SKODA Karoq Kombi

SKODA Karoq Kombi

SKODA Karoq Kombi

Model jest produkowany od roku 2017 do dziś. W tym czasie powstała 1 generacja tego modelu. SKODA Karoq Kombi to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowego modelu SKODA Karoq Kombi to od 87 900 do 150 950 PLN.

Moc maksymalna wynosi od 85 do 140 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc modelu SKODA Karoq Kombi wynosi od 115 do 190 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 195 do 203 km/h. Silnik SKODA Karoq Kombi jest rzędowy posiadający od 3 do 4 cylidrów o pojemności od 999 do 1984 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Karoq Kombi przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Karoq Kombi osiąga moment obrotowy od 200 do 400 Nm. SKODA Karoq Kombi posiada napęd przedni lub stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Karoq Kombi to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie SKODA Karoq Kombi w zależności od wersji silnika, waha się od 5,2 do 5,5 l na 100km. Warto nadmienić, że SKODA Karoq Kombi posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1630 litrów. Wymiary samochodu: 4382 mm długości, 1841 mm szerokości, 1603 mm wysokości.

Opinie o SKODA Karoq Kombi

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Generacje SKODA Karoq Kombi

2017 - obecnie
SKODA Karoq Kombi I

Zdjęcia SKODA Karoq Kombi

SKODA Karoq - Wiadomości

TOP 5 propozycji Skody. Znaleźliśmy modele w dobrej cenie, które kupisz online
Szukasz nowego auta? To doskonały moment. Wiele marek nadal wyprzedaje swoje modele w atrakcyjnych cenach. Nie inaczej sprawa wygląda ze Skodą. Sprawdzamy 5 najciekawszych propozycji czeskiej marki, które dostępne są od ręki, a w dodatku możesz zamówić je bez wychodzenia z domu.

Po co jednej marce aż trzy SUV-y? Testujemy Kamiqa, Karoqa i Kodiaqa
Pierwszym nowoczesnym SUV-em Skody był duży, mierzący 4,7 m Kodiaq, którego można zamówić nawet w wersji siedmioosobowej. Teraz rodzina liczy już trzy modele, bo do Kodiaqa dołączyli kompaktowy Karoq oraz miejski Kamiq. Po co jednej marce aż trzy SUV-y?