SKODA Kamiq 1.0 TSI Ambition Hatchback I 95KM (benzyna) (2019 - obecnie)

SKODA Kamiq 1.0 TSI Ambition Hatchback I 95KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2019 do dziś. SKODA Kamiq 1.0 TSI Ambition Hatchback I to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji SKODA Kamiq 1.0 TSI Ambition Hatchback I to od 73 500 do 76 050 PLN.

Moc maksymalna wynosi 70 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Kamiq 1.0 TSI Ambition Hatchback I wynosi 95 KM. Silnik SKODA Kamiq 1.0 TSI Ambition Hatchback I jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 999 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Kamiq 1.0 TSI Ambition Hatchback I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Kamiq 1.0 TSI Ambition Hatchback I osiąga moment obrotowy 175 Nm. SKODA Kamiq 1.0 TSI Ambition Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Kamiq 1.0 TSI Ambition Hatchback I to benzyna.

Warto nadmienić, że SKODA Kamiq 1.0 TSI Ambition Hatchback I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1395 litrów. Wymiary samochodu: 4241 mm długości, 1793 mm szerokości, 1553 mm wysokości.

Opinie o SKODA Kamiq 1.0 TSI Ambition Hatchback I 95KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Kamiq 1.0 TSI Ambition Hatchback I 95KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 95 KM
Momen obrotowy 175 Nm
Pojemność skokowa silnika 999 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drozny)+GPF
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Kamiq 1.0 TSI Ambition Hatchback I 95KM (benzyna)

Długość 4241 mm
Szerokość od 1793 mm do 1988 mm
Rozstaw osi 2639 mm
Wysokość 1553 mm
Masa własna 1139 kg
Masa całkowita 1704 kg

Wyposażenie SKODA Kamiq 1.0 TSI Ambition Hatchback I 95KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lusterka boczne regulowane elektrycznie, składane i podgrzewane 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 850 PLN
Lusterka boczne składane elektrycznie z funkcją p/oślepieniową 2019 - obecnie Standard
Oświetlenie przestrzeni bagażowej 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
HBA - hydrauliczny system wspomagania nagłego hamowania 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
HHC - wspomaganie ruszania pod górę 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
ABS - system zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
ASR - system optymalizacji przyczepności podczas przyspieszania 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Immobilizer 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
MSR - układ przeciwblokujący przy hamowaniu silnikiem 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
ESP - system stabilizacji toru jazdy 2019 - obecnie Standard (indywidualny)

Ceny SKODA Kamiq 1.0 TSI Ambition Hatchback I 95KM (benzyna)

maj 2020 - obecnie 76 050 PLN
sierpień 2019 - kwiecień 2020 73 500 PLN

Zdjęcia SKODA Kamiq 1.0 TSI Ambition Hatchback I 95KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-i

SKODA Kamiq - Wiadomości

Ulubiony mały SUV Polaków? W 2020 r. mamy nowego lidera. I to zdecydowanego
"Małe" crossovery i SUV-y to jeden z najdynamiczniej rozwijających się segmentów w motoryzacji. W 2020 r. widzimy w czołówce polskiego rynku spore przemeblowanie. Zadowolony jest przede wszystkim koncern VW.

Skoda Kamiq Scoutline. Nowa wersja crossovera, teraz czas na terenowy makijaż
Skoda Kamiq doczekała się już usportowionej wersji Monte Carlo. Teraz styliści przygotowali odmianę Scoutline, która czerpie garściami z dużych SUV-ów i terenówek.

Skoda Kamiq Monte Carlo - ceny w Polsce. 1.0 TSI i ręczna skrzynia od 88 450 zł
Do polskiej oferty Skody Kamiq dołączyła właśnie wersja Monte Carlo. Cennik "usportowionej" odmiany otwiera niecałe 90 tysięcy. Ile kosztuje Kamiq Monte Carlo?

Po co jednej marce aż trzy SUV-y? Testujemy Kamiqa, Karoqa i Kodiaqa
Pierwszym nowoczesnym SUV-em Skody był duży, mierzący 4,7 m Kodiaq, którego można zamówić nawet w wersji siedmioosobowej. Teraz rodzina liczy już trzy modele, bo do Kodiaqa dołączyli kompaktowy Karoq oraz miejski Kamiq. Po co jednej marce aż trzy SUV-y?