2011 Standard (w pakiecie) 800 PLN
ESP - system stabilizacji toru jazdy 2011 Standard (w pakiecie) 3 000 PLN
Lusterka boczne regulowane elektrycznie i podgrzewane 2011 Standard (w pakiecie) 600 PLN
Czujnik odległości przy parkowaniu - tył 2011 Standard (w pakiecie) 1 000 PLN
Instalacja radiowa + 8 głośników 2011 Standard (w pakiecie) 400 PLN
Wyłącznik poduszki powietrznej 2011 Standard (w pakiecie) 200 PLN

Ceny SKODA Octavia 1.8T Tour Classic Hatchback II 150KM (benzyna)

styczeń 2011 - czerwiec 2011 50 370 PLN
maj 2009 - grudzień 2010 49 970 PLN
wrzesień 2008 - kwiecień 2009 48 870 PLN
marzec 2008 - sierpień 2008 51 870 PLN

Zdjęcia SKODA Octavia 1.8T Tour Classic Hatchback II 150KM (benzyna)

Inne wersje generacja-ii

SKODA Octavia - Wiadomości

Skoda uruchamia internetowy salon - można kupić samochód nie wychodząc z domu. Zobacz najlepsze oferty
Skoda jest nie tylko liderem polskiego rynku motoryzacyjnego, ale wdraża innowacyjne formy zakupu. Dzięki temu nie trzeba wychodzić z domu, by skonfigurować wymarzony egzemplarz i po kilku dniach odebrać kluczyki.

TOP5 wyprzedaży Skody - znaleźliśmy najtańsze modele
Skoda nie zwalnia tempa w wakacje. Mimo, że po pierwszym półroczu jest niekwestionowanym liderem w Polsce, właśnie rozpoczyna kolejną kampanię. Sprawdzamy 5 najciekawszych modeli z letniej wyprzedaży.

Skoda Octavia to największy kompakt na rynku. Teraz jest tańsza o 11 tysięcy złotych
Skoda Octavia od wielu lat jest królem kompaktów na polskim rynku. Po pierwszym półroczu 2019 zajmuje pierwsze miejsce w rankingu sprzedaży z wynikiem przekraczającym 10 tysięcy egzemplarzy. A teraz dostępna z ogromnym rabatem.

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.

Polski rynek bez większych zmian, ale dwa modele notują imponujące wzrosty. W przypadku Corolli to aż 90 proc.
Na pierwszy rzut oka na polskim rynku nowych samochodów w 2019 r. niewiele się zmieniło. To jednak pozory, bo dwa modele notują tak duże wzrosty sprzedaży, że niedługo mogą przeskoczyć liderów.