SKODA Fabia 1.4 16V Elegance Sedan II 80KM (benzyna) (2006 - 2008)

SKODA Fabia 1.4 16V Elegance Sedan II 80KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2006 do 2008 roku. SKODA Fabia 1.4 16V Elegance Sedan II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 59 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.4 16V Elegance Sedan II wynosi 80 KM. Silnik SKODA Fabia 1.4 16V Elegance Sedan II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia 1.4 16V Elegance Sedan II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.4 16V Elegance Sedan II osiąga moment obrotowy 132 Nm. SKODA Fabia 1.4 16V Elegance Sedan II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.4 16V Elegance Sedan II to benzyna.

Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.4 16V Elegance Sedan II posiada 4 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 789 litrów. Wymiary samochodu: 4232 mm długości, 1646 mm szerokości, 1449 mm wysokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.4 16V Elegance Sedan II 80KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Fabia 1.4 16V Elegance Sedan II 80KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 80 KM
Momen obrotowy 132 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.4 16V Elegance Sedan II 80KM (benzyna)

Długość od 4232 mm do 4335 mm
Szerokość 1646 mm
Rozstaw osi 2462 mm
Wysokość od 1449 mm do 1465 mm
Masa własna 1165 kg
Masa całkowita 1605 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.4 16V Elegance Sedan II 80KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
System nawigacji satelitarnej 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 8 900 PLN
Radio Skoda MS 202 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 690 PLN
Pakiet Elegance Plus 2007 - 2008 Standard
Dźwignia zmiany biegów i hamulca ręcznego w skórze 2007 - 2008 Standard
Fotele sportowe - przód 2007 - 2008 Standard
Kierownica sportowa - skórzana 2007 - 2008 Standard
Pakiet sportowy DYNAMIC I 2007 - 2008 Standard
Felgi aluminiowe 15 Band z ogumieniem 195/50 2007 - 2008 Standard
Pakiet sportowy DYNAMIC II 2007 - 2008 Standard
Pakiet sportowy DYNAMIC I 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 1 200 PLN

Ceny SKODA Fabia 1.4 16V Elegance Sedan II 80KM (benzyna)

styczeń 2008 - sierpień 2008 48 340 PLN
styczeń 2007 - grudzień 2007 48 040 PLN
maj 2006 - styczeń 2007 46 540 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.4 16V Elegance Sedan II 80KM (benzyna)

Inne wersje generacja-ii

SKODA Fabia - Wiadomości

Skoda Scala czy Fabia Combi? Czy warto kupować droższą Scalę, skoro rodzinna Fabia może spełnić oczekiwania?
Do niedawna wszechstronność i cena determinowały Skody jako pojazdy flotowe. Ostatnio w gamie marki pojawiła się kompaktowa Scala, która oferuje wiele innowacyjnych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa i technologii. Jednak czy warto dopłacać ponad 16 tys. zł do segmentu C, skoro miejska Fabia występuje w praktycznej odmianie Combi?

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 350 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Te trzy bestsellery Skody sprzedają się najlepiej. A teraz są tańsze o nawet 10 tys. zł
Skoda od wielu lat nie ma sobie równych na polskim rynku. Każdego roku piastuje pozycję lidera, na co ogromny wpływ mają Fabia, Scala i Octavia. Popularne samochody z bieżącego rocznika przeceniono, dzięki czemu oferta jest obecnie wyjątkowa. Sprawdzamy, co bestsellery mają do zaoferowania.

Opinie Moto.pl: Skoda Fabia R5. Takiego oblicza Skody nie znaliście. Jeździliśmy rajdową Fabią R5
Skoda sukcesywnie stara się budować wizerunek marki wszechstronnej. Na rynek wprowadza modele w specyfikacji Sportline, a także święci triumfy na rajdowych trasach. Zaliczyliśmy przejażdżkę Fabią wartą ponad milion złotych.