SKODA Fabia 1.4 16V Sportline Sedan II 75KM (benzyna) (2005 - 2007)

SKODA Fabia 1.4 16V Sportline Sedan II 75KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2005 do 2007 roku. SKODA Fabia 1.4 16V Sportline Sedan II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 55 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.4 16V Sportline Sedan II wynosi 75 KM. Silnik SKODA Fabia 1.4 16V Sportline Sedan II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3.

SKODA Fabia 1.4 16V Sportline Sedan II posiada a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.4 16V Sportline Sedan II to benzyna.

Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.4 16V Sportline Sedan II posiada 4 drzwi, 5 siedzeń.

Opinie o SKODA Fabia 1.4 16V Sportline Sedan II 75KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Fabia 1.4 16V Sportline Sedan II 75KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 75 KM
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Skrzynia biegów Manualna

Wymiary SKODA Fabia 1.4 16V Sportline Sedan II 75KM (benzyna)

Rozstaw osi 2462 mm
Masa własna 1090 kg
Masa całkowita 1605 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.4 16V Sportline Sedan II 75KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2006 - 2007 Standard (w pakiecie) 1 300 PLN
Lakier perłowy 2006 - 2007 Standard (w pakiecie) 1 300 PLN
Pakiet Classic Plus 2006 - 2007 Standard
Pakiet Ambiente Plus 2006 - 2007 Standard
Pakiet Elegance Plus 2006 - 2007 Standard
ABS 2005 - 2007 Standard (indywidualny)
Airbag kierowcy i pasażera 2005 - 2007 Standard
Światła przeciwmgielne 2005 - 2007 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2005 - 2007 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2005 - 2007 Standard (indywidualny)

Ceny SKODA Fabia 1.4 16V Sportline Sedan II 75KM (benzyna)

styczeń 2006 - luty 2007 44 340 PLN
listopad 2005 - grudzień 2005 48 640 PLN
październik 2005 48 640 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.4 16V Sportline Sedan II 75KM (benzyna)

Inne wersje generacja-ii

SKODA Fabia - Wiadomości

Nowe cenniki w Skodzie. Ile trzeba teraz zapłacić za modele Citigo, Fabia i Rapid?
Skoda od wielu lat rozdaje karty na polskim rynku. W zeszłym roku najchętniej wybieranymi przez Polaków samochodami były Octavia i Fabia. Teraz nadszedł moment, by kupić wiele modeli czeskiego producenta w jeszcze lepszej cenie. Przejrzeliśmy najlepsze oferty.

Skoda Scala czy Fabia Combi? Czy warto kupować droższą Scalę, skoro rodzinna Fabia może spełnić oczekiwania?
Do niedawna wszechstronność i cena determinowały Skody jako pojazdy flotowe. Ostatnio w gamie marki pojawiła się kompaktowa Scala, która oferuje wiele innowacyjnych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa i technologii. Jednak czy warto dopłacać ponad 16 tys. zł do segmentu C, skoro miejska Fabia występuje w praktycznej odmianie Combi?

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 350 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Te trzy bestsellery Skody sprzedają się najlepiej. A teraz są tańsze o nawet 10 tys. zł
Skoda od wielu lat nie ma sobie równych na polskim rynku. Każdego roku piastuje pozycję lidera, na co ogromny wpływ mają Fabia, Scala i Octavia. Popularne samochody z bieżącego rocznika przeceniono, dzięki czemu oferta jest obecnie wyjątkowa. Sprawdzamy, co bestsellery mają do zaoferowania.