SKODA Kodiaq 2.0 TDI 4x4 LK DSG Kombi I 150KM (diesel) (2018 - obecnie)

SKODA Kodiaq 2.0 TDI 4x4 LK DSG Kombi I 150KM (diesel)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. SKODA Kodiaq 2.0 TDI 4x4 LK DSG Kombi I to klasa wyższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji SKODA Kodiaq 2.0 TDI 4x4 LK DSG Kombi I to od 174 250 do 179 950 PLN.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Kodiaq 2.0 TDI 4x4 LK DSG Kombi I wynosi 150 KM. Silnik SKODA Kodiaq 2.0 TDI 4x4 LK DSG Kombi I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Kodiaq 2.0 TDI 4x4 LK DSG Kombi I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Kodiaq 2.0 TDI 4x4 LK DSG Kombi I osiąga moment obrotowy 340 Nm. SKODA Kodiaq 2.0 TDI 4x4 LK DSG Kombi I posiada dołączany napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Kodiaq 2.0 TDI 4x4 LK DSG Kombi I to diesel.

Warto nadmienić, że SKODA Kodiaq 2.0 TDI 4x4 LK DSG Kombi I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 2065 litrów. Wymiary samochodu: 4697 mm długości, 1882 mm szerokości, 1676 mm wysokości.

Opinie o SKODA Kodiaq 2.0 TDI 4x4 LK DSG Kombi I 150KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Kodiaq 2.0 TDI 4x4 LK DSG Kombi I 150KM (diesel)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 340 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora SCR+DPF+DOC
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd Dołączany napęd na 4 koła

Wymiary SKODA Kodiaq 2.0 TDI 4x4 LK DSG Kombi I 150KM (diesel)

Długość 4697 mm
Szerokość 1882 mm
Rozstaw osi 2791 mm
Wysokość 1676 mm
Masa własna 1752 kg
Masa całkowita 2352 kg

Wyposażenie SKODA Kodiaq 2.0 TDI 4x4 LK DSG Kombi I 150KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag 6 sztuk (czołowe poduszki kierowcy i pasażera, boczne poduszki - przód, kurtyny powietrzne) 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Airbag kolan kierowcy 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
ABS - system zapobiegający blokowaniu się kuł podczas hamowania 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
MSR - system optymalizacji przyczepności podczas hamowania silnikiem 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
ASR - system optymalizacji przyczepności podczas przyśpieszania 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
EDS - elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
HBA - hydrauliczny system wspomagania awaryjnego hamowania 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
DSR - system podpowiedzi ruchu kierownicą 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
TPM - system kontroli ciśnienia w oponach 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Immobilizer 2019 - obecnie Standard (indywidualny)

Ceny SKODA Kodiaq 2.0 TDI 4x4 LK DSG Kombi I 150KM (diesel)

listopad 2019 - obecnie 179 950 PLN
lipiec 2019 - październik 2019 176 950 PLN
styczeń 2019 - czerwiec 2019 176 800 PLN
listopad 2018 - grudzień 2018 174 250 PLN

Zdjęcia SKODA Kodiaq 2.0 TDI 4x4 LK DSG Kombi I 150KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-i

SKODA Kodiaq - Wiadomości

Skoda przeceniła swoje SUV-y. Największe rabaty na Karoqa
Ofensywa rynkowa SUV-ów Skody ma się świetnie. Każde kolejne auto błyskawicznie staje się hitem sprzedaży. Zarówno Karoq jak i Kodiaq spełnią oczekiwania najbardziej wymagających klientów. W wyprzedaży rocznika 2019 dostępne są w bardzo atrakcyjnych cenach, z dużymi rabatami. Sprawdzamy ofertę.

TOP5 wyprzedaży Skody - znaleźliśmy najtańsze modele
Nowy rok to doskonała okazja na zakup nowego auta. Wiele marek w tym czasie wyprzedaje swoje modele w atrakcyjnych cenach. nie inaczej sprawa wygląda ze Skodą. Sprawdzamy 5 najciekawszych modeli z wyprzedaży czeskiej marki.

Po co jednej marce aż trzy SUV-y? Testujemy Kamiqa, Karoqa i Kodiaqa
Pierwszym nowoczesnym SUV-em Skody był duży, mierzący 4,7 m Kodiaq, którego można zamówić nawet w wersji siedmioosobowej. Teraz rodzina liczy już trzy modele, bo do Kodiaqa dołączyli kompaktowy Karoq oraz miejski Kamiq. Po co jednej marce aż trzy SUV-y?