SKODA Octavia 1.6 Tour Sport Hatchback II 102KM (benzyna) (2006 - 2008)

SKODA Octavia 1.6 Tour Sport Hatchback II 102KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2006 do 2008 roku. SKODA Octavia 1.6 Tour Sport Hatchback II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 75 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia 1.6 Tour Sport Hatchback II wynosi 102 KM. Silnik SKODA Octavia 1.6 Tour Sport Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1595 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia 1.6 Tour Sport Hatchback II przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Octavia 1.6 Tour Sport Hatchback II osiąga moment obrotowy 148 Nm. SKODA Octavia 1.6 Tour Sport Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia 1.6 Tour Sport Hatchback II to benzyna.

Warto nadmienić, że SKODA Octavia 1.6 Tour Sport Hatchback II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1328 litrów. Wymiary samochodu: 4507 mm długości, 1731 mm szerokości, 1413 mm wysokości.

Opinie o SKODA Octavia 1.6 Tour Sport Hatchback II 102KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Octavia 1.6 Tour Sport Hatchback II 102KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 102 KM
Momen obrotowy 148 Nm
Pojemność skokowa silnika 1595 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Octavia 1.6 Tour Sport Hatchback II 102KM (benzyna)

Długość od 4507 mm do 4613 mm
Szerokość 1731 mm
Rozstaw osi 2500 mm
Wysokość od 1413 mm do 1455 mm
Masa własna 1205 kg
Masa całkowita 1790 kg

Wyposażenie SKODA Octavia 1.6 Tour Sport Hatchback II 102KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Siatka oddzielająca przestrzeń bagażową 2008 Standard
ASR 2007 - 2008 Standard
ACS - system pokolizyjny 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Regulacja ustawienia świateł przednich z miejsca kierowcy 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Sygnalizacja niezapiętego pasa bezpieczeństwa kierowcy 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Podgrzewane dysze spryskiwaczy szyby przedniej 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 300 PLN
MBA - mechaniczny system wspomagania nagłego hamowania 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy regulowana w pionie/poziomie 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
ABS - system zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania 2007 - 2008 Standard
Elektryczne podnoszenie szyb, przód 2007 - 2008 Standard

Ceny SKODA Octavia 1.6 Tour Sport Hatchback II 102KM (benzyna)

styczeń 2007 - kwiecień 2008 60 260 PLN
marzec 2006 - styczeń 2007 58 260 PLN

Zdjęcia SKODA Octavia 1.6 Tour Sport Hatchback II 102KM (benzyna)

Inne wersje generacja-ii

SKODA Octavia - Wiadomości

Skoda uruchamia internetowy salon - można kupić samochód nie wychodząc z domu. Zobacz najlepsze oferty
Skoda jest nie tylko liderem polskiego rynku motoryzacyjnego, ale wdraża innowacyjne formy zakupu. Dzięki temu nie trzeba wychodzić z domu, by skonfigurować wymarzony egzemplarz i po kilku dniach odebrać kluczyki.

TOP5 wyprzedaży Skody - znaleźliśmy najtańsze modele
Skoda nie zwalnia tempa w wakacje. Mimo, że po pierwszym półroczu jest niekwestionowanym liderem w Polsce, właśnie rozpoczyna kolejną kampanię. Sprawdzamy 5 najciekawszych modeli z letniej wyprzedaży.

Skoda Octavia to największy kompakt na rynku. Teraz jest tańsza o 11 tysięcy złotych
Skoda Octavia od wielu lat jest królem kompaktów na polskim rynku. Po pierwszym półroczu 2019 zajmuje pierwsze miejsce w rankingu sprzedaży z wynikiem przekraczającym 10 tysięcy egzemplarzy. A teraz dostępna z ogromnym rabatem.

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.

Polski rynek bez większych zmian, ale dwa modele notują imponujące wzrosty. W przypadku Corolli to aż 90 proc.
Na pierwszy rzut oka na polskim rynku nowych samochodów w 2019 r. niewiele się zmieniło. To jednak pozory, bo dwa modele notują tak duże wzrosty sprzedaży, że niedługo mogą przeskoczyć liderów.