SKODA Karoq 2.0 TDI SCR 4x4 Scout Kombi I 150KM

SKODA Karoq 2.0 TDI SCR 4x4 Scout Kombi I 150KM (diesel) (2019 - obecnie)

SKODA Karoq 2.0 TDI SCR 4x4 Scout Kombi I 150KM (diesel)

Wersja jest produkowana od roku 2019 do dziś. SKODA Karoq 2.0 TDI SCR 4x4 Scout Kombi I to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji SKODA Karoq 2.0 TDI SCR 4x4 Scout Kombi I to 132 850 PLN

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Karoq 2.0 TDI SCR 4x4 Scout Kombi I wynosi 150 KM. Silnik SKODA Karoq 2.0 TDI SCR 4x4 Scout Kombi I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Karoq 2.0 TDI SCR 4x4 Scout Kombi I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Karoq 2.0 TDI SCR 4x4 Scout Kombi I osiąga moment obrotowy 340 Nm. SKODA Karoq 2.0 TDI SCR 4x4 Scout Kombi I posiada stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Karoq 2.0 TDI SCR 4x4 Scout Kombi I to diesel.

Warto nadmienić, że SKODA Karoq 2.0 TDI SCR 4x4 Scout Kombi I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1630 litrów. Wymiary samochodu: 4382 mm długości, 1841 mm szerokości, 1603 mm wysokości.

Opinie o SKODA Karoq 2.0 TDI SCR 4x4 Scout Kombi I 150KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Karoq 2.0 TDI SCR 4x4 Scout Kombi I 150KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 340 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora SCR+DPF+DOC
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd Stały napęd na 4 koła

Wymiary SKODA Karoq 2.0 TDI SCR 4x4 Scout Kombi I 150KM (diesel)

Długość 4382 mm
Szerokość 1841 mm
Rozstaw osi 2638 mm
Wysokość od 1603 mm do 1628 mm
Masa własna 1561 kg
Masa całkowita 2100 kg

Wyposażenie SKODA Karoq 2.0 TDI SCR 4x4 Scout Kombi I 150KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag 6 sztuk (czołowe poduszki kierowcy i pasażera, boczne poduszki - przód, kurtyny powietrzne) 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
ABS - system zapobiegający blokowaniu się kuł podczas hamowania 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
EBV - elektroniczny rozdział siły hamowania 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
MSR - system optymalizacji przyczepności podczas hamowania silnikiem 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
ASR - system optymalizacji przyczepności podczas przyśpieszania 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
EDS - elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
HBA - hydrauliczny system wspomagania awaryjnego hamowania 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
DSR - system podpowiedzi ruchu kierownicą 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Lusterko wsteczne przyciemniające się automatycznie 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Gniazdo 12V w komorze bagażnika 2019 - obecnie Standard (indywidualny)

Cena SKODA Karoq 2.0 TDI SCR 4x4 Scout Kombi I 150KM (diesel)

marzec 2019 - obecnie 132 850 PLN

Zdjęcia SKODA Karoq 2.0 TDI SCR 4x4 Scout Kombi I 150KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-i

SKODA Karoq - Wiadomości

Skoda przeceniła swoje SUV-y. Największe rabaty na Karoqa
Ofensywa rynkowa SUV-ów Skody ma się świetnie. Każde kolejne auto błyskawicznie staje się hitem sprzedaży. Zarówno Karoq jak i Kodiaq spełnią oczekiwania najbardziej wymagających klientów. W wyprzedaży rocznika 2019 dostępne są w bardzo atrakcyjnych cenach, z dużymi rabatami. Sprawdzamy ofertę.

Łowcy okazji - znaleźliśmy najtańszą Skodę Karoq. Popularny SUV z dużym rabatem
Najnowszy w gamie Skody SUV błyskawicznie stał się przebojem na europejskim rynku. Klientów kusi dobrymi właściwościami jezdnymi, wydajnym napędem na cztery koła, a także szeroką paletą jednostek napędowych. Sprawdzamy, co oferuje w najtańszej wersji.

Po co jednej marce aż trzy SUV-y? Testujemy Kamiqa, Karoqa i Kodiaqa
Pierwszym nowoczesnym SUV-em Skody był duży, mierzący 4,7 m Kodiaq, którego można zamówić nawet w wersji siedmioosobowej. Teraz rodzina liczy już trzy modele, bo do Kodiaqa dołączyli kompaktowy Karoq oraz miejski Kamiq. Po co jednej marce aż trzy SUV-y?