SKODA Fabia 2.0 Ice Ambiente Sedan II 115KM (benzyna) (2005 - 2006)

SKODA Fabia 2.0 Ice Ambiente Sedan II 115KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2005 do 2006 roku. SKODA Fabia 2.0 Ice Ambiente Sedan II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 85 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 2.0 Ice Ambiente Sedan II wynosi 115 KM. Silnik SKODA Fabia 2.0 Ice Ambiente Sedan II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1984 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia 2.0 Ice Ambiente Sedan II przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 2.0 Ice Ambiente Sedan II osiąga moment obrotowy 126 Nm. SKODA Fabia 2.0 Ice Ambiente Sedan II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 2.0 Ice Ambiente Sedan II to benzyna.

Warto nadmienić, że SKODA Fabia 2.0 Ice Ambiente Sedan II posiada 4 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 789 litrów. Wymiary samochodu: 1646 mm szerokości.

Opinie o SKODA Fabia 2.0 Ice Ambiente Sedan II 115KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Fabia 2.0 Ice Ambiente Sedan II 115KM (benzyna)

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 115 KM
Momen obrotowy 126 Nm
Pojemność skokowa silnika 1984 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 2.0 Ice Ambiente Sedan II 115KM (benzyna)

Szerokość 1646 mm
Rozstaw osi 2462 mm
Masa własna 1215 kg
Masa całkowita 1640 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 2.0 Ice Ambiente Sedan II 115KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2005 - 2006 Standard (indywidualny)
Airbag kierowcy i pasażera 2005 - 2006 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2005 - 2006 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2005 - 2006 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2005 - 2006 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane elektrycznie 2005 - 2006 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2005 - 2006 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2005 - 2006 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2005 - 2006 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2005 - 2006 Standard (indywidualny)

Ceny SKODA Fabia 2.0 Ice Ambiente Sedan II 115KM (benzyna)

listopad 2005 - luty 2006 53 640 PLN
kwiecień 2005 - październik 2005 53 440 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 2.0 Ice Ambiente Sedan II 115KM (benzyna)

Inne wersje generacja-ii

SKODA Fabia - Wiadomości

Skoda Scala czy Fabia Combi? Czy warto kupować droższą Scalę, skoro rodzinna Fabia może spełnić oczekiwania?
Do niedawna wszechstronność i cena determinowały Skody jako pojazdy flotowe. Ostatnio w gamie marki pojawiła się kompaktowa Scala, która oferuje wiele innowacyjnych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa i technologii. Jednak czy warto dopłacać ponad 16 tys. zł do segmentu C, skoro miejska Fabia występuje w praktycznej odmianie Combi?

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 350 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Te trzy bestsellery Skody sprzedają się najlepiej. A teraz są tańsze o nawet 10 tys. zł
Skoda od wielu lat nie ma sobie równych na polskim rynku. Każdego roku piastuje pozycję lidera, na co ogromny wpływ mają Fabia, Scala i Octavia. Popularne samochody z bieżącego rocznika przeceniono, dzięki czemu oferta jest obecnie wyjątkowa. Sprawdzamy, co bestsellery mają do zaoferowania.

Opinie Moto.pl: Skoda Fabia R5. Takiego oblicza Skody nie znaliście. Jeździliśmy rajdową Fabią R5
Skoda sukcesywnie stara się budować wizerunek marki wszechstronnej. Na rynek wprowadza modele w specyfikacji Sportline, a także święci triumfy na rajdowych trasach. Zaliczyliśmy przejażdżkę Fabią wartą ponad milion złotych.